اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710303417610853

فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی و مذهبی بافت ستاری

کد: 139710303417610853

https://goo.gl/8kieyn

، (اخبار رسمی): بعد از 1400 سال، تقویت باورهای آئینی و دینی و عمق بخشی به آگاهی دوستداران و تشنگان زلال معرفت اهل بیت علیهم السلام نه یک باور بلکه وظیفه‌ای مهم است تا موسسه فرهنگی هنری ستاری به عنوان جامع‌ترین مرکز طراحی و تولید کتیبه‌های زربافت و چاپی با بیش از 40 سال سابقه آن را انجام دهد.

فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی و مذهبی بافت ستاری
فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی و مذهبی بافت ستاری

برپایی مجالس عزا ، میلادها و گرامیداشت و پاسداشت راه و روش اولیای الهی، موجب تقویت ایمان و تثبیت ارزش‌‏های معنوی و بنیادهای اخلاقی می‌شود. یادآوری و نیکوداشت سالروز وفات و شهادت اولیای الهی و بیان فضایل، رشادت، جوانمردی، تلاش و فداکاری و از خودگذشتگی‌های این بزرگواران در راستای تبلیغ و ترویج آموزه‌های اسلامی و مبارزه با منکرات، انگیزه نیرومندی را در وجود انسان ایجاد کرده و او را در جهت اقتدا و الگوگیری از آن بزرگواران و افتادن در مسیرتکامل یاری می‌دهد.

 آثار و فواید اجتماعی

محبت و دوستى

قرآن و روایات، دوستى خاندان رسول اکرم (ص) و اهل‏ بیت (ع) را بر مسلمانان واجب کرده. ‏ دوستى لوازمى دارد. دوستدار صادق، کسى است که شرط دوستى را، چنان که باید و شاید، به جا آورد. یکى از مهم‏ترین لوازم دوستى، همدردى و همدلى با دوستان در مواقع سوگ و اظهار سرور و شادی در شادى آنان است از این رو در احادیث، بر برپایى جشن و سرور در ایام شادى اهل ‏بیت (ع) و ابراز حزن و اندوه در مواقع سوگ آنان، تأکید فراوان شده است.

انسان ‏سازی

از آن جا که در فرهنگ شیعى، عزادارى باید از سر معرفت و شناخت باشد؛ همدردى با آن عزیزان، یادآور فضایل، مناقب و آرمان‌‏هاى آنها است و بدین شکل، آدمى را به سمت الگوگیرى و الگوپذیرى از آنان سوق مى‌‏دهد.

جامعه ‏سازى

عزادارى بر اهل ‏بیت با یک واسطه زمینه را براى حفظ آرمان‌‏هاى آنان و پیاده کردن آن‌ها فراهم مى‏‌سازد. به همین دلیل مى‏توان گفت: یکى از حکمت‌‏هاى عزادارى، ساختن جامعه براساس الگوى ارائه شده از سوى اسلام است.

 انتقال‏ دهنده فرهنگ شیعى به نسل بعد

کسى نمى‏‌تواند منکر این حقیقت شود که نسل جدید در سنین کودکى، در مجالس عزادارى با فرهنگ اهل‏بیت آشنا مى‏‌شوند. عزادارى و مجالس تعزیه، یکى از عناصر و عوامل برجسته‌اى است تا آموزه‏‌هاى نظرى و عملى امامان راستین، به نسل‏‌هاى آینده منتقل شود.

زنده نگه داشتن و ترویج دائمی مکتب

احیا و زنده داشتن نهضت عاشورا موجب زنده نگه داشتن و ترویج دائمی مکتب قیام و انقلاب در برابر طاغوت‌ها و تربیت‌کننده و پرورش دهنده روح حماسه و ایثار است. گریه بر مصائب سالار شهیدان باعث زنده نگه داشتن نهضت حسینی است. چنان که به اسارت رفتن خاندان امام باعث پایمال نشدن خون شهیدان کربلا شد. در اثر رساندن پیام امام به مردم کوفه و شام توسط امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) نهضت عاشورا به ثمر نشست.

بنابراین بعد از 1400 سال ، تقویت باورهای آئینی و دینی و عمق بخشی به آگاهی دوستداران و تشنگان زلال معرفت اهل بیت علیهم السلام نه یک باور بلکه وظیفه ایی مهم است تا موسسه فرهنگی هنری ستاری به عنوان جامع ترین مرکز طراحی و تولید کتیبه های زربافت و چاپی با بیش از 40 سال سابقه درخشان کاری، وقایع مهمی نظیر (عاشورا، تاسوعا، فاطمیه، لیالی قدر، اعیاد عظیم شعبانیه، رمضانیه، ادعیه و ...) را در اولین فروشگاه اینترنتی در  حوزه کالاهای مذهبی با دسته بندی پلاکارد عمودی، افقی، پرچم، کتیبه، بیرق و شال و ریسه‌های چراغانی به صورت آنلاین جهت خرید فراهم آورده است.

علاقه‌مندان برای مشاهده و خرید محصولات به سایت فروشگاه اینترنتی محصولات فرهنگی و مذهبی بافت ستاری به آدرس  baftsattari.com  مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بافت ستاری

موسسه فرهنگی ستاری به عنوان جامع ترین مرکز طراحی و تولید کتیبه های زربافت روز وقایعی نظیر(عاشورا ، تاسوعا ، فاطمیه ، لیالی قدر ، اعیاد عظیم شعبانیه ، رمضان و ادعیه رمضانیه) را: در اولین فروشگاه اینترنتی در حوزه کالاهای مذهبی با دسته بندی پلاکارد عمودی ، پلاکارد افقی ، پرچم های مذهبی ، کتیبه ، بیرق ، ریسه های چراغانی – شال و موقعیتی را به صورت انلاین جهت خرید فراهم اورده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی