اطلاعات تماس
  • 021444*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711013420110866

7 دلیل عمده برای انتخاب آسیادُر

آرامش و امنیت با محصولات آسیادُر

کد: 139711013420110866

https://goo.gl/2G4F8E

، (اخبار رسمی): امروزه احساس امنیت و نیاز به آسودگی در محیط منزل و محل کار یک نیازاساسی محسوب می‌شود. از این رو در ساختمان‌های امروزی تلاش می‌شود که از بهترین محصولات و تولیدات مرغوب جهت ورودی و خروجی‌های ساختمان استفاده شود تا سطح امنیت و آسودگی به حداکثر برسد.

آرامش و امنیت با محصولات آسیادُر (7 دلیل عمده برای انتخاب آسیادُر)
7 دلیل عمده برای انتخاب آسیادُر

در کشور ما نیز در این زمینه حساسیت خاصی اعمال می‌شود. به طوریکه در اکثر ساختمان‌های شهرهای بزرگ ملاحظه می‌شود که تا حد امکان از بهترین محصولات جهت درب‌های ورود و خروج استفاده می‌شود.

شرکت آسیا دُر  طراح و مجری پیشرفته‌ترین سیستم‌های اتوماسیون خانگی و صنعتی از دیر باز در زمینه تولید و واردات این‌گونه محصولات پیش تاز بوده و به عنوان مجموعه‌ای خوشنام و قدرتمند در طول سالیان ادامه مسیر داده است.

برخی محصولات این شرکت عبارتند از درب اتوماتیک پارکینگ، درب لولایی پارکینگ، درب ریلی پارکینگ، درب اتوماتیک شیشه‌ای، درب سکشنال (زیر سقفی)، کرکره برقی پارکینگ، کرکره برقی فروشگاهی، کرکره برقی صنعتی و سوله، کرکره برقی محافظ تراس و بالکن، دوربین مداربسته، آرامبند درب ورودی ساختمان، قفل برقی درب ورودی و پارکینگ ساختمان، راهبند اتوماتیک، بولارد، سیستم های کنترل تردد و آیفون تصویری.

این شرکت با پشتوانه سال‌ها تجربه هم اکنون نماینده فروش شرکت‌های معتبر جهانی از جمله توسک اتریش، موتور لاین پرتغال، بلانکو اسپانیا، پرتکو و فک ایتالیا و همچنین زومر آلمان در ایران است وکوله باری چندین ساله از رضایتمندی مشتریان را به دوش می‌کشد. خدمات پس از فروش منسجم و توانمندی در ارائه محصولات مرغوب و با کیفیت از آسیا دُر  یک تکیه گاه محکم برای مشتریان و مصرف کنندگان ایرانی به وجود آورده؛ به علاوه اینکه آسیا دُر نه تنها تولیدکننده و فروشنده و واردکننده مرغوب‌ترین محصولات در ایران است بلکه به این مقدار هم قانع نبوده و حتی در زمینه تعمیرات و رفع عیب مشتریان خود را حمایت می‌کند، به طوریکه بسیاری از برندها و مصرف‌کنندگان محصولات دیگر نیز برای تعمیرات خود به آسیا دُر مراجعه می‌کنند.

7 دلیل عمده برای انتخاب آسیا دُر عبارتند از:

  1. آسیا دُر، تجهیزات و محصولات اصلی ارائه می‌کند. (عدم استفاده از محصولات تقلبی یا بی کیفیت)؛
  2. نصب و راه اندازی حرفه‌ای و مهندسی بر طبق آخرین استانداردهای جهانی؛
  3. رضایتمندی واقعی و 99درصدی مشتریان؛
  4. نمایندگی شرکت‌های معتبر جهانی (توسک اتریش، موتورلاین پرتغال، پرتکو و فک ایتالیا، زومر آلمان و...)
  5. تعمیرات، سرویس و نگهداری حرفه‌ای و تخصصی؛
  6. بهترین و منصفانه‌ترین قیمت برای محصولات اصلی؛
  7. پاسخگو بودن و احترام به مشتری در هر مرحله‌ای از اجرا (اطلاع رسانی و مشاوره پیش ازفروش، اجرا و نصب تخصصی، همچنین خدمات پس از فروش پاسخگو و به موقع)

علاقه‌مندان برای مشاهده محصولات و خدمات آسیا در می‌توانند به وب سایت شرکت فنی و مهندسی آسیادُر  به آدرس www.asiadoor.ir مراجعه کنند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021444*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل