اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711133449010981

جهیزیه قسطی با شرایط دلخواه

کد: 139711133449010981

https://goo.gl/gdR5g9

، چهارباغ , (اخبار رسمی): فروشگاه علی دادا در نظر دارد برای تسهیل امر ازدواج که یک سنت نیکو است اقدام به فروش جهیزیه اقساطی مناسب با شرایط جوانان کند.

جهیزیه قسطی با شرایط دلخواه
خرید جهیزیه قسطی

فروشگاه علی دادا (نصیری سابق)، برای تسهیل امر ازدواج اقدام به فروش جهیزیه قسطی مناسب با شرایط جوانان کرده است.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی علی دادا با سابقه طولانی فروش قسطی جهیزیه و تامین لوازم زندگی جوانان برای شروع یک زندگی خوب این بار شروع به فروش جهیزیه به صورت قسطی در فضای مجازی و اینترنت کرده است.

نوعروسان می‌توانند جهیزیه خود را به صورت نقدی از فروشگاه علی دادا تهیه کنند که در این صورت تخفیف ویژه‌ای به آنها داده می‌شود یا می‌توانند به صورت قسطی جهیزیه خود را خرید کنند.

جهت اطلاع از شرایط خرید قسطی جهیزیه می‌توان از طریق صفحه تماس با ما یا پایین صفحه این فروشگاه آنلان اقدام به ارتباط با کارشناسان فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی علی دادا کرد.

به زودی پکیچی از جهیزیه‌ها در فروشگاه علی دادا مناسب با قدرت خرید اقشار مختلف جامعه در فروشگاه علی دادا منتشر می‌شود که می‌توان از بین این لیست یکی را انتخاب کرد. یا به صورت دلخواه از بین اقلام موجود در فروشگاه یا مورد نظر با برندهای مختلف را سفارش داد تا در صورت موجود بودن در بازار اعلام شود.

ارسال رایگان:

البته افرادی که در استان‌های البرز، تهران و سایر استان‌های مجاور هستند می‌توانند حضوری به فروشگاه لوازم خانگی علی دادا رفته  و از نزدیک محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنند. 

لازم به ذکر این نکته است که ارسال برای استان البرز و مناطق مجاور و نزدیک به صورت رایگان انجام است.

با توجه به سیاست کاری علی دادا از  این پس برای رفاه حال مشتریان و خریداران ارسال تمام محصولات خریداری شده به صورت رایگان به تمام نقاط ایران ارسال خواهد شد و هیچ هزینه‌ای مانند پست و چاپار و پس کرایه (باربری) از مشتریان در هنگام ثبت سفارش و بعد از آن گرفته نخواهد شد.

میزان مبلغی که بابت  خرید جهیزیه قسطی از مشتریان اخذ خواهد شد 40 درصد مجموع سفارش و مابقی به صورت چک از خریداران به صورت دلخواه خریدار قسط بندی می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02645267516 در ساعات 10 صبح الی 10 شب تماس حاصل کنند. 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی علی دادا

فروشگاه اینترنتی علی دادا خرید فروش لوازم خانگی و جهیزیه عروس با شرایط اقساطی و نقد فروش مبلمان و فرش لوازم آشپزخانه و.... به همراه ارسال رایگان به سراسر ایران

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی