اطلاعات تماس
  • 021۸۶۰*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971113344879378

ابر XaaS، طلایه دار رایانش ابری کشور

ایده‌ای ارزشمند در اولین اپراتور رایانش ابری کشور

کد: 13971113344879378

https://goo.gl/MVszXf

، تهران , (اخبار رسمی): زس با سابقه 5 ساله حضور در بازار ایران توانسته طلایه‌دار حوزه رایانش ابری کشور باشد. این شرکت توانسته با ارائه SLA واقعی (تفاهم سطح سرویس)، خدماتی مناسب به مشتریان خود بنابر نیاز آنها ارائه دهد. در سرویس ابر زس، مشتری حق دارد سطح کیفیت خدمات خود را انتخاب کند.

ایده‌ای ارزشمند در اولین اپراتور رایانش ابری کشور
ایده‌ای ارزشمند در اولین اپراتور رایانش ابری کشور
ایده‌ای ارزشمند در اولین اپراتور رایانش ابری کشور
ایده‌ای ارزشمند در اولین اپراتور رایانش ابری کشور

ابر زس، تجربه درخشان راه‌اندازی ابر عمومی پارس آنلاین، ابر خصوصی و عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین سرویس‌دهی به هزاران کسب‌وکار و استارت‌آپ داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد

این روزها در توضیحات اغلب خدمات زیرساختی، واژه‌ای به نام SLA به چشم می‌خورد. اما اینکه این خدمات تا چه حد به SLA خود پایبند هستند، نکته بسیار مهم و قابل تأملی است.

اغلب خدمات، امکان انتخاب SLA را ندارند و صرفا به کاربر خود اطلاع می‌دهند که SLA خدمات، یک درصد مشخصی است. برای آشنایی بیشتر با واژه SLA، ابتدا به تعریف آن پرداخته می‌شود.

 SLA مخفف عبارت Service Level Agreement و به معنای تفاهم سطح سرویس است. SLA قراردادی است میان سرویس دهنده و سرویس گیرنده که در آن سرویس دهنده متعهد می‌شود که سطح کیفیت و ارائه خدمات و همچنین میزان uptime را در حد مشخصی نگه دارد و در صورت عدم رعایت آن، طبق تفاهم نامه جریمه بپردازد؛ حال این جریمه می‌تواند به صورت نقدی باشد، یا به ازای قطعی، سرویس رایگان ارائه دهد.

در ایران، تعداد بسیار محدودی از سرویس دهندگان هستند که به SLA اعلامی خود پایبند باشند و با هر بهانه‌ای سعی می‌کنند تا از اجرای کامل و واقعی آن فرار کنند!

در این میان، این روزها خبر تازه‌ای از اولین اپراتور کلود ایران شنیده می‌شود. ابر XaaS که این روزها در حال گسترش سرویس‌ها و امکانات خود است و از خبرسازترین مجموعه‌های این روزها محسوب می‌شود، ابتکاری در ارائه سرویس‌های خود به کار برده است که در نوع خود منحصر به فرد است.

ابر زس، این امکان را برای کاربران و مشتریان خود فراهم کرده است که SLA خود را خودشان تعیین کنند. یعنی هر مشتری حق دارد سطح کیفیت خدمات خود را انتخاب کند.

این امکان در ابر زس، یعنی از بین بردن تمام دغدغه‌های کاربران در مورد زیرساخت، سرورها و حتی دیتاسنتری که سرویس کاربر در آن قرار می‌گیرد. یعنی کاربر دیگر نگران استاندارد بودن دیتاسنتر و زیرساخت خود نیست و تمام دغدغه‌های خود را به «زس» می‌سپارد. ابر زس که تجربه درخشان راه‌اندازی ابر عمومی پارس آنلاین، ابر خصوصی و عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین سرویس دهی به هزاران کسب و کار و استارت آپ داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد، با این امکان جدید توجه هر نوع کسب و کاری را با هر مقیاسی به خود جلب کرده است. امکانات سرور ابری و دیتاسنتر ابری زس، به گونه ای است که این سرویس را در سطح سرویس های جهانی قرار داده است و مشتریانی را در سطح بین المللی به خود جذب کرده است.

نکته مهم آنکه زس در 5 سال سرویس دهی بدون وقفه خود، با اعلام واقعی SLA، کاملا به آن پایبند بوده و در صورت عدم ارائه سرویس در حد کیفیت اعلام شده و گذراندن downtime مجاز خود، خود را موظف به پرداخت جریمه به صورت شارژ سرویس می‌داند که این نکته در میان مجموعه‌های فعلی، منحصر به فرد است.  

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مطالب می‌توانند به  آدرس ابر زس مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ابرزس

شرکت راهکار آینده زمین با نام تجاری XaaS، ارائه دهنده خدمات زیرساخت رایانش ابری است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ شروع کرده و تاکنون به عنوان بزرگترین ارائه دهنده خدمات رایانش ابری به فعالیت خود ادامه داده است.

اطلاعات تماس
  • 021۸۶۰*****
[نمایش اطلاعات]