اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711223469111060

بهترین تعمیرگاه کمپرسور اسکرو و بلوئر کجاست؟

کد: 139711223469111060

https://goo.gl/9H8k4X

، اصفهان , (اخبار رسمی): هر سال در فصل سرما گزارش‌های زیادی از سوی کارخانه‌داران دریافت می‌شود که کمپرسور هوا و سیستم هوای فشرده آنها به شدت آسیب دیده است. با کاهش دما، روغن کمپرسور سرد می‌شود و ویسکوزیته آن بالا می‌رود، در زمان استارت کمپرسور، فشار بسیار زیادی به هواساز و الکتروموتور وارد می‌شود.

بهترین تعمیرگاه کمپرسور اسکرو و بلوئر کجاست؟
بهترین تعمیرگاه کمپرسور اسکرو و بلوئر کجاست؟

عملکرد درایر نیز در دمای زیر ۵ درجه مختل می‌شود و نمی‌تواند رطوبت را از هوا جدا کند در نتیجه مقدار زیادی آب، وارد ماشین آلات شده و منجر به یخ‌زدگی و خوردگی آنها می‌شود.

سوختن الکتروموتور کمپرسور، گیرپاژ هواساز و ایرند، سوراخ شدن رادیاتور، ترک خوردن لوله‌های انتقال هوا، خرابی درایر و از بین رفتن سیستم پنوماتیک ماشین آلات تولیدی بخشی از این خرابی‌هایی است که در فصل سرد اتفاق ‌می‌افتد.

یکی از مهمترین دغدغه‌هـای تولیدکنندگان، سرویس و یا تعمیر سریع دستگاه‌هـایی است که با توقف برنامه‌ریزی نشده از خط تولید خارج شده‌اند و مطمئنا بروز خرابی و ایراد در کمپرسور می‌تواند باعث کاهش تولید و ایجاد خرابی در خط تولید شود. برای رفع خرابی و ایراد کمپرسور هوا کارگاه خود باید در سریع‌ترین زمان از بهترین تعمیرگاه کمپرسوری استفاده شود.

در اکثر مواقع شرکت‌هـای سازنده این‌گونه دستگاه‌هـا به دلـایل مختلف امکان خدمات‌رسانی و تعمیر سریع دستگاه‌هـا را ندارند و خدمات پس از فروش امری زمان بر با هزینه‌هـای زیاد برای مشتریان است. برای اطلاع کامل از بهترین تعمیرگاه کمپرسوراسکرو و بلوئر، در ادامه یکی از بهترین‌های این حوزه معرفی می‌شود.

جهان کمپرسور تنها تعمیرگاه مجاز تخصصی در زمینه بلوئرهای صنعتی در استان اصفهان، با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه اورهال و تعمیرات انواع کمپرسورهای اسکرو از هر برند و باهر دبی کاری و همچنین اورهال و تعمیرات تخصصی انواع بلوئرهای صنعتی (روتس) مشغول به کار است.

این شرکت امکان ارائه خدمات فنی در تعمیرگاه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه، همراه با گارانتی تعمیرات فراهم کرده است.

 توانمندی‌ها و مهارت‌های تیم حرفه‌ای جهان کمپرسور:

اورهال و تعمیرات انواع کمپرسورهای اسکرو از هر برند و با هر دبی کاری 

اورهال و تعمیرات تخصصی انواع بلوئرهای صنعتی (روتس) 

شرکت جهان کمپرسور، با استفاده از نیروی متخصص و تعمیرگاه مجهزی که در اختیار دارد آماده ارائه خدمات فنی مهندسی و تعمیراتی در خصوص انواع بلوئر‌هـا است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جهان کمپرسور به آدرس www.jahancompressor.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید