اطلاعات تماس
  • 091238***** - 021220*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711013422110846

راهکاری در راستای دولت الکترونیک

میز خدمت الکترونیک؛ انتخاب نرم افزاری با قابلیت‌ها و ویژگی‌های استاندارد

کد: 139711013422110846

https://goo.gl/S3wBsw

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به الزام استفاده از میز خدمت الکترونیکی توجه به خصوصیات و قابلیت‌های نرم افزار میز خدمت الکترونیک بسیار پر اهمیت است. تمایز نرم افزار میز خدمت شرکت «آرین نوین»، تطابق کامل با دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان اداری و استخدامی کشور در کنار بهره‌مندی از معیارهای فنی استاندارد است.

انتخاب ویژگی ها و قابلیت های نرم افزار میز خدمت الکترونیک
سامانه میز خدمت الکترونیکی آرین نوین

لذا در این راستا و با تکیه بر مستندات قانونی مندرج در این سند، شرکت آرین نوین اقدام به طراحی و تولید نرم‌افزار میز خدمت مبتنی بر سیستم مدیریت فرآیندهای سازمانی (BPMS) و داشبورد مدیریتی پرداخته است

میز خدمت الکترونیک اصطلاحی‌ است که این روزها در حوزه خدمات فناوری اطلاعات سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ دولتی زیاد شنیده می شود. مدیران و کارشناسان نظام اداری و دپارتمان‌های فناوری اطلاعات در راستای توسعه خدمات الکترونیک مطبوعشان سعی در گسترش دامنه میز خدمت الکترونیک دارند.

سازمان اداری و استخدامی کشور در مورخ 1396/9/7 دستورالعملی به ادارات و سازمان‌ها ابلاغ کرد که طی آن به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایتمندی آنان دستگاه های اجرایی و استانداری‌ها مکلف هستند نسبت به برنامه‌ریزی و اجرای مفاد دستورالعمل میز خدمت الکترونیکی و آموزش متصدیان آن اقدام کنند. این دستورالعمل که با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری مطرح شده، کلیه دستگاه‌های اجرایی را موظف می‌کند که نسبت به راه‌اندازی میز خدمت الکترونیکی تحت سامانه‌ای الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه‌های ارتباطی قابل حمل هوشمند، اقدام کنند. لذا در این راستا و با تکیه بر مستندات قانونی مندرج در این سند، شرکت آرین نوین اقدام به طراحی و تولید نرم افزار میز خدمت مبتنی بر سیستم مدیریت فرآیندهای سازمانی (BPMS) و داشبورد مدیریتی کرده که در این مستند به شرح تفضیلی آن پرداخته است.

ویژگی‌های اصلی نرم میز خدمت الکترونیکی «آرین نوین»

اطلاع رسانی شفاف در مورد هر یک از خدمات شناسه‌دار ارائه شده در میز خدمت الکترونیکی و میز خدمت حضوری، بستری مناسب جهت تحقق خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت مندی آنان از عملکرد دستگاه‌های اجرایی.

دسترسی به مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز، قوانین و مقررات، سوالات متداول، مدت زمان انجام خدمت، هزینه‌های مورد نیاز برای دریافت خدمت، رویه ارائه شکایت، پیگیری و اطلاع مستمر از وضعیت درخواست مشتری.

امکان اخذ درخواست خدمت از ارباب رجوع در قالب فرم‌های الکترونیکی و بارگذاری و ارسال الکترونیکی مدارک و مستندات مورد نیاز توسط ارباب رجوع

امکان انجام کلیه استعلامات و انجام فرآیندهای بین دستگاهی مورد نیاز

ارائه کد رهگیری منحصربه فرد به درخواست کننده، به منظور ردگیری مراحل اجرای فرآیند پردازش درخواست خدمت و بازیابی و رجوع به سوابق اطلاعات خدمت ارائه شده

امکان ارسال پیامک به منظور اطلاع رسانی مراحل پردازش درخواست خدمت به ارباب رجوع

نظرسنجی الکترونیکی از ارباب رجوع در ارتباط با کیفیت خدمات ارائه شده در میز خدمت

کارکردهای اصلی نرم افزار

تعریف خدمات دستگاه در قالب فرآیندها یا پیوند به سایر سامانه‌ها

ارائه محیط جذاب و واکنش‌گرا برای مشاهده در موبایل

پیگیری کلیه درخواست‌های ثبت شده در قالب فرآیندهای سازمانی

ثبت اطلاعات شناسنامه‌ای خدمات مطابق با استاندارهای سازمان مدیریت

سفارشی سازی یا مدیریت تغییرات بهینه کلیه فرآیندها و گردش کار خدمات در هر زمان بدون ایجاد اختلال در عملکرد

گزارش‌های کاربردی و مدیریتی متنوع

پایش لحظه‌ای نحوه ارائه خدمات

امکان اتصال به سایر نرم افزارهای سازمان

امکان اتصال به میز خدمت فیزیکی (نرم افزار تردد و تکریم ارباب رجوع)

دارای سامانه‌های درخواست ملاقات با مدیران سازمان و سامانه شکایات، انتقادات و پیشنهادات به صورت پیش‌فرض

نرم افزار میز خدمت الکترونیکی «آرین نوین» با نصب و به کارگیری موفق در سازمان‌های مختلف توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. از جمله مشتریان این نرم افزار سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور است که سامانه میز خدمت الکترونیکی آرین نوین را در ستاد مستقر در تهران و تمامی شهرستان‌ها نصب کرده و درحال بهره برداری است .

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از مستندات قانونی مربوطه به وب سایت شرکت آرین نوین www.arian.co.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرین نوین رایانه

مجموعه ی آرین نوین در مدت 18 سال فعالیت تخصصی و مستمر خود در حوزه طراحی و تولید نرم افزارهای مدیریت فرآیندهای سازمانی BPMS، داشبوردهای مدیریتی، میز خدمت الکترونیکی، ERP و . . . فعال می باشد. آرین نوین با طراحی و تولید نرم افزارهای بومی در حوزه فناوری های برتر مفتخر به دریافت عنوان دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری دفتر ریاست جمهوری گردیده است.

اطلاعات تماس
  • 091238***** - 021220*****
[نمایش اطلاعات]