اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971121346717753

سایت ترجمه تخصصی پارس ترنس، مرجعی برای ترجمه

کد: 13971121346717753

https://goo.gl/5HcvRF

، شیراز , (اخبار رسمی): سایت ترجمه پارس ترنس آماده خدمت رسانی شبانه روزی به کاربران در حوزه ترجمه متون تخصصی از فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی است.

سایت ترجمه تخصصی پارس ترنس با بهترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب
سایت ترجمه تخصصی پارس ترنس، مرجعی برای ترجمه

سایت ترجمه تخصصی پارس ترنس آماده خدمت‌رسانی شبانه‌روزی برای کاربران در حوزه ترجمه متون تخصصی از فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب است

انواع سایت ترجمه

با جستجوی عبارت سایت ترجمه در اینترنت به دو دسته سایت خواهید رسید. دسته اول سایت‌هایی است که خدمات ترجمه ماشینی را ارائه می‌دهند. در این نمونه از سایت‌های ترجمه می‌توان متن خود را در بخش ترجمه سایت قرار داده و ترجمه به زبان مقصد را دریافت کرد. از مشهورترین نمونه این سایت‌ها می‌توان به سایت گوگل ترنسلیت اشاره کرد.

اما با توجه به تلاش‌های متخصصان گوگل و هزینه‌های کلان این شرکت در توسعه هوش مصنوعی هنوز ترجمه ماشینی ارائه شده توسط گوگل یک ترجمه انتزاعی و بیشتر کلمه به کلمه است که رضایت بیشتر افراد را کسب نخواهد کرد. البته نمی‌توان به این دلیل استفاده از این سایت‌های ترجمه را رد کرد چرا که این سایت‌ها برای افراد مبتدی کمک شایانی برای ترجمه فراهم می‌کنند اما برای تولید یک ترجمه روان و تخصصی نمی‌توان چندان روی کمک آن حساب باز کرد.

علاوه بر نوع اول که در بالا توضیح داده شد با سرچ عبارت سایت ترجمه به سایت‌های خدماتی بر خواهید که خورد که کارشان ارائه خدمات ترجمه انسانی است. این سایت‌ها با دریافت سفارش مشتری آن را به مترجمینی که در اختیار دارند ارائه داده و سپس ترجمه متن را به مشتری ارائه می‌دهد.

در ادامه منظور از سایت ترجمه، سایتی است که ترجمه روان و حرفه‌ای به کمک مترجمان انسانی ارائه می‌کند.

مزایای استفاده از سایت ترجمه

سایت ترجمه بستری است برای ارائه انواع خدمات ترجمه به صورت آنلاین. سایت ترجمه به عنوان واسطه‌ای میان متقاضی ترجمه و مترجم محسوب می‌شود. در این سایت‌ها، درخواست‌کننده ترجمه می‌تواند سفارش ترجمه بدهد، مدت زمان و هزینه لازم برای ترجمه به وسیله مترجم می‌تواند بستگی به درجه سختی، میزان تخصصی بودن متن و نوع ترجمه وابسته باشد.

در سایت‌های ترجمه معمولا سفارش‌هایی مانند ترجمه متن تخصصی، بازرگانی و اداری، اسناد و مدارک، ترجمه مقاله و یا همچنین ترجمه کتاب و سایت پذیرفته می‌شود.

یکی از فواید وجود سایت‌های ترجمه در این است که متقاضی ترجمه به راحتی و در هر زمان و مکانی امکان دسترسی به سایت و سفارش ترجمه را دارد. همین طور سایت‌های ترجمه به اشتغال‌زایی در حوزه ترجمه یاری می‌رساند. مترجمان جویای کار می‌توانند به سایت‌های ترجمه مراجعه کنند و با همکاری با آن‌ها سفارش ترجمه بگیرند؛ بدون این که برای رفت و آمد هزینه کنند و نیاز به حضور فیزیکی در محل خاص و در زمانی معین داشته باشند و بنابراین سایت ترجمه به دلیل ایجاد بستر دورکاری، امکان اشتغال تعداد زیادی از مترجمان را فراهم می‌سازد.

از دیگر قابلیت‌های سایت ترجمه، ترجمه فوری متون است. ترجمه فوری که یک سایت ترجمه ارائه می‌دهد نیازمند انجام بعضی تغییرات از نظر روند کاری و سرعت بخشیدن به این روندها است.

ویژگی‌های بهترین سایت ترجمه

یک سایت ترجمه برتر دارای خصوصیاتی است که آن را از دیگر سایت‌های ترجمه متمایز می‌کند.

اولین ویژگی آن‌ها داشتن مجوزهای مربوطه جهت فعالیت است. در گام بعد کیفیت و قیمت خدمات از ویژگی‌های مهم شناسایی یک سایت خوب در صنعت ترجمه است.

بهترین سایت‌های ترجمه معمولا ساختار قابل درکی برای مخاطب دارد. در این سایت همه اطلاعات مورد نیاز درخواست کننده خدمات ترجمه به روشنی مشخص هستند و متقاضی می‌تواند در مدت زمان کوتاهی سفارش ترجمه بدهد. همچنین درخواست کننده، اطلاعات کاملی در مورد هزینه و زمان تحویل متن ترجمه شده به دست می‌آورد.

از سایر خصوصیات شناسایی یک سایت خوب ترجمه می‌توان به قابلیت خدمت‌رسانی شبانه روزی اشاره کرد. یک سایت ترجمه باید به طور منظم پشتیبانی شود تا به محض بروز اشکال احتمالی در سیستم، پشتیبان بتواند مشکل را برطرف کند.

به طور کلی، سایت ترجمه قابلیت ترجمه فوری، امکان سفارش و تحویل ترجمه و ارائه ی طیف وسیعی از خدمات ترجمه در فضای اینترنت را دارا است. همچنین سایت ترجمه زمینه ایجاد شغل برای تعداد زیادی از مترجمان را فراهم می‌کند. سایت ترجمه از جهت سهولت دسترسی به خدمات ترجمه، بدون محدودیت زمان و مکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ترجمه تخصصی و روان با سایت ترجمه پارس ترنس

پارس ترنس به عنوان یکی از ارزان‌ترین سایت در زمینه خدمات ترجمه، در حوزه ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی متون تخصصی فعالیت دارد. این سایت برای انجام ترجمه‌ها از مترجمان حرفه‌ای بهره می‌برد و برای ترجمه‌های تخصصی از مترجمانی که مهارت‌شان مسجل شده استفاده می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس ترنس

خدمات ترجمه آنلاین با شبکه ای از مترجمین حرفه ای در پارس ترنس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش