اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711093440210952

تحویل نخستین دستگاه پرینتر سه بعدی SLS ایرانی

کد: 139711093440210952

https://goo.gl/UscLVs

، تهران , (اخبار رسمی): اولین دستگاه پرینتر سه بعدی SLS ایرانی در مرداد ماه ۱۳۹۷ در دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شد.

تحویل نخستین دستگاه پرینتر سه بعدی SLS ایرانی
اولین دستگاه پرینتر سه بعدی SLS

اولین دستگاه پرینتر سه بعدی SLS ایرانی با نام تجاری تیوان  R230 توسط مهندسان شرکت پرینتر سه بعدی آیدیزاین در سال ۱۳۹۷ تولید و به دانشگاه صنعتی شریف تحویل داده شد و در مرداد ۱۳۹۷ نصب شد

دستگاه پرینتر سه بعدی SLS ایرانی با نام تجاری تیوان  R230 توسط مهندسان شرکت پرینتر سه بعدی آیدیزاین در سال ۱۳۹۷ تولید و تحویل داده شد و در مرداد ۱۳۹۷ نصب شد. 

تولید اولین پرینتر سه بعدی SLS در ایران

پرینتر سه بعدی SLS با نام تجاری تیوان R230، برای تولید قطعات پلیمری در تیراژ پایین و با پیچیدگی هندسی بالا، بدون نیاز به قالب سازی است. این دستگاه از روی فایل سه بعدی، قطعات پلیمری را با نهایت دقت و کیفیت در کمترین زمان ممکن تولید می کند. دستگاه برای تولید قطعات صنعتی از جنس پلی آمید (PA12) و پلی پروپیلن (PP) و پلی استایرن (PS- Investment Casting Patterns) به صورت صنعتی  تنظیم شده است اما با توجه به اینکه این فناوری کاملا بومی بوده و در داخل شرکت توسعه پیدا کرده است، امکان هر گونه سفارشی سازی نیز وجود دارد و در صورت نیاز مشتری امکان کالیبره کردن دستگاه برای مواد متفاوت نیز وجود دارد. پرینتر سه بعدی SLS قابلیت ارائه انواع خدمات پرینت سه بعدی را دارد.

تیوان R230 با بهره گیری از توانایی لیزر پر قدرت، قابلیت جوش پودر انواع پلیمر را داشته و قطعات پلیمری پیچیده را در کم ترین زمان و مقرون به صرفه تولید می کند. این دستگاه به دلیل استفاده از پودر پلی آمید، قطعاتی با خواص مکانیکی بالا، با دوام، مقاوم در برابر حرارت و مواد شیمیایی و مناسب برای تست های فانکشنال و عملکردی تولید می کند که حتی از این قطعات می توان به عنوان قطعه نهایی نیز استفاده کرد.

این دستگاه به سفارش دانشگاه صنعتی شریف تولید شده است و برای تولید قطعات و تجهیزات پزشکی و توانبخشی از آن استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت گروه پرینتر سه بعدی آیدیزاین مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پرینتر سه بعدی آیدیزاین

شرکت “آسال لیزر ساخت”، با عنوان تجاری “گروه پرینت سه بعدی آیدیزاین”، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ در قالب هسته دانش بنیان با چهار نفر از دانشجویان رشته های مهندسی مکانیک و مهندسی شیمی و مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف بر روی فناوری ساخت افزایشی(۱) یا همان چیزی که به صورت عمومی به عنوان پرینت سه بعدی شناخته می شود، شروع کرده و از بهمن ماه سال ۱۳۹۳ شکلی حقوقی به خود گرفته است. این شرکت با هدف بلند مدت رسیدن به جایگاه عالی در زمینه فناوری ساخت افزایشی در منطقه، در ابتدا بر روی روش های صنعتی پرینت سه بعدی تمرکز کرده و در سال ۱۳۹۲ توانست به تست موفقیت آمیز اولین نمونه پرینتر سه بعدی صنعتی با فناوری SLS ، در ایران در مقیاس آزمایشی دست پیدا کند. در ادامه شرکت به سوی تجاری سازی این فناوری گام برداشته و بر روی نمونه صنعتی پرینتر سه بعدی موسوم به SLS متمرکز شد که نمونه موفق صنعتی آن در سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید و از سال ۱۳۹۶ این محصول با نام تجاری تیوان R230 به بازار عرضه شده است. در حال حاضر شرکت آیدیزاین تنها تولید کنند ماشین پرینتر سه بعدی صنعتی (۲) SLS و تجهیزات جانبی آن، در کشور می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی