کد: 13971123346999880

فروش اینترنتی و حضوری کالکشن عیدانه حریران

کد: 13971123346999880

https://goo.gl/baQbXR

، تهران , (اخبار رسمی): بعد از ماه‌ها طراحی و دوخت، بالاخره مانتوهای عید حریران آماده شدند. در ادامه مطلب توضیحاتی در رابطه با نحوه خرید اینترنتی و آدرس نمایشگاه فروش عیدانه محصولات این شرکت معرفی شده است.

فروش ویژه مانتو های عید حریران آغاز شد!
فروش اینترنتی و حضوری کالکشن عیدانه حریران

مزون حریران که جزو طراحان و تولیدکنندگان برتر پوشاک زنانه است، امسال هم از طرح‌های جدید خود با عنوان کالکشن عیدانه رونمایی کرده است،

با توجه به اینکه  خرید اینترنتی مانتو بسیار پر ریسک است و بهتر است قبل از خرید جنس پارچه و سایز آن را از نزدیک مشاهده کرد؛ یک نمایشگاه بزرگ برای فروش عیدانه مدل‌های جدید مانتو توسط مزون حریران برگزار شده است.

این نمایشگاه لباس، اواخر بهمن ماه امسال در پاساژ MILAN زعفرانیه برگزار می‌شود که اطلاعات بیشتر آن را می‌توان در لینک زیر مشاهده کرد:

 

علاوه بر مدل‌های جدید مانتو، محصولات مکمل دیگری مانند روسری، شال و اکسسوری‌های حجاب نیز در این نمایشگاه توسط برندهای معتبر دیگری به فروش می‌رسند؛

شایان ذکر است در طول سال نیز امکان خرید حضوری از این مزون وجود دارد اما در این نمایشگاه  تنوع بسیار بالاتری از محصولات و همینطور فضای بزرگ‌تری برای خرید آسان‌تر مهیا شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به دسته بندی مانتوهای عید حریران  تمامی مدل‌ها را مشاهده کرده و در صورت پسندیدن خرید اینترنتی داشته باشند.

حریران، تخفیف‌های ویژه‌ای نیز برای برای مدل‌های جدید قرار داده است تا خریداران هر چه بیشتر لذت یک خرید خوب را بچشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حریران

هدف اصلی تولیدی پوشاک حریران، علاوه بر فروش محصولات با کیفیت در حوزه حجاب و عفاف، ایجاد یک بستر کارآفرینی برای بانوان هنرمند ایران زمین می باشد.

منتشر شده در سرویس های:

مد و لباس | حراج و تخفیف