اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010523635477689

به همت مدرسه هوش تجاری bischool و در روز پنج شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱

وبینار آموزشی نرم افزار Tableau برگزار می‌شود

کد: 14010523635477689

https://bit.ly/3SSso6Y

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی وبینار آموزشی نرم افزار Tableau با حضور کلیه علاقه مندان هوش تجاری و هوشمندسازی کسب و کار و داشبوردهای مدیریتی در تاریخ پنج شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

دوره آموزشی وبینار آموزشی نرم افزار Tableau برگزار می‌شود
برگزاری دوره آموزشی Tableau

دوره آموزشی وبینار آموزشی نرم افزار Tableau با حضور کلیه علاقه‌مندان هوش تجاری و هوشمندسازی کسب و کار و داشبوردهای مدیریتی در تاریخ پنج شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مدرسه هوش تجاری bischool، دوره آموزشی وبینار آموزشی نرم افزار Tableau را با حضور کلیه علاقه مندان هوش تجاری BI و هوشمندسازی کسب و کار و داشبوردهای مدیریتی در تاریخ پنج شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱  برگزار می‌کند.

به گزراش روابط عمومی مدرسه هوش تجاری bischool، هدف از برگزاری این دوره به صورت مجازی و در بستر ادوب کانکت؛ ارتقای سطح دانش کلیه کارشناسان و مدیران حوزه کسب و کار است. این مجم.عه به دنبال آن است تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی فعالان کلیه صنایع و کسب و کارها، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر این صنعت در کشورمان را فراهم کند.

 مدرسان دوره آموزشی وبینار آموزشی نرم افزار Tableau جزو نخبگان این رشته هستند و همگی از  متخصصانی هستند که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان باشند.

بزودی دوره های بیشتری توسط این مجموعه برگزار خواهد شد. همچنین برای شرکت در وبینار نیاز به پیش نیاز خاصی نیست و صرفا آشنایی نسبی با اکسل کفایت می کند.

گفتنی است حضور در این دوره آموزشی بصورت رایگان است.

برای ثبت نام و ورود به وبینار فوق از طریق لینک زیر اقدام کنید:

https://online.e-vesta.com/tableau

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر وبسایت bischool.ir را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه هوش تجاری BIschool

مدرسه هوش تجاری در زمینه برگزاری دوره های هوش تجاری و هوشمندسازی کسب و کار و ارائه نرم افزار تبلو Tableau فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]