اطلاعات تماس
  • 02632403770 093737*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711213465011043

سایه سازان کوروش، اجراکننده ساخت سایبان خودرو و سایبان ماشین حیاط

کد: 139711213465011043

https://goo.gl/CGPPNe

، (اخبار رسمی): سایه سازان کوروش فروش و اجراکننده انواع مدل سایه بان‌های پارکینگ ماشین با پوشش ورق پلی یوپان upvc پیش ساخته و سایبان‌های اتومبیل سقف سبک به صورت ثابت و متحرک ساخت و سازنده سوله‌های سبک جایگاه پارک خودرو شخصی و گروهی تراس و حیاط خلوت، استخر، آلاچیق و پوشش رمپ است.

شرکت سایه سازان کوروش اجرا کننده ساخت سایبان خودرو ، سایه بان ماشین حیاط
سایبان ماشین ، سایبان خودرو ، سایه بان ، سایبان پارکینگ ، سایبان کولر ، سایبان مغازه

سایه سازان کوروش فروش و اجراکننده انواع سایه بان‌های پارکینگ سایبان ماشین در تهران کرج و مشهد با پوشش ورق پلی یوپان upvc (یو‌پی‌وی‌سی) است.

این شرکت در زمینه ساخت سایبان جایگاه پارکینگ خودرو اداری، سایه‌بان‌های پارکینگ ماشین پیش ساخته خانگی حیاط منازل، سوله، اتاقک‌های سبک، آلاچیق، حفاظ و دیواره‌های کرکره‌ای و ... فعالیت دارد.

شرکت سایه سازان کوروش از سال 1383 شروع فعالیت خود را در استان خراسان آغاز و پس از کسب تجارب فراوان با هدف پوشش‌دهی مناسب‌تر پروژه‌ها در سطح کشور، دفاتر فروش خود را در استان تهران و البرز به ثبت رساندو پس از گذشت اندک زمان به عنوان یک شرکت خوش نام و موفق در عرصه پروژه‌های اداری سنگین مطرح شد. این شرکت با داشتن تیم طراحی و اجرایی مجرب و حرفه‌ای، ضمن داشتن دانش و توان فنی با مدیریت بالا، سعی در تحویل پروژه‌ها با بالاترین کیفیت به مشتریان حقیقی و حقوقی خود دارد.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت رسمی سایه سازان کوروش به‌آدرس www.sayesazan-sk.com مراجعه و یا با شماره 02632403770 تماس حاصل کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سایه سازان کوروش

شرکت سایه سازان کوروش اجرا کننده سازه های سبک با پوشش پلی یوپان یو پی وی سی ( U.PVC ) می باشد . این شرکت در زمینه ساخت " سایبان جایگاه پارکینگ خودرو اداری ، سایه بان های پارکینگ ماشین پیش ساخته خانگی حیاط منازل ، سوله ، اتاقک های سبک ، الاچیق ، حفاظ و دیوار ه های کر کره ای و ... " فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
  • 02632403770 093737*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی