اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711183462510931

جدال با شیطان در آینه

سرانجام پس از سال‌ها، ترس و وحشت به سینماهای ایران خواهد آمد

کد: 139711183462510931

https://goo.gl/pNgji6

، بابل , (اخبار رسمی): آژانس تبلیغاتی «ایران دیجی مارکت» به عنوان مشاور تبلیغات و اطلاع‌رسانی با کارگردان جوان سینما، شایان قربان زاده در پروژه ساخت و تولید فیلم سینمایی «آینه»، در ژانر وحشت همکاری خواهد کرد.

سرانجام پس از سالها ، ترس و وحشت به سینماهای ایران خواهد آمد
فیلم سینمایی آینه در ژانر وحشت

پس از سال‌ها انتظار، اولین فیلم سینمایی حرفه‌ای، در ژانر وحشت به روی پرده‌های سینما خواهد رفت

همکاری آژانس تبلیغاتی «ایران دیجی مارکت » به عنوان مشاور تبلیغات و اطلاع رسانی با کارگردان جوان سینما، شایان قربان زاده در پروژه ساخت و تولید فیلم سینمایی «آینه»، در ژانر وحشت آغاز شد. 

این فیلم که به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی شایان قربانزاده است، هم اکنون در مرحله تولید و فیلم‌برداری بوده و در آن اختلافات زناشویی و دلایل خیانت در روابط زوج‌ها از نگاه روانشناسی، به همراه فلسفه وجودیت خدا، انسان و شیطان، در ژانر وحشت به تصویر کشیده خواهد شد. 

همچنین کاوه عالمی، مشاور اقتصادی و مارکتینگ کارگردان و مدیرعامل آژانس تبلیغاتی ایران دیجی مارکت، به این موضوع اشاره داشتند که کلیه مراحل این پروژه سینمایی به طور کامل در استان سرسبز و هنردوست مازندران و شهرستان زیبای بهارنارنج، بابل، انجام و همه عوامل و بازیگران آن نیز از مازندران هستند و طبق پیش بینی‌های به عمل آمده و پس از پشت سر نهادن مرحله پس تولید، هموطنان می‌توانند در تابستان سال آینده شاهد فیلمی جذاب و هیجان‌انگیز و البته آموزنده و تاثیرگذار بر روی پرده‌های سفیدرنگ سینماهای کشور باشند. 

در این پروژه شایان قربان زاده، کیمیا کبیری، آوا عبادیان، آناهیتا تبار حسین، راحله بابایی، آرمیتا یوسفی و حسام تشکری ایفای نقش کرده و عوامل اصلی فنی و غیر فنی حاضر در آن؛ علی سلطانی، علی امینی، فاطمه کلاری، فاطماگل طبرسا، طیبه عامل طبری، مائده شکری، هومن صادقیان، امیر حسین رمضانی، رضا ولی، محمد مجرب، حسن معافی، هومن کاشانی، حسام تشکری، صابر قنبرزاده و مرتضی شجاعی هستند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران دیجی مارکت

ایران دیجی مارکت، یک آژانس تبلیغاتی خلاق تمام خدمت است. ما در مدت سیزده سال بابسیاری از مجموعه های معتبر داخلی و خارجی همکاری داشته‌ایم و با تکیه بر این تجارب ارزشمند، دریافته‌ایم که با رویکردی نو و نگاه علمی و تخصصی به حرفه خودمان ، خواهیم توانست ، تبلیغاتی نوین ، متفاوت و اثربخش تولید نموده و رضایت مشتریان محترم خود را فراهم آوریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]