اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971107343449620

نانو حافظه هوآوی مشابه MicroSD:

کوچک‌تر اما جا دارتر!

کد: 13971107343449620

https://goo.gl/cZJmSe

، (اخبار رسمی): هوآوی همزمان با رونمایی از گوشی‌های سری Huawei Mate 20، نوع جدیدی از کارت ذخیره‌سازی برای گوشی را معرفی کرده که موسم به کارت «حافظه نانو» یا (NM (Nano Memory است.

کوچک‌تر اما جا دارتر!
کوچک‌تر اما جا دارتر!
کوچک‌تر اما جا دارتر!
کوچک‌تر اما جا دارتر!
کوچک‌تر اما جا دارتر!
کوچک‌تر اما جا دارتر!

هوآوی همزمان با رونمایی از گوشی‌های سری Huawei Mate 20، نوع جدیدی از کارت ذخیره‌سازی برای گوشی را معرفی کرده که موسم به کارت «حافظه نانو» یا (NM -Nano Memory) است.

به تازگی اولین بنچمارک این کارت انجام شده و طی آن یک کارت 128گیگابایتی حافظه نانو از لحاظ بازده عملکرد با کارت microSD مقایسه و ثابت شده که بازده کارکردی این دو با هم مشابه است ولی یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های حافظه نانو این است که 45درصد کوچک‌تر از کارت‌های microSD است و طوری طراحی شده تا مناسب شکاف نانو سیم‌کارت گوشی‌های هوشمند است.

طبق ادعای سایت روسی Hi-Tech، کارت‌ حافظه نانو هوآوی از پروتکل ذخیره‌سازی eMMC 4.5 استفاده می‌کند و دارای نرخ سرعت UHS-I (U3) است که به معنی حداکثر سرعت خواندن 90مگابایت‌برثانیه و حداقل سرعت نوشتن 30 مگابایت‌برثانیه خواهد بود.

در آزمایش شبیه‌سازی‌شده بنچ A1 SD، این کارت توانست به متوسط سرعت خواندن 70مگابایت‌برثانیه و متوسط سرعت نوشتن 73مگابایت‌برثانیه دست پیدا کند. در یک آزمایش واقعی که شامل کپی فیلمی به حجم 6.7گیگابایت از حافظه داخلی گوشی به کارت حافظه نانو بود، فقط یک دقیقه و 33 ثانیه زمان نیاز بود تا این عملیات کامل انجام شود که معادل سرعت 72مگابایت‌برثانیه است.

در حال حاضر دو گوشی هوشمند هوآوی وجود دارند که از کارت‌های حافظه نانو پشتیبانی می‌کنند که مدل‌های Huawei Mate 20 و Huawei Mate 20 Pro هستند. با این‌حال و با توجه به اینکه کارت‌های حافظه نانو می‌توانند در همان شکاف نانو سیم‌کارت قرار بگیرند، هوآوی می‌تواند با به‌روزرسانی firmware، پشتیبانی دیگر گوشی‌های خودش را از حافظه نانو گسترش دهد.

در حال‌حاضر تنها نسخه 128گیگابایتی این کارت حافظه در روسیه عرضه شده، اما هوآوی اعلام کرده که ظرفیت کارت‌های حافظه نانو به 256گیگابایت خواهد رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]