اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711013422310588

علت اصلی جوش از نظر طب اسلامی چیست و درمان آن چگونه است؟

کد: 139711013422310588

https://goo.gl/9a8bT8

، بهشهر , (اخبار رسمی): روغن بنفشه‌ای که برای جای جوش تولید می‌شود بسته به اینکه در چه کارخانه و با استفاده از چه نوع گل بنفشه و روغن پایه‌ای تهیه شده باشد، دارای درجه بندی از لحاظ کیفیت است.

علت اصلی جوش از نظر طب اسلامی چیست و درمان آن چگونه است؟
علت اصلی جوش از نظر طب اسلامی چیست و درمان آن چگونه است؟

قیمت روغن بنفشه پایه زیتون اصل چقدر است؟ چرا باید این روغن را گران‌تر از سایر محصولات خرید کرد؟ روغن بنفشه می‌تواند جای جوش را از بین ببرد؟

روغن بنفشه‌ای که برای جای جوش تولید می‌شود بسته به اینکه در چه کارخانه و با استفاده از چه نوع گل بنفشه و روغن پایه‌ای تهیه شده باشد، دارای درجه بندی از لحاظ کیفیت است.

کیفیت بالای روغن بنفشه پایه زیتونی که برای جای جوش کاربرد دارد اغلب بالا است و به همین دلیل است که این روغن به میزان زیادی توسط مشتریان خریداری می‌شود و برای رفع جای جوش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علت اصلی جوش چیست و درمان آن چگونه است؟

با توجه به مرجع طب اسلامی علت اصلی جوش، غلبه خون است. برای درمان ریشه‌ای جوش باید از صاف کننده‌های خون استفاده کرد. بر طرف کردن جوش به صورت موضعی درمان ریشه‌ای نیست و دارای عوارض است.

انواع صاف کننده خون:

عناب

انار

زرشک کوهی و آب آن

کاسنی (تاکید فراوان شده است)

کاهو

حجامت (مخصوصا حجامت ساقین پا)

برای درمان باید صبر داشت و در مدت زمان طولانی از صاف کننده‌های مذکور استفاده کرد.

تاثیر روغن بنفشه پایه زیتون بر جای جوش چیست؟

طبق منابع طب اسلامی روغن بنفشه پایه زیتون علاوه بر درمان جوش به صورت موضعی جای آن را هم از بین می‌برد.

نسخه استاد خیر اندیش برای جای جوش:

استفاده از روغن بنفشه هر شب که باید به صورت و یا ابرو مالیده شود.

انداختن زالو بر روی خط روسری یک‌بار

با توجه به اینکه روغن بنفشه موجب تقویت مو می‌شود امکان افزایش رشد موهای زائد در صورت خانم‌ها وجود دارد. بهتر است روغن بنفشه برای خانم‌ها به ابرو مالیده شود.

منظور از روغن بنفشه اصل چیست؟

روغن بنفشه از فراوری گل بنفشه دارویی (جنگلی) و یک روغن پایه مانند روغن زیتون، روغن کنجد و روغن بادام و ... به دست می‌آید.

همان‌طور که می‌دانید، گل بنفشه دارای گونه‌های مختلفی مانند بنفشه سه رنگ، بنفشه آفریقایی و بنفشه دارویی یا جنگلی است. برای تولید روغن بنفشه اصل فقط و فقط باید از گل بنفشه دارویی یا جنگلی که در ایران در مناطق شمالی کشور مانند گیلان، مازندران و خراسان شمالی رویش دارد استفاده کرد.

گل بنفشه دارویی، خود به تنهایی روغن ندارد و باید با استفاده از یک روغن پایه و مغذی مانند زیتون، کنجد و بادام مواد مفید و موثر آن بیرون کشیده شود.

مسئله دیگر در اصل بودن روغن بنفشه استفاده از روغن پایه مرغوب است. قیمت روغن بنفشه پایه زیتون اصل با توجه به نوع گل بنفشه مورد استفاده، میزان گل بنفشه در واحد روغن و کیفیت روغن پایه تعیین می‌شود. با توجه به اینکه روغن بنفشه به عنوان دارو خریداری می‌شود بهتر است به جای گزینه قیمت بر روی کیفیت آن حساسیت به خرج داد.

روش خرید روغن بنفشه:

علاقه‌مندان برای خرید، علاوه بر تماس با مدیر فروش از طریق  شماره 09179396980 می‌توانند از غرفه محصولات توسکا در بازار اجتماعی باسلام و یا فروشگاه اینترنتی توسکا به صورت اینترنتی و پرداخت آنلاین اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

محصولات گیاهی توسکا

برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و..... می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]