اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710253406610768

آشنایی با آزمون امتحان IELTS

۸ دلیل که باید مهارت­‌های زبان انگلیسی خود را بسنجید

کد: 139710253406610768

https://goo.gl/2jhoip

، بابل , (اخبار رسمی): آیا برنامه­‌ریزی کرده‌­اید که خارج از کشور تحصیل کنید؟ آیا می‌­خواهید در یک دانشگاه بین­‌المللی درخواست پذیرش کنید؟ آیا مشتاق هستید که در یک کشور انگلیسی زبان کار کنید؟ با امتحان IELTS می‌توان مهارت­‌های زبان انگلیسی خود را سنجید.

۸ دلیل که باید مهارت­‌های زبان انگلیسی خود را بسنجید
امتحان IELTS و ۸ دلیل که باید مهارت­‌های زبان انگلیسی خود را بسنجید

امتحان IELTS یک گواهی معتبر تخصص در زبان انگلیسی است و در بیش از ۱۳۵ کشور و بیش از ۹۰۰۰ سازمان به رسمیت شناخته شده است و در زمینه­‌های تحصیلی، مهاجرتی و مشاغل مورد استفاده قرار می­‌گیرد

برای تمام مراحل زندگی شما مفید است

اگر بتوان آزمون IELTS را با موفقیت پشت سر گذاشت، می‌توان در بسیاری از دانشگاه‌­ها، مؤسسات و شرکت­‌ها درخواست پذیرش ارسال کرد، برای مهاجرت اقدام کرد چون که این آزمون لازمه پذیرش آنها است.

رسمیت داشتن در سرتاسر جهان

امتحان IELTS به عنوان یک گواهی معتبر تخصص در زبان انگلیسی شناخته می‌شود و در بیش از ۱۳۵ کشور و بیش از ۹۰۰۰ سازمان به رسمیت شناخته شده است و در زمینه­‌های تحصیلی، مهاجرتی و مشاغل کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می­‌گیرد.

علاوه بر شهرت و اعتبار جهانی، به دلیل برخورداری از به روز­ترین و با کیفیت­‌ترین ضوابط و معیارها در سوالات، این آزمون زبان انگلیسی به طور گسترده در سرتاسر جهان شناخته شده است.

یک تمرین خوب برای مهارت­‌های زبان انگلیسی است

شرکت در امتحان IELTS شخص را در شرایطی قرار می‌دهد که گویا دانش زبان انگلیسی خود را در کشوری که زبان رسمی آن انگلیسی است مورد استفاده قرار می‌دهد.

این آزمون به شکلی طراحی شده است که مهارت­‌های زبان انگلیسی را در شرایط مختلف ارزیابی می‌­کند، مهارت‌­های صحبت کردن، مهارت‌­های شنیداری، مهارت­‌های خواندن و نوشتن و شامل یک مکالمه زنده است که در این حالت فردی توانایی مکالمه را ارزیابی خواهد کرد.

در آزمون آیلتس شخص در شرایط مکالمه با همکاران در دانشگاه، یا شرایط مکالمه با مشتریان‌، یا شرایط یک سفر تفریحی در خارج از کشور قرار خواهد گرفت و به این ترتیب در شرایط واقعی مهارت­‌ها آزموده می‌­شود.

دقت و راستی‌آزمایی در نتایج و سطح زبان انگلیسی 

افرادی که آزمون IELTS را بررسی می‌کنند ضوابط و معیارهای موکد و منظمی را برای هر آزمون در نظر می­‌گیرند، به این ترتیب نتایج حاصله دقیقاً سطح زبان انگلیسی را مشخص خواهد کرد.

آزمون IELTS در ۹ امتیاز دسته‌­بندی می­‌شود. اگرچه  اصطلاحاتی مانند «قبول شدن» یا «قبول نشدن» در این آزمون به کار نمی‌رود، اما امتیازهای بین ۶ تا ۷ برای بیشتر مؤسسات امتیازی قابل قبول محسوب می­‌شود.

اگر امتیاز پایین­‌تر از ۵ باشد، پیشنهاد می‌­شود این آزمون مجدداً امتحان شود.

این سیستم ۹ امتیازی در سطح جهانی مورد استفاده قرار می­‌گیرد تا اطمینان حاصل شود نتایج حاصله از ثبات قابل قبولی برخوردار باشند.

امتیازهای مشخصی وجود دارد که مورد نیاز برخی دانشگاه‌­ها و شرکت­‌ها است

وقتی یک دانشگاه، شرکت، یا یکی از مؤسسات اداری گذراندن آزمون IELTS را به عنوان یکی از مهار‌ت­های مورد نیاز لحاظ می­‌کنند، معمولاً یک امتیاز خاصی را به عنوان حداقل در نظر می‌گیرند.

سیستم The Global  Recognition آزمون IELTS دقیقاً می­‌گوید کدام یک از مؤسسات آزمون IELTS را به رسمیت می‌شناسند و حداقل نمره مورد نیاز را برای هر کدام از آنها مشخص می­‌کند.

دو نوع آزمون وجود دارد که می‌توان هر کدام از آنها را انتخاب کرد

می‌­توان با توجه به نوع موسسه‌­ای که نتایج آزمون­ باید برای آنها ارسال شود و همچنین با توجه به اهداف شخصی­، بین IELTS Academic و IELTS General یکی را انتخاب کرد.

برای درخواست­‌های پذیرش دانشگاهی در رشته‌­های کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین درخواست‌­های کار برای شرکت‌هایی که در کشورهای با زبان رسمی انگلیسی هستند، IELTS Academic گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

برای افرادی که می­‌خواهند یک دوره آموزشی را بگذرانند یا بدون افزایش سطح آموزشی، تحصیلاتی داشته باشند، IELTS General نیز کافی است. همچنین برای کار و سفرهای خارجی یا مهاجرت در کشورهایی که زبان رسمی آنها انگلیسی است، این آزمون مناسب است.

اما اگر هنوز مشخص نشده که می­‌خواهید از نتایج آزمون­ چه استفاده‌­ای کنید، IELTS Academic را انتخاب کنید که در موقعیت‌­ها و شرایط بیشتری قابل قبول و مورد استفاده است.

انگلیسی بریتانیایی یا انگلیسی آمریکایی؟ هر دو!

از لحاظ املایی، دستور زبان و انتخاب کلمات، IELTS هر دو زبان را پوشش می‌­دهد.

افرادی که می‌خواهند  تحصیلات­‌شان را در آمریکا، در انگلستان یا حتی کشورهای دیگری که زبان رسمی انگلیسی دارند، مانند استرالیا، کانادا، نیوزیلند، بگذرانند، IELTS این امکان را برای آنها فراهم می­‌آورد تا بتوانندگوش­ خود را با لهجه­‌های مختلف انگلیسی آشنا کنند. بخش ارزیابی خوانایی شامل ترکیبی از همه آنها خواهد بود.

دلیل آن این است که امتحان IELTS توسط استرالیایی­‌ها، نیوزیلندی‌­ها، انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها طراحی شده است.

آنها سعی دارند تا رویکرد واقع‌­بینانه‌­ای ایجاد کنند تا تمام حالت­‌های مختلف زبان انگلیسی در تبلیغات، روزنامه­‌ها، کتاب‌­ها و شرکت­‌ها را که در کشورهای مختلف استفاده می­‌شود پوشش دهد.

در ۱۴۰ کشور و در سرتاسر جهان در دسترس است

به زودی می‌توان به طور منظم در یک سال، در بیشتر از ۹۰۰ دفتر مشاوره بریتانیا در سراسر جهان برای آزمون IELTS اقدام کرد. می­‌توان به راحتی و به صورت آنلاین ثبت نام کنید. پس از آن، دفتر مشاوره بریتانیایی در کشور روند ثبت نام را تکمیل خواهد کرد و آن را به نزدیک‌­ترین محل برگزاری آزمون ارسال می­‌کند.

نتایج آزمون ۱۳ روز بعد از اتمام آزمون مشخص خواهد شد و در صورت تمایل می‌توان مستقیماً به مؤسسه یا سازمانی که مشخص شده ارسال می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انگلیسی با کورش

در انگلیسی با کورش من سعی کردم تا علاوه بر آموزش و کار کردن کامل چهار اصل زبان یعنی Reading – Listening – writing – Speaking ، به طور خاص به مهارت مکالمه بپردازم. یشتر آموزشها در قالب تصویری هستند. در سایت انگلیسی با کورش سعی شده تا آموزش‌ها به صورت شیرین و جذب کننده طراحی بشوند و همچنین در عین حال مدرن باشند تا دانش‌آموزان به زبان انگلیسی علاقه پیدا کنند. آموزان به زبان انگلیسی علاقه پیدا کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش