اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971025340599620

4 قابلیت جدید هوش مصنوعی هوآوی مخصوص علاقه‌مندان به عکاسی

کد: 13971025340599620

https://goo.gl/2F7eaH

، (اخبار رسمی): آیا تنها راه آپلود کردن عکس‌های با کیفیت، صرف هزینه‌های هنگفت در راه آتلیه‌های عکاسی، استخدام عکاس حرفه‌ای یا خرید دوربین‌های حرفه‌ای است؟ هوآوی در طراحی سری جدید محصولات خود تلاش کرده دغدغه‌های کاربران را در نظر بگیرد و محصولات خود را همسو با نیازهای آنها تولید کند.

4 قابلیت جدید هوش مصنوعی هوآوی مخصوص علاقمندان به عکاسی
4 قابلیت جدید هوش مصنوعی هوآوی مخصوص علاقه‌مندان به عکاسی
4 قابلیت جدید هوش مصنوعی هوآوی مخصوص علاقمندان به عکاسی
4 قابلیت جدید هوش مصنوعی هوآوی مخصوص علاقه‌مندان به عکاسی

با افزایش روزافزون علاقه‌مندی کاربران به شبکه‌های اجتماعی، پست کردن عکس‌های خاص و ویدیوهای با کیفیت بالا به یکی از دغدغه‌های کاربران نسل جوان تبدیل شده است، اهمیت به کیفیت آنچه منتشر می‌شود امری طبیعی است. سوال اینجا است که آیا تنها راه آپلود کردن عکس‌های با کیفیت، صرف هزینه‌های هنگفت در راه آتلیه‌های عکاسی، استخدام عکاس حرفه‌ای یا خرید دوربین‌های حرفه‌ای است؟

هوآوی در طراحی سری جدید محصولات خود تلاش کرده دغدغه‌های کاربران را در نظر بگیرد و محصولات خود را همسو با نیازهای آنها تولید کند. کاربر می‌تواند بدون نیاز به صرف هزینه‌های بالا و تنها با استفاده از دوربین گوشی هوآوی خود، عکس و فیلم‌های حرفه‌ای ثبت کند، به طوری که تشخیص عکس‌هایی که با دوربین یک گوشی هوشمند گرفته شدند با عکس‌هایی که خروجی دوربین عکاسی حرفه‌ای هستند، برای مخاطبان دشوار باشد.

شاید بتوان گفت HUAWEI Mate 20 Pro  با ارائه اولین دوربین لایکا سه گانه جهان و لنزهای فوق عریض در کنار قابلیت‌های هوش مصنوعی می‌تواند بهترین گزینه در سبد خرید کسانی باشد که سیستم دوربین گوشی در کنار امکان برقراری تماس برای‌شان حائز اهمیت است. در این مقاله به بررسی چهار ویژگی هوش مصنوعی دوربین گوشی HUAWEI Mate 20 Pro پرداخته می‌شود.

فیلم برداری سینماتیک

شاید جالب باشد بدانید در تهیه فیلم‌های سینمایی به دلیل نشان دادن تصاویر به مراتب وسیع  و حرفه‌ای‌تر از نسبت تصویر سینمایی21 به 9 استفاده می‌شود. این قابلیت در گوشی هوشمند HUAWEI Mate 20 Pro نیز به گونه‌ای تعبیه شده است که کاربران بتوانند با استفاده از دوربین گوشی هوآوی خود مانند حرفه‌ای‌ها فیلم‌برداری کنند.

تنظیم هوشمند نور در هنگام فیلم برداری

گوشی HUAWEI Mate 20 Pro قادر است با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی با نام AI Color، تصویر ابعاد فرد مورد نظر را شناسایی کرده و با تبدیل رنگ دیگر اجزای موجود در تصویر به سیاه و سفید، تمرکز ویدیو را روی سناریو دلخواه فیلم بردار جلب کند.

عکاسی پرتره با هوش مصنوعی

شاید یکی از مهم‌ترین عوامل انتقال حس واقعی عکس، رنگ‌ها و فیلترهای مورد استفاده در سیستم دوربین گوشی هوشمند باشد. دوربین لایکا سه گانه HUAWEI Mate 20 Pro با امکان بوکه کردن تصویر پس زمینه و با فوکوس روی سوژه عکاسی، بهترین تصاویری به مراتب با کیفیت‌تر را ثبت می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]