اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710263410410817

با رزومه ساز Cvbuilder.me یک رزومه حرفه‌ای فارسی و انگلیسی بسازید

چطور یک رزومه درست کنیم؟

کد: 139710263410410817

https://goo.gl/T7EC3Q

، تهران , (اخبار رسمی): سایت cvbuilder با بیش از 80 مقاله تخصصی در زمینه رزومه و کاریابی تمام تلاش خود را برای راحت کردن رزومه نویسی و همین طور فراهم کردن ساخت رزومه‌های جذاب گرافیکی توسط کاربران ایرانی گذاشته است. در ضمن رزومه ساز سی وی بیلدر زبان انگلیسی را هم ساپورت می‌کند.

چطور یک رزومه درست کنیم؟
رزومه ساز آنلاین cvbuilder.me

کافی است یک بار در نرم افزار word یه رزومه بسازید تا ارزش رزومه ساز آنلاین را بدانید؛ آن هم یک رزومه ساز حرفه‌ای که به گفته خیلی‌ها قابل رقابت با رزومه سازهای مطرح جهانی مثل Zety و Novoresume است. برای استفاده از رزومه ساز آنلاین کافی است رزومه ساز حرفه‌ای را در گوگل سرچ کرده و با یک قطار از سایت‌های رزومه سازی مواجه شد که همه آنها هم از قضا حرفه‌ای‌ترین رزومه ساز فارسی هستند!

در گذشته این خلا موجود در فضای استخدام و کاریابی وجود داشت و سایتی نبود که به طور تخصصی بر روی رزومه نویسی تمرکز کند و ضمن ارایه یک ابزار قوی رزومه ساز آنلاین، نوشتن رزومه را به طور کاربردی و بدون کلی گویی آموزش دهد. 

سایت cvbuilder با بیش از 80 مقاله تخصصی در زمینه رزومه و کاریابی تمام تلاش خود را برای راحت کردن رزومه‌نویسی و همین‌طور فراهم کردن ساخت رزومه‌های جذاب گرافیکی توسط کاربران ایرانی گذاشته است. در ضمن رزومه ساز سی وی بیلدر زبان انگلیسی را هم ساپورت می‌کند و می‌توان رزومه انگلیسی خود را هم در این سایت ساخت و  فایلش را دانلود کرد.

نکته‌ای در سایت‌های خارجی هم کمتر دیده می‌شود تنوع قالب‌های سایت رزومه ساز ایرانی cvbuilder.me است که تا الان نزدیک به 30 قالب رزومه را برای استفاده کاربران در سایت قرار داده است و می‌توان بعد از ساخت رزومه کاری و تحصیلی خود فایل PDF را در هر کدوم از قالب‌های سایت دانلود کرد و با خیال راحت و بدون نگرانی فایل رزومه را پرینت گرفت و یک رزومه کاغذی کاملا مشابه رزومه‌هایی که در بخش نمونه رزومه‌ها دیده می‌شود رزومه آنلاین خود را چاپ کنید و  یک قدم به رسیدن به یک کار خوب و استخدام شدن در یک شرکت خوب نزدیک‌تر شد. در ضمن برای ساخت رزومه در فایل ورد می‌توان از صفحه مرکز دانلود رزومه سایت رزومه ساز، فایل و فرم خام رزومه کاری در قالب word  دانلود کرده و رزومه خود را صد در صد مطابق میل خود پر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رزومه ساز

سایت رزومه ساز cvbuilder.me با ارائه ابزار حرفه ای رزومه نویسی و قالب های رزومه جذاب، این امکان را به کاربران می دهد که در زمانی کوتاه یک رزومه حرفه ای و جذاب داشته باشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام