اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710263409710813

معرفی مزایای پارکت لمینت و انتخاب بهترین پارکت لمینت

کد: 139710263409710813

https://goo.gl/H92Bxi

، تبریز , (اخبار رسمی): انتخاب پارکت لمینت مناسب، نیازمند شناخت ویژگی‌های پارکت است که در این مقاله سعی شده مزایای پارکت لمینت‌های موجود را نسبت به پارکت‌های چوبی ارائه شود و برندهای معتبر نیز معرفی شود.

پارکت لمینت
پارکت لمینت امپریال و دکو فلور

پارکت لمینت یا پارکت چوبی

زمانی بود که برای نصب کفپوش‌های چوبی یا همان پارکت‌های چوبی، هزینه‌های سنگین و در عین حال با زحمت نصب بالا و هزینه‌های نگهداری سرسام آور روبرو بودیم. محدودیت در انتخاب طرح‌های متنوع به دلیل استفاده از چند نوع درخت خاص برای تولید پارکت‌های چوبی در کنار نابودی کامل کف منزل به دلیل استفاده از چسب برای نصب پارکت چوبی، انتخاب چنین کف‌پوشی را در اولویت قرار نمی‌داد.

تا اینکه پارکت‌های جنس لمینت با تکنولوژی متفاوت در نصب، متفاوت در نگهداری و مقاومت در مقابل حشرات و آب و سایر مزایا رغبت عموم را برای استفاده از چنین پارکت‌های بسیار افزایش داد.

هزینه خرید بسیار پایین به دلیل عدم استفاده از چوب خالص، افزایش طرح به دلیل استفاده از تکنولوژی چاپ طرح، افزایش مقاوت در مقابل آب به دلیل استفاده از روکش‌های ضد آب، کاهش هزینه تخریب کف منزل به دلیل عدم استفاده از چسب در هنگام نصب، افزایش سرعت نصب به دلیل استفاده از سیستم‌های کلیک نر و ماده که با قفل کردن آنها در یکدیگر فرایند نصب پارکت لمینت تکمیل می‌شود. استفاده از مواد شیمیایی در تهیه مغز HDF برای فشرده‌سازی الیاف چوب، مانع آسیب دیدن توسط حشرات می‌شود که همه و همه از مزایای پارکت لمینت نسبت به پارکت‌های چوبی است.

در کنار تمام این مزایای اشاره شده، حس طبیعی بودن و عطر چوب خالص و لمس چوب واقعی و زیبایی طبیعی آن، طرفداران زیادی دارد که انگیزه کافی را ایجاد می‌کند که همه این مشکلات و هزینه‌ها را به جان بخرد تا حس لوکس بودن در کنار طبیعی بودن کف منزل را تجربه کنند.

انتخاب پارکت لمینت مناسب

امروزه برندهای پارکت بسیار زیاد شده‌اند و شناخت مبدا و عقبه‌ای این پارکت‌ها عملا ممکن نیست. چرا که بسیاری از آنها ظهورشان حتی به چندین ماه هم نمی‌رسد. برای خرید پارکت لمینت مناسب برندهای معتبرب در ایران نیز وجود دارد.

از آنجایی که برندهای پارکت خارجی در ایران با قیمت‌های بسیار بالا ارائه می‌شود و معمولا هم دارای موجودی مناسبی نیستند، و از سوی دیگر پارکت‌های ایرانی بسیار موفق در طول چند سال اخیر پا به عرصه گذاشته‌اند می‌توان با قمیت‌های بسیار مناسب پارکت‌های با کیفیت بالایی را خریداری کرد.

پارکت لمینت امپریال به عنوان یکی از بهترین پارکت‌های شناخته شده در ایران است که هر دو طرف خریدار و فروشنده از معامله آن راضی هستند. عدم ایجاد مشکلات در حین نصب و بعد از آن فروشنده را از متحمل شدن هزینه‌های بعد از نصب مصون نگه داشته است و دردسرهای مشتری برای تعمیر و تعویض پارکت را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است.

استفاده از بهترین مواد برای تولید پارکت لمینت، و ارائه با قیمت‌های بسیار مناسب و حذف واسطه‌ها این امکان را برای این برند فراهم کرده است که محصولی با کیفیت بالا و با قیمت مناسب را به دست مصرف کننده برساند. تجربه نصب ده ها هزار مربع در استان آذربایجان شرقی که توسط گروه چیلکو انجام شده است، با رعایت استانداردهای نصب بدون هیچ‌گونه مشکلی و بدون هیچ نارضایتی صورت گرفته است. کلیک‌های از نوع UNICLICK که از نوع کلیک‌های پارکت لمینت AGT  است (AGT یکی از بهترین و معتبرترین برندهای پارکت ترکیه است) باعث شده است که مشکل ایجاد درز در گذر زمان را در این پارکت‌ها به حداقل برساند، استفاده از HDF های با کیفیت بالا مشکلات ناشی از انقباض و انبساط در این پارکت لمینت را به صفر رسانده است به طوری که در طول چندین سال نصب این پارکت گزارشی مبنی بر این موضوع در سطح استان دریافت نشده است. 

باید توجه داشت که استفاده از پارکت لمینت برای منازل دارای سیستم گرمایش از کف نیازمند استانداردهای خاص و استفاده از فوم‌های خاص است. حتی ملزم به رعایت حداکثر درجه گرمایی نیز هستند که در ایران فعلا چنین استانداردی در تولید پارکت رعایت نمی‌شود، لذا برای منازل دارای گرمایش از کف استفاده از پارکت‌های دارای استاندارد مرتبط نیاز است، حتی پارکت‌های معتبر ترکیه‌ای و خارجی نیز در تولیدات خود همیشه این استاندارد را رعایت نمی‌کنند چرا که باعث افزایش هزینه می‌شود لذا خرید پارکت دارای استاندارد مازاد که مناسب شرایط منزل نیست منجر به افزایش هزینه می‌شود.

پارکت لمینت دکو فلور، از دیگر پارکت‌های با کیفیت بالا است که توانسته است اعتماد مشتریان را به پارکت‌های ایرانی جلب کند. تجربه نصب‌های موفق منجر به جلب توجه همکاران و فروشندگان به این پارکت شده است.

پارکت لمینت بنه، با تنوع رنگ بالا و حفظ کیفیت تولید توانسته است خود را در زمره پارکت‌های با کیفیت بالا و مشتری پسند قرار دهد. پارکت لمینت لرد، نیز به توجه به تجربه همکاران، دارای کیفیت مناسبی است که در طول یک سال گذشته اجراهای موفقی داشته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده طرح‌ها و پارکت‌ها از نزدیک می‌توان با شماره 09358202026 تماس حاصل کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکوراسیون چیلکو

گروه دکوراسیون چیلکو، نمایند پخش پارکت لمینت امپریال و دکو فلور در شمال غرب کشور

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل