اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711083436210929

محمدرضا عرب؛ مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران خبر داد:

اتاق ایران، میزبان فعالان حوزه ارتباطات در «کارگاه تجربه و نوآوری»

کد: 139711083436210929

https://goo.gl/ANgWwj

، تهران , (اخبار رسمی): اتاق ایران، نخستین رویداد «کارگاه تجربه و نوآوری؛ رویکردی تازه به آموزش روابط عمومی در ایران» را با حضور 450 نفر از فعالان حوزه ارتباطات و با هدف توسعه تعامل میان فعالان اکوسیستم روابط عمومی ایران در هفته اول اسفند برگزار می‌کند.

اتاق ایران، میزبان فعالان حوزه ارتباطات در «کارگاه تجربه و نوآوری»
اتاق ایران، میزبان فعالان حوزه ارتباطات در «کارگاه تجربه و نوآوری»

اتاق ایران، نخستین رویداد «کارگاه تجربه و نوآوری؛ رویکردی تازه به آموزش روابط عمومی در ایران» را با حضور 450 نفر از فعالان حوزه ارتباطات و با هدف توسعه تعامل میان فعالان اکوسیستم روابط عمومی ایران در هفته اول اسفند برگزار می‌کند.

محمدرضا عرب، مدیر روابط عمومی اتاق ایران، با اعلام این خبر گفت: در این رویداد که به مدت دو روز برگزار خواهد شد، 25 کارگاه آموزشی با مشارکت استادان برجسته و متخصصان با تجربه در حوزه‌های مدیریت و برنامه‌ریزی، برندینگ و تبلیغات، مدیریت محتوا و ارتباط با رسانه‌ها برگزار می‌شود.

علاوه بر آن در 3 پنل گفتگوی راهبردی، عملکرد نظام ارتباطی در مواجهه با چالش‌های کنونی جامعه ایرانی از جمله فساد و ناکارآمدی، اعتماد و امید، معیشت و رفاه را با حضور سیاستمداران، مدیران روابط عمومی، دانشگاهیان و فعالان اقتصادی بررسی خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی ایران، تمرکز بر انتقال تجربه و توسعه خلاقیت را مهمترین تمایزهای این رویداد تلقی کرده و اظهار امیدواری کرد که مشارکت 450 نفر از مدیران روابط عمومی دو بخش دولتی و خصوصی در کنار ارایه‌دهندگان خدمات روابط عمومی، به توسعه گرایی و تعامل موثر میان فعالان این حوزه کمک کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت  www.prworkshop.ir مراجعه کرده یا با دبیرخانه رویداد تجربه و نوآوری به شماره 85732422-021 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی