اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711223468911057

هدف از جشنواره قلم

تولید محتوای دیجیتالی، ایجاد کسب و کار نوین

کد: 139711223468911057

https://goo.gl/SLjvbw

، مشهد , (اخبار رسمی): هدف از برگزاری جشنواره قلم ایجاد فرصت طلایی برای بازماندگان از تحصیل است تا دستگاه‌های دیگر این دانش‌آموزان را بشناسند و به مهارت‌های آنها پی ببرند.

تولید محتوای دیجیتالی، ایجاد کسب و کار نوین
تولید محتوای دیجیتالی، ایجاد کسب و کار نوین

شناخت مهارت‌های دانش‌آموزان باعث ایجاد کسب‌وکارهای نوین در جامعه خواهد شد

به گزارش خبرنگار آموزش از راه دور باران معرفت، مجید داوودی کارشناس مسوول آموزش از راه دور خراسان رضوی گفت: هدف از برگزاری جشنواره قلم این است که فرصت طلایی برای بازماندگان از تحصیل ایجاد شود تا دستگاه‌های دیگر این دانش آموزان را بشناسند و به مهارت‌های آنها پی ببرند.

 وی بیان کرد: این دانش آموزان با ایجاد فرصت دومی که برای آنها ایجاد شده است به اوج رسیدند و در رشته‌های مختلف پزشکی و دندانپزشکی و ... در حال تحصیل هستند و کسب‌وکارهای نوین نیز در مناطق مختلف ایجاد کرده‌اند که افراد مختلفی را مشغول به کار کرده‌اند.

وی در ادامه همچنین افزود: ایجاد محتوای دیجیتالی جدید باعث ایجاد کسب‌وکارهای نوین می‌شود، بنابراین با ایجاد این بخش در جشنواره می‌توانیم شناخت جدیدی در این زمینه پیدا کنیم و دانش آموزان و معلمان  مستعد در این باره را مورد شناسایی قرار دهیم و آنها را مورد حمایت قرار داده و به دستگاه‌های مربوطه معرفی کنیم.

کارشناس مسوول آموزش از راه دور خراسان رضوی اظهار داشت: دراین دوره قرار است که بحث داوری‌ها خیلی تخصصی‌تر انجام شود لذا از اساتید متخصص هر بخش بهره خواهیم برد تا هیچ حقی از کسی ضایع نشود.

گفتنی است دومین جشنواره قلم با موضوعات محتوای دیجیتال، کسب و کار نوین در بخش دانش آموزان و معلمان و خبرنگاران در بهار امسال به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آموزش از راه دور باران معرفت

مدرسه آموزش از راه باران معرفت فرصتی دوباره برای بازماندگان از تحصیل است تا بتوانند پا به پای دیگر افراد جامعه رد جامعه نقش ایفا کرده و کسب و کارهای نوینی را در جهت ارتقای جامعه ایجاد کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]