اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139802213671010931

شایان قربان زاده، به سینمای وحشت جان بخشید

پس از هشت سال، شایان قربان زاده، ناجی ژانر وحشت لقب گرفت

کد: 139802213671010931

http://bit.ly/2YjxH1W

، بابل , (اخبار رسمی): پس از عقد قرارداد همکاری آژانس تبلیغاتی ایران دیجی مارکت با شایان قربان زاده و ساخت فیلم سینمایی ترسناک "آینه"، این کارگردان جوان به عنوان ناجی ژانر وحشت در سینمای ایران لقب گرفت. وی اولین کارگردان ژانر وحشت پس از هشت سال نبود این ژانر در سینمای ایران شد.

پس از هشت سال، شایان قربان زاده، ناجی ژانر وحشت لقب گرفت
شایان قربان زاده

با گذشت شش ماه از همکاری آژانس ایران دیجی مارکت و پروژه سینمائی «آینه» در ژانر وحشت، شایان قربان‌زاده، نویسنده و کارگردان این اثر، لقب ناجی سینمای وحشت در هشت سال اخیر را به خود اختصاص داد

شایان قربان زاده نویسنده، کارگردان، بازیگر، تهیه کننده، شاعر و ترانه سُرا در فروردین ۱۳۷۲ در استان مازندران شهرستان بابل متولد شد. وی دارای مدرک M.B.A رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سانتامونیکا ایالات متحده آمریکا بوده و از سال ۱۳۸۸ به صورت تجربی فن سینما‌ و فیلمسازی را آموزش دید و در سال ۱۳۹۲ به صورت حرفه‌ای اولین فیلم کوتاه را به نام خود ثبت کرد. این فیلم توانست توجه جشنواره‌های داخلی و خارجی بسیاری را به خود جلب کند. او در همان سال، دوران تجربی خود را پشت سر گذاشت و به عرصه حرفه‌ای سینما قدم نهاد و در سال‌های بعد نیز چند مستند و فیلم کوتاه موفق دیگر را نیز در کارنامه حرفه‌ای خود ثبت کرد.

پس از ساخت چندین اثر کوتاه موفق، شایان قربان زاده در سال ۱۳۹۷ اولین پروژه سینمایی خود را در ژانر وحشت با نام آینه تولید کرد که به عنوان اولین فیلم سینمایی ترسناک پس از هشت سال غیبت ژانر وحشت در سینماهای ایران، انتخاب شد. آژانس تبلیغاتی ایران دیجی مارکت در زمینه مارکتینگ و تبلیغات با این مجموعه در حال همکاری و فعالیت است.

 اکنون شایان قربان زاده با ۲۶ سال سن اولین کارگردان ژانر وحشت در سینمای ایران به عنوان زنده کننده و ناجی ژانر وحشت لقب گرفته و فیلم سینمایی «آینه» در حال سپری کردن مرحله پس از تولید و تدوین بوده و در اواخر سال ۱۳۹۸ بر روی پرده‌ی سینماهای کشور ایران خواهد رفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران دیجی مارکت

ایران دیجی مارکت، یک آژانس تبلیغاتی خلاق تمام خدمت است. ما در مدت سیزده سال بابسیاری از مجموعه های معتبر داخلی و خارجی همکاری داشته‌ایم و با تکیه بر این تجارب ارزشمند، دریافته‌ایم که با رویکردی نو و نگاه علمی و تخصصی به حرفه خودمان ، خواهیم توانست ، تبلیغاتی نوین ، متفاوت و اثربخش تولید نموده و رضایت مشتریان محترم خود را فراهم آوریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش