اطلاعات تماس
  • 021634*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971109343789942

لینکدین شبکه‌ اثرگذار اجتماعی در حوزه‌ی حرفه، تخصص و استخدام است

اگر در کار خود حرفه‌ای هستید، صفحه لینکدین خود را ایجاد کنید

کد: 13971109343789942

https://goo.gl/Hx6s23

، (اخبار رسمی): بیش‌تر از 65 میلیون متخصص از LinkedIn برای ترویج مشاغل و کسب‌وکار استفاده می‌کنند، بر عکس شبکه‌های اجتماعی دیگر که در آن‌ها دوستی مد نظر است در لینکدین، روابط استراتژیک ساخته می‌شود. کارگاه آموزشی LinkedIn در راستای استفاده هر چه بهتر از این شبکه اجتماعی در 14 بهمن برگزار خواهد شد.

اگر در کار خود حرفه‌ای هستید، صفحه لینکدین خود را ایجاد کنید
مدرس کارگاه آموزشی لینکدین: نیما شفیع‌زاده
اگر در کار خود حرفه‌ای هستید، صفحه لینکدین خود را ایجاد کنید
نکات زیرپوستی درباره لینکدین با حضور نیما شفیع‌زاده

LinkedIn، برای ایجاد ارتباط با فریلنسرها، ارتباط با مشتریان، یافتن شرکای بالقوه و یا به عبارتی ساده‌تر توسعه دادن کسب و کار و باز کردن افق‌های جدید برای شما می‌تواند ایده‌آل باشد.

لینکدین چیست؟

LinkedIn در واقع یک شبکه اجتماعی حرفه‌ای است که اساسا برای بهبود کسب و کارهای مختلف و آشنا کردن دیگران با آن‌ها طراحی شده است. با این حال، استفاده از لینکدین تنها به این موضوع محدود نمی‌شود و کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند از طریق آن، با افراد دیگری که در حوزه کاری‌شان فعالیت می‌کنند، آشنا شوند و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

همچنین می‌توان از این سیستم برای پیدا کردن کار یا استخدام افراد نیز استفاده کرد. این موضوع چندان مسئله عجیبی نیست؛ کافی است سری به صفحات اشخاص یا شرکت‌های مختف بزنید تا از این مسئله با خبر شوید. علاوه بر این، محدود به داشتن یک حساب کاربری نیستید و می‌توانید با در اختیار داشتن چند اکانت مختلف، استفاده‌های متعددی از LinkedIn داشته باشید. کار کردن با این پلفترم نیز بسیار راحت‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید.

بیش‌تر از 65 میلیون کارشناس و متخصص از LinkedIn، برای ترویج مشاغل و کسب و کارشان استفاده می‌کنند. برعکس شبکه‌های اجتماعی دیگر، که در آن‌ها با افراد «دوست» می‌شوید، در LinkedIn، روابط استراتژیک می‌سازید.

در لینکدین تعداد افرادی که با آن‌ها ارتباط دارید، نسبت به این‌که با چه افرادی ارتباط دارید، از اهمیت کمتری برخوردار است. زمانی‌که تعداد روابط در لینکدین به 500 می‌رسد، LinkedIn نشان دادن عدد واقعی را متوقف می‌کند، چون در این‌جا چیزی‌که اهمیت دارد کیفیت است نه کمیت.

لینکدین در هر ثانیه، از هر صنعت و هر کشوری که فکرش را بکنید، عضوهای جدیدی می‌گیرد.

باید فعالیت در LinkedIn را با ایجاد ارتباط با کسانی که می‌شناسید شروع کنید و از طریق آن‌ها شبکه‌ای بزرگ‌تر برای دستیابی به اهدافی مانند دستیابی به منابع، یافتن کارِ فریلنسری یا سپردن کار به فریلنسرها و ایجاد اتحاد و شراکت، می‌سازید.

LinkedIn، برای ایجاد ارتباط با فریلنسرها، ارتباط با مشتریان، یافتن شرکای بالقوه و یا به عبارتی ساده‌تر توسعه دادن کسب و کار و باز کردن افق‌های جدید برای شما می‌تواند ایده‌آل باشد.

پیشنهاد می‌شود علاقه‌مندان برای شروع کار در شبکه اجتماعی LinkedIn حتما در کارگاهی که برای آموزش لینکدین توسط شتابدهنده امید برگزار می‌شود، شرکت کنند.

سرفصل‌های کارگاه:

- لینکدین کجاست؟
- لینکدین به فارسی
- استقبال ایرانی‌ها از لینکدین
- تعداد کاربران ایرانی لینکدین
- ۲۳ نکتۀ کلیدی
- تفاوت حساب کاربری عمومی با حساب کاربری پرمیوم در لینکدین
- تجزیه‌ و تحلیل مطالب و مقاله‌ها
- لینکدین و تاثیر آن بر سئو

مدرس کارگاه فوق نیما شفیع‌زاده،مدیر بازاریابی پی‌پینگ، سردبیر محتوای آژانس دیجیتال مارکتینگ دارت و  مدیر بازاریابی محتوا نظربازار است.

این کارگاه در تاریخ یکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت 16 الی 19 در شتابدهنده امید به آدرس تهران، خیابان انقلاب، حدفاصل ابوریحان و فلسطین، بن‌بست سروش، پلاک 2  برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز نوآوری فرهنگی امید

فعالیت محوری این مرکز، شناسایی، توانمندسازی، تربیت، شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری بر سرمایه‌های مستعدِ جوان، درقالب گروه‌های نوپای خلاق و تلاش برای توسعه وتبدیل آنها به مؤسساتی مستقل،پایدار ومولدمحتوا است.

اطلاعات تماس
  • 021634*****
[نمایش اطلاعات]