اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711013421910588

آیا قیمت نعناع فلفلی در شهرهای مختلف ایران برابر است؟

نعناع فلفلی چه خواصی دارد؟

کد: 139711013421910588

https://goo.gl/rtazpT

، بهشهر , (اخبار رسمی): قیمت نعناع فلفلی خشک در شهرهای مختلف ایران به علت کیفیت نعناع فلفلی که مربوط به میزان برگ و ساقه و نحوه فراوری آن می‌شود، متفاوت است. نعناع فلفلی و لاواندر، دو تا از پر مصرف‌ترین گیاهان دارویی برای تولید اسانس هستند.

نعناع فلفلی چه خواصی دارد؟ آیا قیمت آن در شهر های مختلف ایران برابر است؟
نعناع فلفلی چه خواصی دارد؟

در بازار گیاه دارویی توسکا، جوابگویی به سلیقه مشتریان و رفع نیازهای آنان از طریق بازار نعناع فلفلی خشک به بهترین نحو صورت می‌گیرد. این امر سبب جلب اعتماد و اطمینان خریداران شده است. شاید بتوان گفت در بازار نعناع فلفلی خشک، بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات برای فروش قرار داده شده است. به همین دلیل خرید از بازار گیاه دارویی توسکا، برای کلیه مشتریان مقرون به صرفه و مناسب است.

موارد استفاده نعناع فلفلی

نعناع فلفلی و لاواندر، دو تا از پر مصرف‌ترین گیاهان دارویی برای تولید اسانس هستند.

گیاه دارویی نعناع فلفلی علاوه بر خواص دارویی که دارد بیشتر در صنعت مواد غذایی استفاده می‌شود. تقریبا تمامی آبنبات‌ها، آدامس‌ها و شکلاتی که با طعم نعناع هستند، حاوی اسانس نعناع فلفلی هستند.

خاصیت 1:

روغن نعناع فلفلی که از ترکیب نعناع فلفلی و روغن زیتون تولید می‌شود، علاوه بر خاصیت تسکین دهنده، یک شل کننده عضلات بسیار قوی است. استفاده این روغن به صورت موضعی برای تسکین دردهای عضلانی و کمر درد و برخی سردردها بسیار نافذ است.

خاصیت 2:

ریختن کمی روغن نعناع فلفلی در آب و بخور دادن آن خواص خیلی عالی برای درمان سینوزیت، آلرژی و سرماخوردگی دارد.

خاصیت 3:

روغن نعناع فلفلی با ترکیب روغن اسطوخودوس برای رفع دردهای مفصلی کاربرد دارد.

خاصیت 4:

استنشاق بوی نعناع فلفلی از اشتها می‌کاهد و احساس سیری ایجاد می‌کند. برای استنشاق بوی نعناع فلفلی می‌توان عرق این گیاه را بو کرد یا کمی روغن نعناع فلفلی بر روی شقیقه مالید تا بوی آن به بینی برسد.

خاصیت 5:

بوی نعناع فلفلی یک انرژی‌زا و نیرو دهنده بسیار قوی است که می‌تواند جایگزین مواد غذایی انرژی زا بشود. عطر نعناع فلفلی برای این مورد می‌تواند کمک کند.

خاصیت 6:

اگر کمی عرق نعناع فلفلی در شامپوی ریخته شود می‌تواند یک شامپوی ضد عفونی کننده قوی برای مقابله با شپش و شوره سر بسازد.

تفاوت نعناع و نعناع فلفلی چیست؟

از نظر گیاه شناسی، نعناع جزء خانواده Mentha spicata است ولی نعناع فلفلی جزء خانواده Mentha x piperita است.

از نظر طعم، نعناع دارای طعمی ملایم است ولی نعناع فلفلی به علت اسانس بالای آن، دارای طعمی تندتر است و هنگامی که آن را در دهان می‌گذاریم موجب خنک شدن دهان می‌شود.

قیمت نعناع فلفلی خشک چقدر است؟

نعناع فلفلی با توجه به اینکه مصارف گوناگونی دارد. هم به صورت تر و تازه و هم به صورت خشک و در کیفیت‌های مختلف عرضه می‌شود. نعناع فلفلی تر که بیشتر مصرف عرقگیری دارد با توجه به کیفیت، قیمتی مابین 1000 تا 2000 دارد. نعناع فلفلی خشک هم با توجه به نسبت برگ به شاخه و تمیزی آن، با قیمتی بین 10000 تا 24000 در بازار عمده عرضه می‌شود.

نعناع فلفلی در چه شهرهایی کشت می‌شود؟

نعناع فلفلی برای رشد نیازمند آب فراوان است. در شهرهایی که در زمستان آن‌ها یخ زدگی وجود ندارد و دارای آب کافی هستند، نعناع فلفلی عملکرد خوبی دارد. در این صورت کشت نعناع فلفلی توجیه اقتصادی پبدا می‌کند.

در حال حاضر نعناع فلفلی بیشتر در استان‌های فارس و استان‌های شمالی کشور کشت می‌شود.

علاقه‌مندان جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت toskaplant.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]