اطلاعات تماس
  • 02122653512 091250*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711133448910977

پس از برگزاری بیش از 80 کارگاه آموزشی تخصصی

آخرین دوره جامع سئو در بهمن و اسفند 97 برگزار می‌شود

کد: 139711133448910977

https://goo.gl/enMnxa

، تهران , (اخبار رسمی): آکادمی وبسیما فعالیت خود را در پاییز 94 و با برگزاری دوره تخصصی آموزش بازاریابی محتوا آغاز کرد. این مجموعه مفتخر است تا پس از 3 سال فعالیت مستمر در حوزه آموزش، دوره جامع سئو را به علاقه‌مندان این حوزه معرفی کند.

آخرین دوره جامع سئو در بهمن و اسفند 97 برگزار میگردد
دوره جامع سئو با 5 کارگاه تخصصی و 20 ساعت آموزش حضوری
آخرین دوره جامع سئو در بهمن و اسفند 97 برگزار میگردد
برگزاری کارگاه استراتژی سئو و تولید محتوا با همکاری شتاب دهنده آواتک - تهران
آخرین دوره جامع سئو در بهمن و اسفند 97 برگزار میگردد
همکاری آکادمی وبسیما با دو شتاب دهنده دیموند و هاردتک در سال 97

داستان موفقیت کسب و کارهای اینترنتی هر روز بیشتر از گذشته شنیده می‌شود و افراد زیادی با ورود به این فضا تلاش می‌کنند تا مسیرهای جدیدی برای بازاریابی و فروش ایجاد کنند.

یکی از مهمترین کانال‌های بازاریابی اینترنتی را می‌توان بازاریابی محتوا و در ادامه آن سئو دانست. شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند و کسب جایگاه در آنها را می‌توان به صرفه‌ترین و مهمترین روش برای موفقیت کسب و کارهای آنلاین دانست ولی با توجه به رقابت زیاد، برای موفقیت در این حوزه، نیازمند کسب دانش و تجربه است.

آژانس خلاقیت وبسیما از آغازین روزهای فعالیت خود توجه ویژه‌ای به امر آموزش و افزایش آگاهی عمومی در حوزه سئو و طراحی سایت داشته است. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به انتشار رایگان 5 جلد کتاب الکترونیکی در حوزه سئو اشاره کرد که دو کتاب «سئو برای همیشه» و «سئو کلاه سیاه، چیزهایی که بهتر است ندانید» در سال 97 تهیه و منتشر شده‌اند.

در همین راستا و براساس رسالت چندین ساله خود، آکادمی وبسیما فعالیت خود را از ابتدای سال 97 به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و بستری مناسب برای آموزش حرفه‌ای سئو را فراهم کرده است.

زمان برگزاری دوره جامع سئو

دوره جامع آموزش سئو از 5 کارگاه تخصصی تشکیل شده که هریک از آنها با تمرکز بر حوزه‌ای خاص دانش و مهارت را در زمینه بهینه سازی سایت افزایش می‌دهند. این 5 کارگاه به صورت حضوری و مستمر در شهر تهران برگزار می‌شوند که عبارتند از:

  1. استراتژ سئو و تولید محتوا
  2. آموزش حرفه‌ای گوگل سرچ کنسول
  3. تکنیک‌های حرفه‌ای سئو
  4. سئو تکنیکال
  5. لینک سازی کلاه سفید

این دوره برای آخرین بار در سال 97 و در بهمن و اسفند برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط برگزاری، نظرات شرکت کنندگان و زمان برگزاری کارگاه‌های تخصصی می‌توانند به سایت آکادمی وبسیما به آدرس websima.academy مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی وبسیما

آکادمی وبسیما با هدف آموزش تخصصی سئو و بهینه سازی سایت در کنار به روز ترین متدهای طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری راه اندازی شده است. برگزاری دوره های حضوری و ارایه فیلم ها آموزشی از برنامه های اصلی آکادمی وبسیما است.

اطلاعات تماس
  • 02122653512 091250*****
[نمایش اطلاعات]