اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711143451410772

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجوگر برای دیده شدن

آشنایی و آموزش سئو یا بهینه ‌موتورهای جستجو به زبان ساده با تیم هم سایت

کد: 139711143451410772

https://goo.gl/Usy844

، تهران , (اخبار رسمی): سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) مخفف Search Engine Optimization است، سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجوگر تکنیک‌هایی است که با استفاده از آنها می‌توان رتبه سایت مورد نظر را در نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو بهبود داد. مهمترین ویژگی که سئو دارد، هدایت بازدیدکننده هدفمند به سایت است.

آشنایی و آموزش سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو به زبان ساده با تیم هم سایت
تیم هم سایت در تلاش است که فرآیند سئو را آسان‌تر کنند تا کسب‌وکارها همیشه در نتایج اول گوگل باشند.

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو چیست؟

پایه و اساس یک استراتژی موفق و مؤثر در سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، انتخاب عبارت‌های کلیدی درست است. عبارت‌های انتخاب شده باید آن‌هایی باشند که واقعا جست‌وجو می‌شوند و نه آن چه که شما فکر می‌کنید و یا حدس می‌زنید کاربران برای جست‌وجو از آن‌ها استفاده می‌کنند.

در سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو اجرای یک استراتژی مؤثر و بلند مدت بدون توجه به خود سایت اصولا غیر ممکن است. پی ریزی یک بنای مستحکم و قابل اتکا در خود سایت ضروری است. سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو پروسه طراحی، نوشتن متون، کدنویسی و برنامه نویسی کل وب سایت با هدف بالا بردن شانس دستیابی به رتبه‌های بالا در نتایج جست‌وجو است. 

3 دلیل که سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو مهم است

1- 87 درصد تمام مخاطبان و کاربران از اینترنت و از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند.

2- 73 درصد معاملات آنلاین به وسیله موتورهای جستجو آغاز می‌شوند.

3- افزایش بازدید و رشد و توسعه کسب‌وکارتان با سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو امکان‌پذیر است.

اصطلاحات سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو

Keyword Density: در سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو تعداد دفعات استفاده از یک کلمه را در نظر بگیرید که در همان صفحه چه نسبتی با تعداد کل کلمات مطلب دارد.

Keyword Staffing: در سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو که از کلمات مرتبط با فعالیت وب‌سایت یا هر کلمه دیگری که به دفعات زیاد تکرار شود تا توجه موتور جستجو بیشتر و زودتر به محتوا جلب شود. البته استفاه از این روش نوعی تقلب در بهینه سازی تلقی می‌شود و اصطلاحا به آن سئوی سیاه می‌گویند و راهکاری فریبکارانه برای اغوای موتور جستجو محسوب می‌شود.

ALT Tag: در سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو این برچسب مخصوص تصاویر است و متنی است که محتویات یک عکس را توضیح می‌دهد.

Deep Crawl: در سئو خزیدن عمیق در موتور جستجو باعث می‌شود تا صفحات وب‌سایت در پایگاه داده موتور ثبت شده و تغییرات اعمال شده در وب‌سایت نیز توسط موتور جستجو پیگری شوند.

Robots.txt: در سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو این فایل در واقع قوانین و شرایط را برای موتورهای جستجو تعیین می‌کند. در صورتی که موتور جستجو مودب باشد و قبل از بررسی وبسایت، قوانین را بخواند به قیمت‌هایی که مجاز کرده‌اید دسترسی پیدا خواهد کرد. پس با این فایل می‌توان دسترسی موتور جستجویی خاص را به قسمت‌های خاص از وب‌سایت خود محدود یا مجاز کنند.

Link: در سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو لینک یا همان پیوند فارسی، یک راه ارتباط و پل بین دو صفحه است که پیوند صفحه دیگر یا دریچه عبور به صفحه «ب» را در صفحه «الف» ممکن می‌کند.

Link Popuarity: در سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو میزان محبوبیت یک لینک یا پیوند است که مفهوم و معنی آن این است که چه میزان از سایت‌های غیر به این پیوند، راه ارتباطی ارائه داده‌اند و با اصطلاحی امروزی به این صفحه لینک داده‌اند.

Learn Frequency: در سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو گر چه این ویژگی را همه موتورهای جستجو ندارند اما کاربرد آن به این صورت است که روند تغییر محتوا و بروز شدن مطالب وبسایت در موتور جستجو ثبت می‌شود و به این شیوه موتور جستجو نوع رفتار شما در رابطه با به روز کردن وب‌سایت را در نظر می‌گیرد و در نتیجه ایندکس مطالب وب‌سایت نیز توسط موتور جستجو نیز زمانبندی می‌شود. بنابراین توصیه می‌شود همیشه مطالب را در یک زمانبندی مشخص قرار دهید.

URL = در سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو نشانی منحصر به موردی که در اینترنت برای دامنه‌های وبسایت‌ها صدق می‌کند. سپس در زیر مجموعه وب‌سایت است که در یک وب‌سایت نمی‌توانید دو فایل را با یک آدرس یکسان قرار دهید چرا که اختلال به وجود خواهد آمد.

Meta Tag: تگ‌ها یا برچسب‌هایی هستند که اطلاعات لازم در مورد صفحه را در اختیار موتورهای جستجو قرار می‌دهند.

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو

هم سایت، ارائه سرویس سئو و بهینه سازی وب سایت با بالاترین استانداردهای سئو حرفه‌ای سایت و بهینه سازی وب سایت با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب در زمینه بهینه سازی و سئو سایت آماده خدمت‌گزاری به کسب و کارها است.

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو یکی از مهمترین فرایندها در صنعت آی تی است، هر وب سایت برای رسیدن به جایگاه‌های ابتدایی موتورهای جستجو همچون گوگل به سئو سایت به صورت کاملاً حرفه‌ای نیازمند است، داشتن محتوای قدرتمند در بهینه‌سازی سایت بسیار ارزشمند است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات می‌توانند به سایت «هم سایت» به آدرس hamsite.ir مراجعه کنند و با ثبت شماره تماس خود تا 30 درصد کد تخفیف و مشاوره رایگان با کارشناسان هم سایت هدیه بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هم سایت

یک آژانس دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ای است که با تکیه بر علم و تجربه در زمینه‌ی بازاریابی اینترنتی، خدمات متنوع و مؤثری را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علم و تجربه که هرگز پایان نمی‌پذیرند و همواره نیاز به به‌روزرسانی و گسترش دارند. آژانس دیجیتال مارکتینگ هم سایت به لطف پروردگار یکتا، از جمله‌ی پیشروان این عرصه در کشور عزیزمان ایران است. ما با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه و دانش و با داشتن کادر متخصص و با تجربه، همواره سعی کرده‌ایم که خلاق، پویا، بروز و مؤثر در رشد و توسعه کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی از سال ۱۳۹۵ تاکنون برای هر سلیقه‌ای باشیم. تنها با ثبت شماره تماس خودتان همین الان، 30 درصد کد تخفیف برای استفاده از همه‌ی خدمات هم سایت و یک تماس رایگان با کارشناسان هم سایت را هدیه بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی