اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971121346599620

Huawei Matebook D، لپ‌تاپی مناسب دانشجویان و خبرنگاران

سبک، جذاب و حرفه‌ای

کد: 13971121346599620

https://goo.gl/SdnJ3Z

، (اخبار رسمی): لپ تاپ جدید هوآوی Huawei Matebook D با ویژگی و خصوصیاتی که دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای کسانی باشد که نیاز دارند، اکثر اوقات به لپ تاپ خود دسترسی داشته‌باشند.

سبک، جذاب و حرفه‌ای
سبک، جذاب و حرفه‌ای
سبک، جذاب و حرفه‌ای
سبک، جذاب و حرفه‌ای
سبک، جذاب و حرفه‌ای
سبک، جذاب و حرفه‌ای

احتمالا شما دنبال لپ‌تاپی هستید که سبک وزن باشد، بتوانید برای کار از آن استفاده کنید، شاید کمی هم بازی کنید، وضوح تصویر آن برای تماشای فیلم خوب باشد و از همه مهم‌تر قیمتش مناسب باشد. پاسخ به این نیازهای منطقی کاربران در لپ تاپ جدید هوآوی یعنی Huawei Matebook D پیش بینی شده است.

Huawei Matebook D، نسخه کوچک  Huawei Matebook X Pro است و قیمت آن از 735دلار شروع می‌شود. مشخصات فنی این لپ تاپ با این قیمت در مقایسه با لپ تاپ‌های هم رده امتیازاتی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌شود.

یک طراحی ساده ولی زیبا!

طراحی این مدل در بخش خارجی به شکل مینیمال و خیلی ساده ولی شکیل به نظر می‌رسد. بدنه فلزی این لپ تاپ با ظرافت خاصی طراحی شده و ضخامت آن تنها 16.9 میلی متر است. مانیتور 15.6 اینچی این مدل با حاشیه بسیار باریکی در حدود 6 میلی متر دارد که می‌توان از این حیث Huawei Matebook D را دارای مانیتور شبه FullView با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل دانست. وب‌کم این مدل مانند برادر بزرگ‌ترش یعنی Huawei Matebook X Pro از نظرها پنهان نشده و در بالای مانیتور جای گرفته است.

صفحه کلید این مدل برای استفاده روزمره و تایپ طولانی مدت با کیفیت خوب آن شما را خسته نخواهد کرد. به علاوه سنسور اثر انگشت با دکمه روشن کردن لپ تاپ با هم در این مدل هم تلفیق شده است.

تاچ پد لمسی این مدل با اندازه بزرگی طراحی شده که این امر به کاربران امکان می دهد همه نیازهای خود را بدون اتصال موس به لپ تاپ، تنها با تاچ پد بزرگ آن برطرف کنند.  

همه جا این لپ تاپ را همراه داشته باشید

علاوه بر ظاهر، شاید بهترین بخش طراحی این است که این دستگاه واقعا سبک وزن است و برای کسانی که همیشه در حال حرکت هستند، گزینه مناسبی است. وزن 1.9 کیلوگرمی این لپ تاپ به شما امکان می‌دهد که به راحتی آن را همه جا همراه خود داشته باشید. البته این لپ تاپ یک مدل 14 اینچی با وزن 1.4 کیلوگرم نیز دارد.

این دستگاه از دو درگاه USB 2.0، یک درگاه HDMI، یک جک هدست 3.5 میلی متری و یک درگاه Type-C برای شارژ دستگاه بهره می‌برد.

قدرت پردازشی

هوآوی برای این لپ تاپ میان رده گزینه های متفاوت پردازشی را در نظر گرفته که کاربران بسته به نیاز خود می‌توانند یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنند. پردازنده های Core i5 و Core i7 هفت نانومتری اینتل در کنار هاردهای 128، 256 و 512 گیگابایت SSD و رم های 4، 8 و 16 گیگابایتی گزینه‌هایی است که هوآوی برای علاقمندان این مدل در نظر گرفته است.

با توجه به مشخصات ذکر شده و قیمت منطقی این مدل، می توان این لپ تاپ را به گزینه ای ایده آل برای دانش آموزان، دانشجویان و حتی خبرنگاران دانست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]