اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710263409310223

خدمات رایگان ارسال و گارانتی محصولات پاکشوما

کد: 139710263409310223

https://goo.gl/FQApt2

، تهران , (اخبار رسمی): ​​​​​​​گروه متخصصان و کارشناسان فنی پاکشوما پس از فروش محصول همچنان آماده ارائه خدمات به مشتریان محصولات و لوازم خانگی پاکشوما هستند.

خدمات رایگان ارسال و گارانتی محصولات پاکشوما
خدمات رایگان ارسال و گارانتی محصولات پاکشوما

پاکشوما با بیش از چهار دهه تجربه در تولید لوازم خانگی و سابقه در ارائه خدمات به مشتریان خود، هم اکنون بیش از یکصد مدل مختلف از لوازم خانگی را به بازار عرضه می‌کند و  از این حیث سهم قابل توجهی از بازار لوازم خانگی باکیفیت در ایران را در اختیار دارد.

خدمات پس از فروش به عنوان یکی از شاخصه‌های مهم مشتری مداری، از جمله مزایای خرید محصولات پاکشوما است و این شرکت همواره بر ارائه بهترین سرویس پس از فروش خود که( پاک سرویس نام دارد) به مشتریان خود تاکید دارد.

خانواده بزرگ پاکشوما از طریق 700 نمایندگی معتبر خدمات پس از فروش در سراسر ایران فعال است و متخصصان این شرکت  دانش و مهارت فنی خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای بررسی و رفع مشکلات احتمالی مشتریان در نصب، راه‌اندازی یا حین استفاده از محصولات ارائه می‌کنند.  

گروه لوازم خانگی پاکشوما علاوه بر برند خود، دارای گواهی و مجوز تولید محصولات برندهای معتبر جهانی از جمله کندی،زیرووات، آکس، دکستر و ...  مطابق استانداردهای این شرکت‌هاست و همزمان با فروش این محصولات، تعهدنامه خدمات پس از فروش پاکشوما نیز  به مشتریان اعطا می‌شود.

محصولات گروه تولیدی پاکشوما علاوه بر نمایندگی های سراسر  ایران، از طریق فروشگاه اینترنتی پاکشوما  نیز قابل خرید هستند.

خرید مستقیم لوازم خانگی پاکشوما از فروشگاه آنلاین با مراجعه به آدرس www.pakshomacenter.com امکان‌پذیر است و مشتریان می‌توانند در «پاکشوما سنتر» علاوه بر اطلاع از ویژگی‌های هر محصول و امکان مقایسه محصولات با یکدیگر، از خدمات ارسال رایگان پاکشوما نیز بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنوع محصولات پاکشوما، نحوه خرید، تسهیلات پرداخت و خدمات ارسال رایگان و خدمات پس از فروش شرکت به آدرس www.pakshomacenter.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن پاکشوما سنتر  (88537538)  یا شماره 88507814 داخلی 173 و 172 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پاکشوما

شرکت پاکشوما با 42 سال فعالیت در زمینه تولید ماشین لباسشویی ، علاوه بر برند «پاکشوما» محصولات چندین شرکت معتبر بین المللی از جمله «کَندی» و «زیرووات» ایتالیا، آکس، دکستر و ... تولید می‌کند.

اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار