اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971123347027689

دانشگاه فنی تهران با همکاری مدرسه هوش تجاری برگزار می‌کند:

برگزاری دوره آموزشی هوشمندسازی کسب و کار با نرم افزار Tableau

کد: 13971123347027689

http://bit.ly/2Sk3VIA

، تهران , (اخبار رسمی): در روزهای 10، 11 و 17 مردادماه 98 یک کارگاه آموزشی با عنوان دوره هوشمندسازی کسب و کار با نرم افزار Tableau در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد تا علاقه مندان به موضوع تحلیل کسب و کار و علوم داده بتوانند  از این فرصت بهره ببرند.

برگزاری دوره آموزشی هوشمندسازی کسب و کار با نرم افزار Tableau
برگزاری دوره آموزشی هوشمندسازی کسب و کار با نرم افزار Tableau

به گزارش روابط عمومی انجمن مهندسی صنایع، امیررضا تجلی با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: «یکی از نیازهای مهم مدیران و صاحبان کسب و کار، تحلیل داده و اطلاعات در جهت پاسخ به سوالات و دغدغه‌های پیش رو است. مهم تر از آن اینکه بتوانند کسب و کار خود را در یک تصویر بزرگ مشاهده کنند و به انبوهی از سوالات بی پاسخ کسب و کار خود پاسخ دهند. این دوره با هدف ارائه راه کارهای عملیاتی در جهت بهبود و توسعه کسب و کار با بهره گیری از یکی از برترین نرم افزار‌های روز دنیا  Tableau برگزار خواهد شد.»

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: «در انتهای دوره متقاضیان قادر خواهند بود عدم نیاز به دانش برنامه نویسی و صرفا تسلط بر کسب و کار خود بتوانند با داده‌های ارائه شده، انواع تحلیل‌ها و آنالیزهای کاربردی را ارائه دهند. علاوه بر آن بصورت عملی و براساس داده‌های واقعی، نسبت به آنالیز و طراحی داشبوردهای مدیریتی کار خواهند کرد.»

متولی برگزاری دوره تاکید کرد: «این دوره با همکاری دانشگاه تهران و مدرسه هوش تجاری bischool برگزار و در انتهای دوره مدرک معتبر دانشگاه تهران نیز ارائه خواهد شد.

گفتنی است این دوره آموزشی در 3 جلسه 15 ساعته ( از ساعت 15 الی 20 ) در روزهای 10، 11 و 17 مردادماه 98 برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به ادرس utperm.com/product/6 مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه هوش تجاری BIschool

مدرسه هوش تجاری در زمینه برگزاری دوره های هوش تجاری و هوشمندسازی کسب و کار و ارائه نرم افزار تبلو Tableau فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]