اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971109343907245

سامانه‌ای ویژه برای خودروهای لوکس، جایی که ورود خودروهای چینی و ارزان ممنوع است!

خودروهای لوکس، خانه‌دار شدند

کد: 13971109343907245

https://goo.gl/eDvKvg

، تهران , (اخبار رسمی): همواره خریداران خودروهای گران قیمت و همچنین فروشندگان این خودروهای لوکس، به دنبال مکانی متمرکز و ویژه برای معامله خودرو بوده‌اند. جایی قابل اطمینان و اختصاصی که در آن بتوان یک خودروی مدل بالا را برای فروش معرفی کرد یا از میان خودروهای مورد علاقه خود، یکی را انتخاب کرد.

خودروهای لوکس، خانه‌دار شدند
plus.pedal.ir
خودروهای لوکس، خانه‌دار شدند
سامانه ویژه خودروهای لوکس سایت پدال
خودروهای لوکس، خانه‌دار شدند
مرکز ویژه خریدوفروش خودروهای مدل بالا و لوکس در سایت پدال

سامانه اختصاصی plus.pedal.ir ویژه خریدوفروش خودروهای لوکس و مدل بالا راه‌اندازی شده است

در حالی‌که این روزها قیمت خودروهای مختلف به‌شدت افزایش یافته و رکود بازار باعث شده تا خرید و فروش خودروها نیز به‌سختی صورت گیرد، خودروهای لوکس و مدل بالا راه دیگری را یافته‌اند تا در بازار اختصاصی‌تری و به‌صورت ویژه معرفی شده و امکان فروش و بازاریابی بیابند.

سامانه اختصاصی PLUS با آدرس (plus.pedal.ir) در سایت پدال، ویژه فروش خودروهای مدل بالا و لوکس است که به‌طور مؤثری در حال تبلیغ فروش خودروهای لوکس است. این موضوع به همراه هدف‌گذاری صحیح مخاطبان، باعث شده تا تأثیرگذاری این سامانه در فروش خودروها به‌مراتب افزایش یابد. حالا خودروهای لوکس و مدل بالا، فارغ از بالا و پایین بازار و رکود، در مکان متمرکزتری گرد آمده و فرصت بهتری برای فروش و معامله پیدا می‌کنند.

تاکنون بیشترین خودروهای ثبت شده در این سامانه از برند BMW و سپس پورشه بوده‌اند با این حال تعداد زیادی مازراتی، مرسدس بنز، لکسس، دی اس و غیره هم در اینجا یافت می‌شوند. البته این دلیلی بر عدم حضور برندهای هیوندای، تویوتا، کیا، میتسوبیشی، فولکس، جنسیس، مزدا و غیره نیست چون این برندها نیز لااقل در بازار ایران. خودروهای گذر موقت و خودروهای پلاک منطقه آزاد نیز در این سامانه حضور دارند.

خط قرمز این سامانه، خودروهای ارزان قیمت زیر 300 میلیون تومان و همچنین خودروهای چینی هستند. از مقررات مهم ثبت آگهی نیز عدم امکان پیش فروش برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده در این زمینه است. به علاوه خودروهای ثبت شده باید نو و صفر کیلومتر و یا کارکرده سالم و به‌دوراز عیوب فنی و بدون مشکلات قانونی باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پدال

سامانه ویژه خرید و فروش خودروهای لوکس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]