اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712053509610932

اینفوگرامر به عنوان بستری برای انجام پروژه‌های محتوای دیداری جشنواره وب و موبایل

حضور اینفوگرامر در یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران

کد: 139712053509610932

https://goo.gl/vBZGn7

، تهران , (اخبار رسمی): اینفوگرامر در یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران درکنار سایر فعالان وب و موبایل به معرفی خدمات و دستاوردهایش پرداخت.

حضور اینفوگرامر در یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران
حضور اینفوگرامر در یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی اینفوگرامر، یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران مانند سال‌های گذشته با حضور ده‌ها مجموعه و شرکت فعال در حوزه وب و اپلیکیشن‌های موبایل از 25 تا 26 بهمن در پژوهشکده نیرو برگزار شد. مجموعه اینفوگرامر نیز به عنوان یکی از فعالان حوزه وب در این نمایشگاه حضور داشت. اینفوگرامر بستر انجام پروژه‌های محتوای دیداری است که کارفرمایان را به پیمانکاران (فریلنسرها) متصل می‌کند تا هم کارفرمایان بتوانند پروژه‌های خود را سریع‌تر و مقرون به صرفه‌تر به انجام رسانند و هم موجب اشتغال‌زایی و کسب درآمد برای فریلنسرها شود.

مهدی نیکخو مدیر مارکتینگ اینفوگرامر با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه جشنواره وب و موبایل ایران همه ساله با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه وب و موبایل به علاقمندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

وی در ادامه با تشریح اهداف حضور در این نمایشگاه افزود: هدف ما از حضور در این نمایشگاه معرفی خدمات اینفوگرامر به فعالان و علاقه‌مندان حوزه وب و اپلیکیشن بود. در این نمایشگاه موفق شدیم در غرفه اینفوگرامر میزبان کسانی از جمله مهندس محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سردار سیدکمال هادیان‌فر رییس پلیس فتا، دکتر حامد بیدی بنیانگذار کمپین «من طراحم»، آقایان قادر صادقی مؤسس رایچت، مجید کثیری مؤسس اخبار رسمی، آرش سروری برنامه‌ساز فناورانه، ناصر یاشارپور مدیرعامل DNAunion و سارا ستوده مسئول توسعه کسب و کار سایمون‌تک باشیم.

مدیر مارکتینگ اینفوگرامر با اشاره به دستاوردهای این رویداد تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی برای ایجاد ارتباط‌هایی جدید و مؤثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وبسایت اینفوگرامر بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینفوگرامر

اینفوگرامر بستری برای انجام پروژه‌های محتوای دیداری است؛ مانند اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، استاپ‌موشن، گزارش‌نویسی، پرزنتیشن، پوستر، بروشور، کاتالوگ، طراحی رابط کاربری و حتی زیربخش‌های مرتبط با پروژه‌های مختلف از جمله گویندگی، نویسندگی و تولیدمحتوای متنی.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]