کد: 139711013419510439

نرم افزار حسابداری آنلاین و مدیریت کسب و کار لاندا

کد: 139711013419510439

https://goo.gl/P3uyDj

، تهران , (اخبار رسمی): لاندا نرم افزاری برای مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط است و توسط شرکت دومان سامانه طراحی و ارائه شده است. از ویژگی‌های مهم این نرم افزار جامعیت، سادگی و آنلاین (ابری) بودن آن است. نرم افزار لاندا تا پایان سال 1397 رایگان است.

نرم افزار حسابداری آنلاین و مدیریت کسب و کار لاندا
سامانه مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط لاندا

در جریان توسعه لاندا آنها با بسیاری از مشتریان و مالکان کسب و کارهای کوچک برای درک بهتر چالش‌هایی که آنان هر روز درگیرشان هستند، صحبت کرده‌اند. شرکت دومان ایمان دارد که می‌توان به کسب و کارهای کوچک در این زمینه کمک کرد، همانگونه خودش نیز درگیر چالش‌های بسیار مشابهی بوده‌ است.

چرا لاندا را انتخاب کنیم؟

حذف هزینه‌های مربوط به خرید کامپیوترهای اختصاصی

خبر خوش در استفاده از سیستم مدیریت کسب و کار لاندا این است که نیازی به استفاده از کامپیوترهای قوی که توانایی نصب و راه اندازی نرم افزارهای کسب و کار قوی را داشته باشند نیست. با هر کامپیوتری که یک مرورگر تحت وب بروز داشته باشد می‌توان از لاندا استفاده کرد.

لاندا روی سرور اختصاصی قدرتمندی نصب شده است و هزینه‌های مربوط به خرید سرور، نصب و راه اندازی نرم افزار، پشتیبانی و به روز رسانی به عهده لاندا است. بنابراین کسب و کارها می‌توانند با خیال راحت کسب و کار خود را مدیریت کنند.

عدم نیاز به خرید نرم افزارهای با قیمت بالا

معمولا لایسنس نرم افزارها گران هستند. به طور مثال برای خرید نرم افزار حسابداری مناسب رایج در بازار باید چندین میلیون هزینه کنید و هر سال باید هزینه‌های جداگانه‌ای برای پشتیبانی و به‌روزرسانی پرداخت کرد. علاوه بر این برخی از نرم افزارها نیاز به قفل سخت افزاری نیز دارند که ورای هزینه نیازمند نگهداری هستند و در صورت مفقود شدن، کاربر را به دردسر می‌اندازند.

در لاندا می‌توان هر زمان که خواستید به اندازه‌ای که نیاز دارید قابلیت‌های نرم افزار را خریداری کنید و نیازی به نصب هیچ افزونه خاصی نخواهد بود.

در زمان خود صرفه جویی کنید؛ با لاندا کارها سریع‌تر انجام می‌شوند

نیازی به نصب و راه اندازی نیست، لاندا روی سرور اختصاصی قدرتمند نصب شده است و هزینه‌های مربوط به خرید سرور، نصب و راه اندازی نرم افزار، پشتیبانی و به‌روز رسانی به عهده لاندا است. 

با هر وسیله‌ای، در هر زمانی و در هر مکانی از لاندا استفاده کنید

مهم نیست کجا هستید فقط اینترنت نیاز دارید.

بی خیال پشتیبانی و نگهداری از نرم افزار، لاندا این کار را انجام می‌دهد

بعد از نصب نرم افزار یکی از هزینه برترین کارها نگهداری از نرم افزار، تهیه نسخه پشتیبان و به روزرسانی نرم افزار است. در کسب و کارهایی که تیم IT دارند معمولا وقت زیادی از تیم IT گرفته می‌شود و در کسب و کارهایی که خودشان مسئول این کار هستند معمولا با خطا و صرف زمان زیاد این کار انجام می‌شود.

الیته وقتی از لاندا استفاده می‌شود دیگر نیازی نیست نگران این مساله بود. لاندا همیشه نرم افزار را پشتیبانی می‌کند و از اطلاعات کاربران پشتیبان تهیه می‌کند و نرم افزار را به روز می‌کند.

ضمنا با لاندا بدون اینکه نیاز به نصب و پرداخت هزینه داشته باشید، همیشه آخرین نسخه نرم افزار در اختیار خواهد بود.

به روزرسانی آسان و رایگان

هیچ هزینه‌ای بابت به روزرسانی نرم افزار و نگهداری و پشتیبانی از کاربر گرفته نمی‌شود. 

کلیه اطلاعات شما در بانک اطلاعات لاندا کد می‌شوند، کلیه اطلاعات کاربران را در بانک اطلاعات کد می‌شود به طوری که فقط کاربر به آنها دسترسی خواهد داشت. حتی پرسنل و برنامه‌نویس‌های شرکت نیز با رجوع به بانک اطلاعات دسترسی به اطلاعات آنها نخواهند داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لاندا

شرکت دومان سامانه فعال در زمینه تولید نرم افزارهای سازمانی و مالی می باشد. از جمله نرم افزارهای تولیدی شرکت می توان به نرم افزار مدیریت درخواست و پشتیانی گاما و نرم افزار مدیریت کسب و کار (حسابداری آنلاین) لاندا اشاره کرد.