اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971030341835497

به همت آکادمی آموزشی اینفوگرام و در 29 دی‌ماه 97

دوره آموزشی اصول طراحی اینفوگرافیک برگزار شد

کد: 13971030341835497

https://goo.gl/kgoQ2w

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی اصول طراحی اینفوگرافیک با حضور کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تاریخ 29 دی ماه 97 برگزار شد.

دوره آموزشی اصول طراحی اینفوگرافیک برگزار شد
دوره آموزش طراحی اینفوگرافیک – وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

آکادمی آموزشی اینفوگرام آمادگی برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های مرتبط به اینفوگرافیک، گزارش نویسی، ارائه و ... را در سازمان‌ها و شرکت‌ها دارد

آکادمی آموزشی اینفوگرام، دوره آموزشی اصول طراحی اینفوگرافیک با حضور کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تاریخ ۲۹ دی ۹۷ به میزبانی مرکز آموزش وزارت ارتباطات برگزار کرد.

زهرا رحمتیان مدیر آکادمی آموزشی اینفوگرام هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان برای ساخت بهتر گزارش‌ها بیان کرد.

رحمتیان درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: در این دوره مخاطبان با اصول طراحی اینفوگرافیک و انواع آن در جهت ساخت و ارائه هرچه بهتر گزارش، آشنا شدند.

وی مدرس دوره آموزشی اصول طراحی اینفوگرافیک را جزو متخصصان این حوزه دانست و اظهار داشت: جاوید یکی از بهترین اساتید ما در حوزه محتوای دیداری هستند و می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش و مهارت علاقه‌مندان به این حوزه باشند.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: آکادمی آموزشی اینفوگرام آمادگی برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های مرتبط به اینفوگرافیک، گزارش‌نویسی، ارائه و ... را در سازمان‌ها و شرکت‌ها دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر وب‌سایت infogramAcademy.com را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینفوگرام

اینفوگرام، مرکز تخصصی اینفوگرافیک، از مهر سال 1391 باهدف ترویج علم و فرهنگ‌سازی آغاز به کار نموده است و در زمینه‌های تولید و پردازش محتوا، طراحی و انتشار اینفوگرافیک های ایستا، پویا (موشن گرافیک)، تعاملی، فیزیکی و وب‌سایت‌های گرافیکی فعالیت دارد اینفوگرافیک تکنیکی برای به نمایش درآوردن محتوا است که در طراحی آن رفتارها، نگرش‌ها و احساسات مخاطب در نظر گرفته می‌شود

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی