اطلاعات تماس
  • 051384*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971113344678816

به همت آکادمی برنامه نویسان و دراسفند ماه 1397

دوره آموزش اندروید برگزار می‌شود

کد: 13971113344678816

https://goo.gl/b3Avy8

، مشهد , (اخبار رسمی): دوره آموزشی اندروید با حضور شرکت‌کنندگان در تاریخ اسفند ماه 1397 با هدف ارتقای سطح دانش علاقه‌مندان به برنامه نویسی و راه‌اندازی استارتاپ برگزار می‌شود.

دوره آموزش اندروید برگزار می‌شود
دوره آموزش اندروید برگزار می‌شود
دوره آموزش اندروید برگزار می‌شود
دوره آموزش اندروید برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی  آکادمی برنامه نویسان، دوره آموزش اندروید مشهد با حضور شرکت کنندگان در تاریخ اسفند ماه 1397 به میزبانی آکادمی برنامه نویسان به آدرس مشهد، خیابان سلمان فارسی (کلاهدوز شانزده ممیز یک)، بین سلمان فارسی 5 و 7، طبقه بالای پیشخوان دولت توسط این شرکت برگزار می‌شود.

محمد آذرنیوا مدیر عامل آکادمی برنامه نویسان هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش علاقه‌مندان به برنامه نویسی و راه اندازی استارت‌آپ بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان صنعت نرم افزار، بستر پیشرفت هر چه بهتر و بیشتر این صنعت در کشور فراهم شود.

آذرنیوا درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: دوره آموزش اندروید، دوره‌ای ضروری برای تمام کسانی است که قصد ایجاد اپلیکیشن‌های کاربردی براساس این سیستم عامل قدرتمند گوگل را دارند.

وی مدرسان دوره آموزشی دوره آموزش اندروید را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت‌کنندگان باشند.

او به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: گروه آموزشی برنامه‌نویسان با پشتوانه تجربه اساتید خود در زمینه برنامه نویسی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش برنامه نویسی مشهد و آموزش طراحی سایت مشهد کرده است. هدف نهایی در برگزاری دوره‌های آموزش برنامه نویسی، آموزش پیاده سازی سیستم‌های کاربردی در سطوح کاملاً تجاری بوده به نحوی که طبق برنامه‌ریزی، دانشجو در پایان دوره‌های آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت علاوه بر تسلط بر مباحث تئوریک و اصول توسعه نرم افزار، توانائی پیاده سازی یک پروژه را در سطحی بالا را دارا خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره آموزشی می‌توانند به وب‌سایت acdev.ir مراجعه کنند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی دولوپر

برگزار کننده دوره های آموزشی برنامه نویسی

اطلاعات تماس
  • 051384*****
[نمایش اطلاعات]