اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711083435110939

فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز، تولیدکننده انواع تجهیزات صنعتی

کد: 139711083435110939

https://goo.gl/VPa5fY

، ارومیه , (اخبار رسمی): وب سایت اندیشه سبز واحد نمونه صنعتی شمال‌غرب کشور است که به تولید انواع تجهیزات صنعتی از جمله تجهیرات و لوازم مرغداری، تجهیزات گلخانه، تجهیزات سالن قارچ، تجهیزات گرمایشی، تجهیزات سرمایشی، انواع دستگاه‌های جوجه‌کشی خانگی و صنعتی و ... می‌پردازد.

معرفی فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز
فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز

وب سایت اینترنتی اندیشه سبز

شرکت اندیشه سبز به سال 1372 در ایران با هدف تولید تجهیزات دام و طیور و لوازم برودتی حرارتی، رطوبتی و دیجیتالی تاسیس و شروع به کار کرد. طراحی و تولید انواع دستگاه‌های جوجه کشی خانگی و صنعتی، هیتر و جت هیتر و کوره هوای گرم، انواع بخاری و هیتر برقی، گرماسازهای صنعتی، خشک کن و دستگاه‌های رطوبت ساز و مه پاش در کنار انواع آبسردکن، شیرسردکن، آیس بانک و دستگاه‌های یخ‌ساز رستورانی و کارخانه‌های یخ‌سازی و دستگاه‌های یخ دربهشت‌ساز و شربت سردکن از جمله مهمترین تولیدات این شرکت هستند.

اندیشه سبز از زیر مجموعه‌های کارخانجاتاسکندری بوده و رمز ماندگاری و توسعه این کارخانه تولید محصولات با کیفیت فقط با قطعات اروپایی و صد البته ارائه خدمات پس از فروش مناسب است. از جمله قطعات دیجیتالی ساخت این کارخانه هم می‌توان به انواع دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی، کنترلر و برد دستگاه جوجه کشی، اینویتور، سنسورهای کنترل دما و رطوبت و... اشاره کرد.

این واحد تولیدی دارای تمامی مجوزهای لازم از ادارات صنایع و معادن، امور مالیاتی، اداره کار و ... است. وب سایت این کارخانه به نشانی www.andisheh-sabz.com دارای نماد اعتماد ستاره دار از وزارت صنعت و معدن و تجارت و همچنین نماد سامان‌دهی است که خریداران می‌توانند با خیالی راحت از این وب‌سایت خرید کنند.

طراحی و تولید انواع تجهیزات و لوزام گلخانه از جمله

هیتر گلخانه یا همان بخاری گلخانه برای تامین گرمایش انواع گلخانه‌های صیفی و یا سر شاخه از جمله محصولات گرمایشی ساخت این شرکت است. کوره‌های هوای گرم مخصوص گرم کردن گلخانه‌ها دقیقا از نمونه‌های اسپانیای الگوبرداری شده و بدون بر هم زدن ترکیب هوای داخل گلخانه به صورت کاملا مطبوع هوای داخل گلخانه را گرم و مطبوع می‌کند. کارکرد این هیترهای حرارتی کاملا اتوماتیک و خودکار بوده و بدون دخالت دست هوای محیط گلخانه را در دمای مطلوب تنظیم می‌کند.

تجهیزات و لوازم مرغداری

تخصصی‌ترین تجهیزات مرغداری‌های سنتی و مدرن همانند آب خوری و داخوری اتوماتیک و غیر اتوماتیک، انواع پرکن طیور مانند پرکن بلدرچین، پرکن بوقلمون و مرغ، خط آبخوری نیپل و دانخوری زنجیری انواع دریچه اینلیت و کلیه لوازم و تجهیرات مرغداری‌های پیش رفته و مدرن و همچنین مرغداری‌های قدیمی و سنتی را می‌توان از این مجموعه تولیدی خریداری کرد.

جت هیتر و هیتر مرغداری

تجهیزات گرمایشی گلخانه از جمله بخاری موشکی و انواع هیترجت دودکش دار و بدون دودکش از دیگر محصولات تولیدی اندیشه سبز است. جت هیترهای گازی و گازوئیلی با راندمان 100 درصد از جمله بهترین ابزار برای تامین گرمایش مرغداری‌های گوشتی و تخم گذار و انواع آشیانه‌های مرغ مادر است.

دستگاه جوجه کشی

مطمئنا بسیاری از مشتری‌های شرکت اندیشه سبز نام این شرکت را به دلیل دستگاه‌های جوجه کشی هوشمند می‌شناسند. ماشین‌های جوجه کشی اتوماتیک ساخته شده با تکنولوژی فازی و به صورت روباتیک از محصولات گروه تولیدی اندیشه سبز هستند. این شرکت انواع دستگاه‌های جوجه کشی خانگی ارزان، ماشین‌های جوجه کشی صنعتی و دستگاه‌های جوجه کشی اتوماتیک و شترمرغی را تولید و ارائه می‌کنند. ماشین‌های جوجه کشی اتوماتیک ساخت این کارخانه علاوه بر ایران در کشورهای همسایه و حتی در آفریقا و اروپا خریداران زیادی دارد و از جمله ویژگی‌های آنها می‌توان به سهولت استفاده و راندمان بسیار بالا در تبدیل تخم نطفه دار به جوجه اشاره کرد. کارکرد با باطری در شرایط قطعی برق و همچنین استفاده از سنسورهای سوئیسی از دیگر ویژگی‌های دستگاه‌های جوجه کشی اندیشه سبز است.

رطوبت ساز و مه پاش

دستگاه‌های تولید رطوبت و مه، انواع نم ساز و رطوبت پاش جهت تامین رطوبت و مه در سالن‌های پرورش قارچ خوراکی (انواع قارچ دکمه‌ای، صدفی و شی تاکه) همچنین مرغداری، گلخانه، سردخانه و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک دستگاه مهپاش با اتصال به یک سنسور کنترل رطوبت، میزان رطوبت هوای محیط را دقیقا بر روی نقطه مطلوب تنظیم کرده و راندمان را افزایش می‌دهد. دستگاه‌های مه پاش و مه ساز دارای استفاده‌های مختلف و متفاوت در دستگاه‌های جوجه‌کشی، فروشگاه‌های مواد غذایی و سبزیجات، کافی شاپ‌ها، دامداری‌ها و گاوداری‌ها و نانوایی‌های سنتی و صنعتی و غیره است. شرکت اندیشه سبز با کیفیت‌ترین و بهترین نوع مه سازهای پروانه‌ای، نازلی و التراسونیک را تولید و ارائه می‌کند.

انواع شیرسردکن فروشگاهی، شیرسردکن دامداری و شیرسرد کن پلیت:

مخازن نگه‌داری شیر و انواع دستگاه‌های شیرسرد کن برای استفاده در فروشگاه‌های لبنیات، همچنین شیر سردکن‌های یک تن، دو تن، پنج تن و ده تن مخصوص گاوداری و البته ظروف و مخازن حمل و نگه‌داری شیر خام به همراه سایر تجهیزات و لوازم صنعت لبنیات از دیگر محصولات و تولیدات این شرکت تولیدی است.

لوازم و تجهیزات و مواد اولیه پرورش قارچ‌های خوراکی

شرکت اندیشه سبز مطمئنا یکی از قدیمی‌ترین تولیدکنندگان و فروشندگان بذر قارچ خوراکی اعم از اسپان قارچ دکمه‌ای و اسپان قارچ صدفی، اسپان قارچ شی تاکه و همچنین کمپوست آماده و بلوکه قارچ دکمه‌ای به صورت بذر زده شده و آماده در ایران است. بعد از گذشت نزدیک به 15 سال هنوز هم می‌توان با کیفیت‌ترین نوع کمپوست آماده قارچ تکمه‌ای و خاک پوششی و پیت ماس قارچ خوراکی را از اندیشه سبز تهیه کرد. همچنین اقسام پلیت، تیوپ و لوله مخصوص تولید بذر قارچ (پایه‌های مادر بذر قارچ خوراکی و داروئی) را این شرکت با بهترین کیفیت ممکن و به صورت اورجینال ارائه می‌کند.

تجهیزات یخسازی و رستورانی

اندیشه سبز تولیدکننده انواع کارخانه‌های یخسازی برای تولید یخ‌های قالبی مخصوص فروش در کارخانه‌های یخ، یخ خرد کن، یخساز پولکی و برفک ساز است. همچنین این شرکت واردکننده دستگاه‌های یخسازهای رستورانی ساخت ایتالیا و انواع قهوه‌سازها و اسپرسوسازهای ایتالیای مخصوص کافی شاپ و رستوران، اقسام مختلف یخ در بهشت ساز و شربت سرد کن، دوغ سردکن و دستگاه‌های دوغ کفی و انواع مختلف لوازم کافی شاپ و رستوران و یخساز مخصوص آشپزخانه‌های صنعتی و یخساز خانگی با بهترین کیفیت است.

تجهیزات تاسیساتی و تهویه مطبوع

در شرکت اندیشه سبز دستگاه‌های ایرواشر و هواساز مخصوص فضاهای صنعتی و تجاری مانند پاساژ و بیمارستان، همچنین ایرواشر و هواسازهای مخصوص سالن‌های پرورش قارچ، انواع چیلر و دیگ بخاری و تجهیزات برودتی و حرارتی تولید و ارائه می‌شود. از جمله این لوازم می‌توان به فن‌های 140 در 140 سانتی متر مخصوص تخلیه هوای مرغداری و گلخانه اشاره کرده. علاوه بر فن‌های غول پیکر 140*140، جت فن یا همان فن‌های سیرکوله برای یکسان‌‌سازی هوای گلخانه و مرغداری و سردخانه و البته تخلیه هوای تونل‌ها در کنار انواع پکیج‌های برقی و آب گرم کن برقی، دیگ‌های بخار و دیگ‌های آب گرم گازی و گازوئیلی و برقی از دیگر تولیدات شرکت اندیشه سبز هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اندیشه سبز

شرکت اندیشه سبز به سال 1368 تاسیس گردید و از سال 1372 بصورت رسمی وارد فعالیت های صنفی و تولیدی گردید. فروشگاه اینترنتی اندیشه سبز جهت معرفی و فروش آنلاین محصولات تولیدی این کارخانه قدیمی و معتبر فعالیت مینماید. عمده ترین محصولات این واحد تولیدی و تجاری عبارت است از دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی مخصوص جوجه گیری کردن از پرندگان اهلی و زینتی و طیور تجاری ، همچنین یخ ساز های رستورانی و حبه ای و...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]