اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711113445710966

فعال در زمینه فروش کلایمر و اجاره کلایمر

کلایمر، فعال در زمینه فروش و اجاره کلایمر

کد: 139711113445710966

https://goo.gl/hAX8uv

، کرج , (اخبار رسمی): طراحی و تولید کلایمر کاملا مهندسی بوده و از لحاظ امنیتی از همه لحاظ پیش بینی و تست امنیتی جانی در آن انجام شده است فعلا تا به این تاریخ مشکل فنی اساسی در استفاده از کلایمر گزارش نشده و از لحاظ امنیتی کاملا بی‌خطر است.

شرکت رسمی کلایمر
کلایمر اجاره کلایمر فروش کلایمر

از کلایمر برای مواردی همچون مرمت، بازسازی نمای ساختمان، سیمانکاری ساختمان، تعمیرات نمای ساختمان و در کل برای مواردی که به داربست نیاز باشد می‌توان از کلایمر به عنوان جایگزین داربست استفاده کرد. طراحی و تولید کلایمر کاملا مهندسی بوده و از لحاظ امنیتی همه لحاظ پیش بینی و تست امنیتی جانی در آن انجام شده است فعلا تا به این تاریخ مشکل فنی اساسی در استفاده از کلایمر گزارش نشده است و از لحاظ امنیتی کاملا بی خطر است.

امنیت دستگاه کلایمر

طراحی و تولید کلایمر کاملا مهندسی بوده و از لحاظ امنیتی همه لحاظ پیش بینی و تست امنیتی جانی در آن انجام شده است فعلا تا به این تاریخ مشکل فنی اساسی در استفاده از کلایمر گزارش نشده است و از لحاظ امنیتی کاملا بی خطر است. به منظور جلوگیری از بروز حادثه یک سیم (سیم بکسل) یدکی در کلایمر تعبیه شده است در صورتی که سیم بکسل اول و هدایتگر کلایمر دچار بریدگی شد این یدک (سیم بکسل) دوم از افتادگی سبد کلایمر جلوگیری کند.

چند نوع و مدل کلایمر وجود دارد؟

برندهای بیشتری در زمینه طراحی و تولید کلایمر وجود دارد که در ایران شمار آنها خیلی کم و پایین است. در کل کلایمر به دو صورت کلایمر برقی,کلایمر دستی طراحی و تولید می‌شوند.

کلایمر دستی

به طور معمول هدایت این کلایمر توسط دست با چرخاندن دسته مخصوص که به سیم هدایتگر آن وصل می‌شود جا به جا می‌شود و نسبتا دارای سرعت کمتری است.

کلایمر برقی برخلاف کلایمر دستی دارای جعبه فرمان و دارای دکمه‌های قابل کنترل است که کار را برای افراد آسان می‌سازد و با فشرن دکمه‌ها کلایمر به بالا و یا پایین حرکت می‌کند.

بر خلاف داربست فلزی که استفاده از آن به شدت پرخطر است و هر سال در پی استفاده از داربست‌های فلزی، افراد جان خود و یا سلامتی خود را از دست می‌دهند استفاده از کلایمر جایگزین داربست کاملا بی خطر بوده و برای همین منظور یک سبد به ابعادهای مختلف و قابل تنظیم ساخته شده است که فرد در داخل آن قرار می‌گیرد و امکان افتادن به پایین در حین انجام کار کاملا غیر ممکن است و این عوامل باعث شده است تا دستگاه کلایمر به یک روش مناسب جهت جایگزین داربست دست پیدا کند.

ویژگی و توضیحات فنی کلایمر

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که در کلایمر وجود دارد می‌توان به مواردی همچون صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد کلایمر دارای سبد قابل تنظیم به 2 متر، 3 متر، 4متر، 5متر، 6متر با توجه به نوع و ارتفاع ساختمان قابل تنظیم است.

سرعت جابجایی کلایمر در هر دقیقه 7 متر است.

با توجه به سیستم کلایمر که بر روی سیم بکسل پیاده سازی می‌شود، می‌توان کلایمر را برای ارتفاعات بی نهایت استفاده کرد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09125789785 جهت دریافت مشاوره در خصوص خرید کلایمر تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلایمر

کلایمر درواقع شعبه ای دیگر سازه گستر سهند می باشد که باهدف راحتی مشتریان در کرج تاسیس شده است که با مدیریت اقای نوری واقای شاکری ازسال۱۳۷۸ درصنعت ساختمان کشورمشغول فعالیت می باشدوازسال۱۳۹۰به صورت انحصاری درکشورنمایندگی شرکت ترکیه ای رادراختیاردارد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان