اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971107343278454

مرکز مشاوره تخصصی استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا

انجمن گفتگو استارتاپ‌های ایران، در انتظار استارتاپ‌ها

کد: 13971107343278454

https://goo.gl/7jLQx7

، کرج , (اخبار رسمی): انجمن گفتگو استارتاپ‌های ایران به طور تخصصی به معرفی استارتاپ‌ها، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری و همچنین اعضای اکوسیستم کارآفینی ایران پرداخته است، کلیه تیم‌های استارتاپی و کارآفرینان می‌توانند با ورود و عضویت در این انجمن به جدید اخبار و اطلاعات حوزه کارآفرینی دسترسی داشته باشند.

انجمن گفتگو استارتاپ های ایران در انتظار استارتاپ ها
انجمن گفتگو استارت‌آپ ها

انجمن گفتگو استارتاپ‌های ایران شامل چندین بخش از جمله معرفی استارتاپ‌ها، معرفی شتابدهنده‌ها، معرفی اعضای کارآفرین، استارتاپی و اخبار این حوزه است.

هدف اصلی انجمن استارتاپ‌های ایران، ایجاد ارتباط میان علاقه‌مندان و فعالان کارآفرینی کشور است که بنا بر دلایل مختلف نمی‌توانند یکدیگر را بیابند و به صورت تیمی فعالیت کنند، بنا بر گفته اشکان مهین فلاح مدیر انجمن استارتاپ‌های ایران، 98 درصد استارتاپ‌ها با شکست مواجه می‌شوند که از این تعداد بخش وسیعی مربوط به عدم هماهنگی تیم‌ها و نحوه جذب سرمایه است.

یکی از راه‌های مقابله با ریزش تیم‌ها، نگارش پلن‌های مناسب هر کسب و کار است که متاسفانه بسیاری از تیم‌ها توانایی کافی را در تهیه و تنظیم آن ندارند، تهیه یک پلن تجاری مناسب نیازمند رعایت استارنداردهای زیادی است که خوشبختانه انجمن استارتاپ‌ها کلیه این استانداردها را در قالب بخش‌های مختلف به کاربران عرضه کرده است.

تیم‌های استارتاپی می‌توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند و از مشاوره‌ها و نظرسنجی‌های لازم در این خصوص بهره‌مند شوند.

انجمن استارتاپ‌های ایران به نشانی startupforum.ir میزبان علاقه‌مندان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایش کسب و کار های نوپا

راه اندازی ، حمایت و شتابدهی استارتاپ ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ