اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711143451610983

استارتاپی که سرویس‌های نرم افزاری مطب‌ها و کلینیک‌ها را متحول می‌کند

کد: 139711143451610983

https://goo.gl/TBU8Yt

، تهران , (اخبار رسمی): اپن گیت (OpenGate) استارتاپی ایرانی است که در حال حاضر تمرکز خود را بر روی آسان کردن فرآیندهای مطب‌ها و کلینیک‌ها گذاشته است. توسعه‌دهندگان این استارتاپ مدعی هستند که خدمتی ارائه می‌دهند که نه تنها تمام نیازهای نرم افزاری مطب را پاسخ می‌دهد بلکه نیازی به کامپیوتر و حتی اینترنت هم ندارند.

استارت آپی که سرویس های نرم افزاری مطب ها و کلینیک ها را متحول می کند
استارتاپی که سرویس‌های نرم افزاری مطب‌ها و کلینیک‌ها را متحول می‌کند

این کار باعث می‌شود تا دکترها و متخصصان قادر باشند با دسترسی سریع و آسان به این اطلاعات خدمات بهتری را به مراجعان ارائه دهند. همچنین داشتن این اطلاعات می‌تواند خطاهای پزشکی را نیز کاهش دهد

شاید استفاده از نرم افزارهای مناسب برای مدیریت مطب‌ها و کلینیک‌ها امری ضروری به نظر برسد اما استفاده از این نرم افزارها هر چقدر که نرم افزار مورد نظر امکانات بیشتری داشته باشد کاری زمان‌برتر و سخت‌تر شده، نیاز به داشتن کامپیوتر و اینترنت است و برای داشتن اطلاعات کامل، حجم زیادی از داده‌ها باید به ازای هر مراجعه کننده وارد نرم افزار شود.

دانشجویان دانشگاه‌های تهران و امیرکبیر سرویس نرم افزاری جدیدی توسعه داده‌اند تا با کمک آن مطب‌ها و کلینیک‌ها بتوانند با کمترین زحمت اطلاعات کاربردی و زیادی را از مراجعان دریافت کنند. این کار باعث می‌شود تا دکترها و متخصصان قادر باشند با دسترسی سریع و آسان به این اطلاعات خدمات بهتری را به مراجعان ارائه دهند. همچنین دسترسی به این اطلاعات می‌تواند خطاهای پزشکی را نیز کاهش دهد. 

علاوه بر این موارد، توسعه دهندگان این سرویس مدعی هستند که با استفاده از خدماتی که ارائه می‌دهند تمام نیازهای مطب‌ها و کلینیک‌ها از قبیل حسابداری، مدیریت ارتباط با مراجعین و حتی نظرسنجی و مدیریت زمان انتظار مراجعین نیز بدون نیاز به اینترنت و حتی کامپیوتر صورت می‌پذیرد.

در حال حاضر با توجه به اینکه افراد باید زمان زیادی را تا رسیدن نوبت در مطب‌ها و کلینیک‌ها منتظر بمانند، این استارتاپ سرویس مدیریت زمان مراجعین را به همراه محصول خود ارائه کرده است. این سرویس  خدمتی کاملاً جدید است و به مطب‌ها امکاناتی ارائه می‌دهد تا بتوانند مطالب آموزشی و یا سرگرم کننده را با توجه به نیازهای مراجعین در اختیار آنان قرار دهند تا زمانی که افراد در انتظار هستند بتوانند از محتوای مناسب استفاده کنند.

زمان ارائه این محصول تا پایان اردیبهشت ماه سال 98 اعلام شده است و خدماتی همچون پرونده الکترونیک، مدیریت ارتباط با مراجعین، حسابداری، مدیریت زمان انتظار و نظرسنجی را پوشش می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استارت آپ اپن گیت

OpenGate استارت آپی است که برای بیزینس های مختلف با توجه به نیازهای منحصر بفرد آنها سرویس های یکپارچه نرم افزاری و سخت افزاری ارائه می دهد. در حال حاضر تمرکز این استارت آپ بر روی نیاز های نرم افزاری مطب و کلینیک ها بوده و سرویس های شخصی سازی شده به پزشکان ارائه می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]