اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710233399910771

رتاپورت، سایت تجارت بین بنگاهی و خرید و فروش عمده آنلاین

کد: 139710233399910771

https://goo.gl/uTmN83

، بجنورد , (اخبار رسمی): رتاپورت یک پلتفرم تجارت بین بنگاهی است که هدف آن ارتباط بین تولیدکنندگان مواد اولیه، تولیدکنندگان انواع مختلف کالای مصرفی، وارد کنندگان و ارائه‌کنندگان انواع گوناگون خدمات است و در واقع هدف از ایجاد این نوع مدل کسب و کار رفع نواقص موجود در نحوه ارتباط بین بنگاه‌های مختلف در مبادلات سنتی است.

رتاپورت بهترین و کامل ترین سایت تجارت بین بنگاهی و خرید و فروش عمده آنلاین
رتاپورت، سایت تجارت بین بنگاهی و خرید و فروش عمده آنلاین

از نظر اقتصادی این پلتفرم باعث از بین بردن رانت‌های اطلاعاتی، حذف دلالان از سیستم‌های خرید و فروش، گسترش بازار و بالا بردن کیفیت کالاها، ایجاد اشتغال برای نیروهای ماهر و اصلاح سیستم توزیع خواهد شد

رتاپورت (rataport.com) یک پلتفرم تجارت الکترونیک است که بر اساس مدل‌های کسب و کار B2B موجود در دنیا شکل گرفته است. همان‌گونه که امر تجارت برای هر کشوری لازم و ضروری است تجارت الکترونیک و یا تجارت اینترنتی نیز امری لاینفک تلقی می‌شود. چرا که هر کشوری در تولید یک سری کالاها برتری نسبی و یا مطلق دارند و برای بهره‌مندی همه افراد نیاز به داشتن اطلاعات از کم و کیف کالاها احساس می‌شود.

همچنین مسئله کاهش هزینه‌ها که مد نظر هر تولیدکننده و فروشنده و مصرف‌کننده است از طریق تجارت الکترونیک میسر می‌شود. در کشور ایران هم میزان استفاده از اینترنت روز به روز در حال افزایش است در نتیجه میزان خریدهای اینترنتی هم به مرور افزایش می‌یابد. بنابراین در این راستا گروه رتاپورت تلاش کرده تا کیفیت خدمات الکترونیک را افزایش دهد و بر رضایت و وفاداری مشتریان بیافزاید و یک بازار  عمده فروشی الکترونیک مناسب و امن را برای خریداران و فروشندگان و کسب و کارهای کوچک و بزرگ محیا کند. 

مشکلات بازارهای سنتی

به دلیل وجود مشکلات متعدد در بازار عمده فروشی که اکثر خریداران و تولیدکنندگان به خصوص تولیدکنندگان کوچک و متوسط آنها را تجربه کرده‌اند مانند: ریسک عدم بازگشت سرمایه، عدم دسترسی به خریداران متنوع، وجود دلالان زیاد، هزینه‌های بالای تبلیغات و بازاریابی، عدم تمرکز بر بازار، عدم شناخت رقبا و ... که باعث افزایش 30 تا 400 برابری قیمت‌ها می‌شوند تصمیم به ساخت پلتفرم رتاپورت گرفته شد تا با دسترسی سریع و آسان به اطلاعات مورد نظر در معاملات، افزایش تعداد عرضه‌کنندگان کالا، افزایش فرصت‌های بیشتر خرید و فروش و رقابتی شدن بازار، بالا رفتن قدرت انتخاب و امکان مقایسه کالاهای مشابه برای خریداران، سیستم اتوماسیون فروش اتوماتیک برای فیلتر کردن نیازهای مشتری، امکان ضمانت از خرید برای خریداران تمام این مشکلات را رفع کنیم. 

مزایای استفاده از از سایت‌های تجارت بین بنگاهی(B2B)

این کسب و کار وب سایتی است که شامل اطلاعات شرکت‌های مختلف و محصولات آنها به صورت جامع  است و علاوه بر آن شامل تعریف قوانین و روش‌های مشترکی برای ارائه محصولات و سفارشات خرید و فروش شرکت‌ها است.

در این مدل کسب و کار اطلاعات لازم برای تولیدکنندگان، تهیه کنندگان، نمایندگی‌ها و همچنین توزیع کنندگان به گونه‌ای مناسب و دسته بندی و  جمع آوری شده و در اختیار آنان قرار می‌گیرد. به این ترتیب هزینه‌های اضافی برای کسب و کارها حذف خواهد شد و می‌توانند از این طریق تمام تمرکز خود را بر روی محصول و افزایش کیفیت آن بگذارند و فروش خود را بیشتر کنند. 

به طور کلی از نظر اقتصادی این پلتفرم باعث از بین بردن رانت‌های اطلاعاتی، حذف دلالان از سیستم‌های خرید و فروش، گسترش بازار و بالا بردن کیفیت کالاها، ایجاد اشتغال برای نیروهای ماهر و اصلاح سیستم توزیع خواهد شد. در واقع هدف رتاپورت در این پلتفرم این است که فروشنده بدون واسطه و هزینه‌های جانبی مواد اولیه مورد نیاز برای تولید محصول را به راحتی خریداری کند و در نهایت به راحتی محصول خود را در همین مکان بدون واسطه و هزینه‌های آن‌چنانی تبلیغات به فروش برساند.

مزایای عضویت در سایت رتاپورت

از دید تامین کنندگان و فروشندگان

دسترسی به بازارها و مشتریان بیشتر و افزایش درآمد

اختصاص صفحه شخصی برای تولیدکنندگان پس از ثبت اولین محصول و امکان قرار دادن گواهینامه‌ها، مجوزها، اطلاعات شرکت و بنرهای تبلیغاتی در صفحه شخصی

سطح بالای مدیریت ارتباط با مشتری

دریافت درخواست‌های خرید از طرف خریداران 

امکان ارائه تخفیف و پیشنهاد فروش به محصولات

ثبت محصولات با اطلاعات کامل و مشخص کردن میزان دسترسی به بازار برای جلب توجه خریداران در سایر استان‌های کشور

کسب اطلاع از مشخصات محصولات و تولیدات مشابه با محصول شرکت

از دید مشتریان و خریداران

دسترسی آسان به اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات با کیفیتهای بالا و قیمت پایین

دسترسی به طیف وسیعی از تامین کنندگان و محصولات

مقایسه راحت‌تر و سریع‌تر محصولات مشابه مختلف و انتخاب راحت‌تر

امکان ارتباط با فروشندگان از راه‌های ارتباطی مختلف مانند شبکه‌های اجتماعی، پیام رسان‌ها، پرسش و پاسخ و مذاکره با فروشنده

امکان مشاهده تخفیف‌ها و پیشنهادهای فروش

تشخیص فروشندگان فعال و قابل اعتماد با توجه به درصد پاسخگویی و میزان معاملات موفق فروشنده

ثبت خواست خرید و ارسال آن به فروشندگان مرتبط

حفاظت از خرید از طرف سایت رتاپورت و حفظ اموال مشتریان

امکان خرید آنلاین

عضویت در رتاپورت

عضویت در سایت رتاپورت کاملا رایگان است و تمام تولید کنندگان و خریداران (شرکت‌ها و تجار) می‌توانند بدون هزینه و به راحتی در سایت ثبت نام کنند و یکی از اعضای رتاپورت شوند و توانایی‌های خود را در سایت به نمایش بگذارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رتاپورت

شرکت بازرگانی رهپویان توسعه اترک "گروه تجاری رتا " در سال 1394 با هدف اشاعه امور بازرگانی و تجارت الکترونیک در ایران تاسیس شد. با پیشرفت فرهنگ خرید در سطح کشور از طریق اینترنت ، طرح پیاده سازی این سیستم در کشور عزیزمان ایران، با نام سایت تجارت الکترونیک رتاپورت ، با الگو برداری از مدل های مختلف سایت های بین بنگاهی در سطح بین الملل ارائه شد و در حال حاضر به عنوان قدرتمندترین سایت فعالیت می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]