اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711183463811030

بسته بندی Bag In Box در صنایع غذایی

کد: 139711183463811030

https://goo.gl/8oJs3k

، تهران , (اخبار رسمی): یک شرکت فنلاندی به تازگی توانسته تولید یکی از جدیدترین بسته بندی‌ها را به نام بسته بندی Bag In Box جهت بسته بندی مایعات با بهره‌گیری از ماشین آلات صنایع غذایی راه اندازی کند.

بسته بندی Bag In Box در صنایع غذایی
بسته بندی Bag In Box در صنایع غذایی

از جمله خبرهایی که به تازگی در اخبار صنایع غذایی غوغا به پا کرده و مربوط به یکی از شرکت‌های تولیدی فنلاندی است که در زمینه ماشین آلات بسته‌بندی فعالیت دارد. این شرکت به تازگی توانسته تولید یکی از جدیدترین بسته‌ها را  به نام بسته بندی Bag In Box جهت بسته بندی مایعات با بهره گیری از ماشین آلات صنایع غذایی راه اندازی کند.

این بسته بندی ضمن کاهش هزینه‌ها در خدمت محیط زیست نیز قرار گرفته و در ماشین آلات بسته بندی نیز به سهولت می‌توانند مورد استفاده واقع شوند.

فناوری در خدمت صنایع غذایی

دستاورد جدید NWB  توسط تجهیزات بسته بندی و ماشین آلات صنایع غذایی به شکلی طراحی شده است که در صنایع غذایی بسیار مشتری پسند است. همچنین این محصول از طرفی برای استفاده ماشین آلات بسته بندی نیز قابل بازیافت و مقرون به صرفه است.

این محصول با بهره‌گیری از تجهیزات صنایع غذایی برای نگه‌داری انواع مایعات از قبیل آب معدنی، شربت یا آب میوه‌های گوناگون و لبنیات از یک سو و سهولت استفاده از آن بسیار مناسب است. از سوی دیگر طراحی منحصر به فرد آن یک شگفتی در صنایع غذایی محسوب شده و موجب شده است تا این بسته بندی بعد از پرکردن توسط ماشین آلات صنایع غذایی با مواد مختلف غذایی به راحتی در یخچال جا بگیرند و شکیل و جذاب به نظر برسند.

طبق گفته کارشناسان، عمر مفید این جعبه‌ها را نیز بالاتر از بقیه بطری‌هایی که مورد استفاده قرار گرفته‌اند تخمین زده‌اند. این نوع بسته بندی براساس روش ساخت BAG IN BOX طراحی شده است.

بسته بندی BAG IN BOX

بسته بندی BAG IN BOX به سه قسمت مقوای خارجی، کیسه ی نرم و قابل انعطاف و همچنین محفظه نگهداری محصول در برابر نور خورشید تقسیم می‌شود. این نوع بسته بندی می‌تواند 90 درصد برای شرکت‌ها صرفه جویی به خصوص از نظر هزینه حمل و نقل را در بر داشته باشد.

این خبر ضمن این که برای مدتی در تیتر نخست اخبار صنایع غذایی قرار گرفته است همچنین تاکید می‌کند که این نوع بسته بندی BAG IN BOX  قابل بازیافت بوده و با بطری‌هایی که توسط انواع ماشین آلات صنایع غذایی و یا تجهیزات صنایع غذایی مسطح می‌شوند تفاوت‌هایی اساسی دارند.

همچنین انواع کیسه شیر توزیعی که توسط شرکتPARAK به عنوان قسمتی از پلاستیک نوع d3 توسط چندین دستگاه صنایع غذایی تولید می‌شوند در مقایسه با بسته بندی‌های دیگری که توسط انواع دستگاه بسته بندی صورت می‌گیرد مایعات محتوی آن می‌توانند حتی پس از باز کردن درب محصول با توجه به نوع محصول و شرایط ذخیره تا 20 هفته نگهداری شوند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تامین آنلاین

تامین آنلاین بزرگترین نمایشگاه مجازی صنایع غذایی ، محلی برای معرفی و خرید و فروش ماشین آلات ، تجهیزات، محصولات و اقلام مصرفی صنایع غذایی می باشد. مخاطبان ما : تامین کنندگان، ماشین سازان، تولیدکنندگان بین المللی صنایع غذایی و بسته بندی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی