اطلاعات تماس
  • 051366***** - 091550*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711163457810992

مدیر مرکز افکارسنجی آرمان از فعال‌تر شدن این مرکز در آینده نزدیک خبر داد

کد: 139711163457810992

https://goo.gl/dhLAvg

، (اخبار رسمی): وجود مراکز نظرسنجی، افکارسنجی و مطالعات اجتماعی در هر کشور از عواملی است که موجب می‌شود ارتباط میان نهادها و سازمان‌های مختلف با مردم عمیق‌تر و علمی‌تر شود و مسئولان اعم از مسئولان موسسات دولتی و خصوصی درک بهتری از مطالبات مردم به دست آورند.

مدیر مرکز افکارسنجی آرمان از فعال‌تر شدن این مرکز در آینده نزدیک خبر داد
مدیر مرکز افکارسنجی آرمان از فعال‌تر شدن این مرکز در آینده نزدیک خبر داد

در نظرسنجی می‌توان خواسته‌های بخش‌های مختلف جامعه را با تببین علمی پیدا کرده و به حاکمیت منتقل کرد و افکارسنجی فرآیندی علمی و بدون دخالت سلیقه شخصی است و نفع آن به بخش‌های مختلف جامعه می‌رسد

محمدرضا باقری، مدیر مرکز افکارسنجی آرمان در مشهد با اشاره به آغاز به کار این مرکز اظهار داشت: وجود مراکز نظرسنجی، افکارسنجی و مطالعات اجتماعی در هر کشور از عواملی است که موجب می‌شود ارتباط میان نهادها و سازمان‌های مختلف با مردم عمیق‌تر و علمی‌تر شود و مسئولان اعم از مسئولان موسسات دولتی و خصوصی درک بهتری از مطالبات مردم به دست آورند. وی افزود: ما به صورت علمی در جامعه ساختارهایی مانند رسانه‌ها و روزنامه‌ها را داریم که کارشان تالیف و تجمیع منافع و انتقال آن به حاکمیت می باشد. باقری با تاکید بر اینکه در نظرسنجی می‌توان خواسته‌های بخش‌های مختلف جامعه را با تببین علمی پیدا کرده و به حاکمیت منتقل کرد، گفت: افکارسنجی فرآیندی علمی و بدون دخالت سلیقه شخصی است و نفع آن به بخش‌های مختلف جامعه می‌رسد.

باقری با اشاره به فعالیتهای آینده این مرکزگفت: فعالیت مرکز افکارسنجی و مطالعات اجتماعی آرمان شامل اجرای طرح های آمارگیری و نظرسنجی عمومی ، همچنین نظر سنجی انتخاباتی در سطح ملی و استانی، انجام مطالعات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، انجام پروژه های سازمانی، اجرای طرح های پژوهشی، تلخیص داده های نظرسنجی و انجام تجزیه و تحلیل های آماری و ارائه مشاوره های آماری و خدمات مشاوره و نظارت در زمینه طراحی پرسشنامه می باشد. وی خاطرنشان کرد آغاز به کار این مرکز کار بزرگی است که به تعمیق روابط اجتماعی در کل جامعه کمک خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز سنجش افکار و مطالعات اجتماعی آرمان

مرکز سنجش افکار و مطالعات اجتماعی آرمان ، یکی از مراکز وابسته به موسسه آموزش عالی آرمان رضوی است که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. این مرکز در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور، رفع نیازهای سازمانها و نهادهای تصمیم گیر، ضرورت توجه به افکارعمومی و لزوم بهره گیری از مشارکت و دیدگاه های شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه های مختلف تأسیس گردیده است.

اطلاعات تماس
  • 051366***** - 091550*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه