اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710273411810801

آغاز به کار نمایشگاه دائمی ایران در ترکیه

کد: 139710273411810801

https://goo.gl/FtGTmv

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه دایمی محصولات ایرانی در ترکیه با هدف افزایش صادرات غیر نفتی، حمایت از تولید ملی و ایجاد ارتباطات بین المللی توسط « ایران، ترکیه پرتال» افتتاح شد.

آغاز به کار نمایشگاه دائمی ایران در ترکیه
آغاز به کار نمایشگاه دائمی ایران در ترکیه
آغاز به کار نمایشگاه دائمی ایران در ترکیه
آغاز به کار نمایشگاه دائمی ایران در ترکیه
آغاز به کار نمایشگاه دائمی ایران در ترکیه
آغاز به کار نمایشگاه دائمی ایران در ترکیه
آغاز به کار نمایشگاه دائمی ایران در ترکیه
آغاز به کار نمایشگاه دائمی ایران در ترکیه

تغییرات روزافزون فن‌آوری، ظهور کالاهای جدید، تنوع آن‌ها و عدم آشنایی مصرف‌کننده، توام با رقابت شدید تولیدکنندگان موجب ضرورت حضور در نمایشگاه است

شرکت‌های مختلف می‌توانند برای حضور در نمایشگاه دایمی محصولات ایرانی در ترکیه با ارسال توضیحات اولیه و پس از کارشناسی محصولات، نمونه از محصول را به دفتر استانبول ارسال کنند. همچنین در این پرتال که به زبان ترکی طراحی و به روز رسانی می‌شود، اطلاعات شرکت‌ها به زبان ترکی ترجمه و به صورت صفحه‌ای اختصاصی برای هر شرکت در معرض دید قرار می‌گیرد تا گام اولیه برای ورود به بازار ترکیه از طریق ارتباط با کاربران ترک تسهیل شود.

خدمات جانبی نمایشگاه دائمی ایران، ترکیه پرتال:

۱- ارائه آدرس و تلفن استانبول
۲- منشی تلفنی
۳- خدمات تحویل بسته‌های کوچک
۴- قرار دادن نمونه محصول و پکیج تبلیغاتی
۵- ارائه صفحه تخصصی به زبان ترکی جهت معرفی کالا یا خدمات
۶- معرفی کالا و خدمات به شهروندان ترک در هنگام بازدید و جلسات حضوری
۷- تنظیم و برگزاری جلسات تخصصی در دفتر استانبول
۸- طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی
۹- تهیه طرح توجیهی جهت ورود به بازار ترکیه
۱۰- تنظیم جلساتB2B

اهمیت بازاریابی بین المللی

هدف هر کسب‌وکاری این است که از سرمایه بازاریابی‌اش بهترین استفاده ممکن را ببرد و این موضوع تازه‌ای نیست.

وقتی صحبت از معرفی محصولی جدید به بازار می‌شود، داشتن یک استراتژی بازاریابی منسجم نه‌تنها کمک می‌کند تا مشتریان فعلی خود را به‌ طور مؤثری درگیر کنید، بلکه باعث می‌شود مشتریان بالقوه نیز جذب شوند. ولی تبلیغ و ترویج یک محصول جدید، هیچ‌گاه کار ساده‌ای نیست.

بازاریابی جهانی عبارت است از فرایند تنظیم راهبردهای بازاریابی شرکت و تطبیق آنها با شرایط سایر کشورها البته بازاریابی جهانی چیزی فراتر از فروش محصولات و خدمات در خارج از مرزها و در سراسر جهان است. به بیان دیگر، بازاریابی جهانی عبارت است از فرایند تمام‌وقت برنامه ریزی، خلق، موقعیت‌یابی و تبلیغ محصولات‌ در بازار جهانی.

کسب‌وکارهای بزرگ معمولا در خارج از کشوری که محصولات‌شان را در بازار آن‌ها عرضه می‌کنند، دارای دفاتر مرکزی هستند.

با ظهور اینترنت و تسهیل ارتباطات انسانی، حتی کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند محصولات و خدمات خود را در سراسر جهان به دست مصرف‌کننده و مشتری برسانند. اگر کسب‌وکاری تصمیم بگیرد که محصولات و خدمات خود را در عرصه‌ی بین‌المللی عرضه کند، شاید از طرف شرکت‌های بین‌المللی، که آنها هم می‌خواهند حضور بین‌المللی خود را تثبیت سازند، با رقابت داخلی مواجه شود. وجود این رقابت حضور در عرصه‌ی بین‌المللی را برای بسیاری از کسب‌وکارها تقریبا به یک ضرورت تبدیل کرده است.

فواید بازاریابی بین المللی

بازاریابی جهانی به شکل استاندارد فواید زیادی دارد:

اولا می‌تواند تأثیربخشی محصول یا خدمات را بهبود بخشد.

علت این امر آن است که شرکت هرچه بیشتر رشد کند، مطالب جدیدی کسب می‌کند، مطالب را سریع‌تر می‌آموزد، در تولید محصول و ارائه‌ی خدمات تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

ثانیا، با بازاریابی جهانی می‌توان از مزیت رقابتی قدرتمندی برخوردار شد.

شرکت‌ها به‌راحتی می‌توانند در بازار محلی رقابت کنند. اما رقابت در عرصه‌ی بین‌المللی است که برای یک شرکت‌ چالش محسوب می‌شود و معدودی از آنها می‌توانند در این زمینه، حرفی برای گفتن داشته باشند. از این رو اگر شرکتی بتواند در عرصه‌ی بین‌المللی رقابت کند و رقبایش نتوانند این کار را بکنند، در صنعت خود نیروی قدرتمندی خواهد شد.

فواید نمایشگاه

- نمایش تفکرات دیگران
- نمایش فن‌‌آوری‌های جدید
- نمایش شیوه‌های جدید تولید
- جلب توریست
- کسب بازارهای جدید

چرا در این نمایشگاه شرکت کنیم؟

گروه ارتباط با حمایت ترکیه پرتال به جهت حمایت از تولیدکنندگان و کارخانه داران ایرانی و همچنین حمایت از تولید ملی این کار را آغاز کرده است که این بستر برای آن‌ها آماده‌سازی شده است تا با تولید محصول با کیفیت و قیمت تمام شده به ریال و فروش به ارز خارجی بتوانند در ورود ارز به کشور و همچنین ارتقاء سطح کیفی و رقابتی با تولید‌کنندگان بین‌الملل در حوزه تولید خود داشته باشند.

بازدید هلدینگ ترک از نمایشگاه ایران در ترکیه

در بازدید هلدینگ ترک از نمایشگاه دائمی ایران در ترکیه که در شهر استانبول با استقبال این هلدینگ به توسعه روابط تجارت و سرمایه گذاری در ایران مواجه شد. مدیران این هلدینگ با اشاره به پتانسیل و نیروهای متخصص که در ایران فعالیت می کنند ; تجارت با ایران را یک رشد مثبت در تولید و توسعه کسب و کار های ترک خواندند.

مدیر بازاریابی و فروش این هلدینگ ; با اشاره به توانایی های ایران خاطر نشان کردند: «کارخانجات ایرانی و نیروی کار ایرانی توانایی و پتانسیل بسیار خوبی برای تجارت با دنیا را دارد.»؛همچنین وی جهت توسعه رابطه با کارخانجات ایرانی ابراز امیدواری کردند.

چگونه در این نمایشگاه شرکت کنیم؟

خیلی ساده است! به سه طریق می‌توان در این نمایشگاه شرکت کرد:

تکمیل فرم شرکت در نمایشگاه در سایت ترکیه پرتال

ارسال درخواست به ایمیل: [email protected]

تماس با شماره 72405-021

ممکن است مشتریان به محصولی علاقه‌مند نباشند، اما مطمئنا آن‌ها به خودشان علاقه دارند!‌ کافی است به آن‌ها نشان داده شود که با خرید محصول چه اتفاقی برای آنها خواهد افتاد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمونه اطلاعات شرکت‌ها به آدرس www.irtibat.co مراجعه کنند.

آغاز به کار نمایشگاه دائمی ایران در ترکیه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]