اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711173459910932

اینفوگرامر بستر انجام پروژه‌های دیداری

اینفوگرامر به صورت رسمی راه اندازی شد

کد: 139711173459910932

https://goo.gl/5WxqDm

، تهران , (اخبار رسمی): اینفوگرامر بستری برای انجام پروژه‌های محتوای دیداری است؛ مانند اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، استاپ‌موشن، گزارش‌نویسی، پرزنتیشن، پوستر، بروشور، کاتالوگ، طراحی رابط کاربری و حتی زیربخش‌های مرتبط با پروژه‌های مختلف از جمله گویندگی، نویسندگی و تولیدمحتوای متنی است.

اینفوگرامر به صورت رسمی راه اندازی شد
اینفوگرامر به صورت رسمی راه اندازی شد

مشکلات اصلی کارفرماها و فریلنسرها که با کمک اینفوگرامر بهبود پیدا خواهد کرد شامل موارد زیر است:

مشکلات کارفرماها

 عدم امکان استخدام نیروی تمام وقت

عدم دسترسی به فریلنسرهای ماهر

عدم آگاهی از هزینه متناسب برای انجام یک پروژه

زمانبر بودن انجام پروژه با سپردن به شرک تها با توجه به روزهای تعطیل

مشکلات فریلنسرها

عدم اطمینان بر دریافت وجه بعد از اتمام پروژه

عدم دسترسی به کارفرماها و پرداخت هزینه مارکتینگ

پایین بودن سطح کیفی و دستمزد در پلتفرم های فریلنسری

راه حل ارائه شده توسط اینفوگرامر برای کارفرماها:

راه حلی که اینفوگرامر برای کارفرماها ارائه داده است باعث شده دسترسی به بانک فریلنسرهای ماهر برای کارفرما امکان پذیر باشد. امکان تخمین هزینه متناسب با پروژه آسان خواهد بود. هزینه کمتری به نسبت یه شرکت خدماتی خواهد داشت و انجام پروژه و پیشرفت کار حتی در روزهای تعطیل را تسریع می‌کند

راه حل ارائه شده توسط اینفوگرافر برای فریلنسرها:

راه حلی که اینفوگرامر برای فریلنسرها ارائه داده است باعث شده دریافت وجه بعد از اتمام پروژه با اطمینان بیشتری انجام شود. ضمن اینکه فریلنسرها با اینفوگرامر به بانکی از پروژه با قابلیت انتخاب روبرو خواهند شد. درآمد منطقی متناسب با ارزش فعالیت انجام شده ایجاد می‌شود.

فرآیند کار به چه شکل است؟

فرآیند کار به این شکل است که کارفرما پروژه‌ی خود را در این پلتفرم ثبت می‌کند و فریلنسرها پیشنهاد اجرای پروژه می‌دهند. کارفرما با توجه به سوابق حرفه‌ای و هزینه پیشنهادی هر فریلنسر برای انجام پروژه، انتخاب می‌کند چه کسی پروژه را انجام دهد. سپس هزینه توافقی را پرداخت می‌کند و این مبلغ تا اتمام پروژه نزد اینفوگرامر به امانت می‌ماند و پس از تحویل پروژه، مبلغ به حساب فریلنسر پرداخت می‌شود.

این پلتفرم امکان انجام سریع پروژه با هزینه‌های منطقی را برای اشخاص و سازمان‌ها فراهم می‌کند. از سوی دیگر افرادی که به صورت پروژه‌ای مشغول به فعالیت هستند و تمایل به این سبک کار کردن دارند (فریلنسر ها) می‌توانند از بین پروژه‌های ثبت‌شده در اینفوگرامر، انتخاب کنند و از پرداخت هزینه انجام کار مطمئن باشند.

وجه تمایز این سامانه به نسبت رقبا، توجه ویژه به حفظ کیفیت کار و عادلانه بودن مبلغ پروژه است. فریلنسرها هنگام عضویت در این سامانه بررسی می‌شوند و تنها در صورتی که حداقل‌های لازم برای انجام حرفه‌ای پروژه را دارا باشند، امکان فعالیت خواهند داشت. از سوی دیگر، مبلغ پیشنهادی کارفرما برای انجام یک پروژه بررسی می‌شود و در صورتی که مبلغ پایین‌تر از عرف فعالیت حرفه‌ای باشد، پروژه پذیرفته نمی‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینفوگرامر

اینفوگرامر بستری برای انجام پروژه‌های محتوای دیداری است؛ مانند اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، استاپ‌موشن، گزارش‌نویسی، پرزنتیشن، پوستر، بروشور، کاتالوگ، طراحی رابط کاربری و حتی زیربخش‌های مرتبط با پروژه‌های مختلف از جمله گویندگی، نویسندگی و تولیدمحتوای متنی.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]