اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710243402410788

رویداد سامیکس سوم بهمن ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود

کد: 139710243402410788

https://goo.gl/zfvWHs

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر اجرایی رویداد سامیکس گفت: این رویداد در بازارهای در حال ظهور از استارتاپ‌های برتر کشور دعوت می‌کند تا در مرحله اول در رویداد مقدماتی که در شهرهای شیراز، اصفهان و تهران برگزار می‌شود، شرکت کنند و تیم‌های برتر در مرحله نهایی به رقابت می‌پردازند تا استارتاپ برتر کشور را انتخاب کنند.

رویداد سامیکس سوم بهمن ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود
رویداد سامیکس سوم بهمن ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود

محمد کمانکش، دبیر اجرایی رویداد سامیکس در گفت‌وگو با فارس ادامه داد: هدف از این رویداد، نمایش ظرفیت کارآفرینی و فناوری اطلاعات شبکه‌های نوپا در عرصه داخلی و بین‌الملل بوده که باعث پیشرفت دستاوردهای تکنولوژی ایران خواهد شد و علاده بر آن منجر به ایجاد فضای رقابتی بین محصولات این حوزه در ایران و سطح بین‌الملل و جذب سرمایه‌گذار خارجی می‌شود.

وی افزود: همچنین استارت آپ‌های شرکت کننده در این رویداد از فرصت‌های خوبی جهت دریافت سرمایه از طرف سرمایه‌گذاران داخلی کشور برخوردار هستند.

کمانکش ادامه داد: این رویداد با سخنرانی دکتر ستاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر پرند رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، دکتر ناظمی رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و مهندس دزفولی مدیر عامل ایرانسل برگزار خواهد شد.

کمانکش با اشاره به اینکه این رویداد استارتاپی روز سوم بهمن ماه امسال در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود، افزود: این رقابت استارت‌آپی با حضور 10 تیم برگزار خواهد شد که تعداد استارتاپ‌های تهرانی 8 عدد، از اصفهان یک تیم و از شیراز نیز یک تیم در این رقابت حضور خواهند داشت.

کمانکش با بیان این مطلب که به استارتاپ برتر مبلغ سیصد میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد، گفت: برگزارکننده اصلی شرکت شتابدهنده فارابی و شرکت مهتاب بوده و دانشگاه شهید بهشتی و شرکت ایرانسل حامیان طلایی و شرکت صبا ویژن حامی نقره‌ای این رویداد هستند.

کمانکش با ذکر اسامی داوران این رویداد ادامه داد: زانیار کمانگر از گریفون کپیتال، روح الله رحمانی از دیجی کالا، محسن رحمتی از کارگزاری تدبیر گران فردا و رضا زرنوخی از صندوق توسعه تکنولوژی، محسن خلخالی از ایراتل ونچر و باقر صمدی از شرکت ایرانسل خواهند بود.

وی تصریح کرد: مدل برگزاری روز ارائه در قالب معرفی از طریق محتوا است. هریک از دواطلبان 5 دقیقه فرصت دارند تا محصول و ایده و آینده کاری خود را مطرح کنند. ابزار سخت‌افزاری ویدئو پروژکشن و صدا از قبل فراهم شده است و همچنین قبل از رویداد برای تیم‌های برتر کارگاهی با عنوان نحوه ارائه برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رویداد سامیکس

سامیکس رویدادی ملی است که برای اولین بار در آبان ماه امسال در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود. هدفش رشد ایده‌ها، پرورش استارتاپ‌ها و ساخت کمپانی‌ها است. هدف این مسابقه، پیدا کردن بهترین استارتاپ در جوامع استارتاپی نو و بازار‌های در حا‌ل توسعه است. سامیکس به دنبال استارتاپ‌هایی است که مشکلات منطقه‌ای خود را حل کنند یا بتوانند محصول سودده را برای بازار جهانی عرضه کنند. سامیکس استارتاپ‌های پیشرو و با سرعت رشد بالا را با هدف حمایت از کسب و کار‌های منطقه‌ای و قدرت بخشیدن به آنها، شناسایی می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]