اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711233471711065

حضور شرکت متروپل در نمایشگاه ساختمانی ارومیه

کد: 139711233471711065

https://goo.gl/1QYgzP

، ارومیه , (اخبار رسمی): شرکت متروپل با همکاری شرکت نمایشگاه بین‌المللی ارومیه خدمات خود در زمینه سوله خرپایی و سوله سبک را به نمایش عموم قرار داد تا افرادی که علاقه‌مند به آشنایی با تکنولوژی روز درباره سوله خرپای بودند از آن بهره‌مند شوند.

حضور شرکت متروپل در نمایشگاه ساختمانی ارومیه
حضور شرکت متروپل در نمایشگاه ساختمانی ارومیه

در این نمایشگاه مصالح مربوط به سازه‌های خرپایی و فلزی توسط شرکت متروپل ارائه شدند و استقبال بی نظیری از سوی پیمانکاران ساختمانی و نیز صاحبان مشاغلی که نیاز به ساخت سوله خرپایی داشتند صورت گرفت.

در این نمایشگاه مزایای سوله خرپای به صورت کامل توضیح داده شد و به سوالات بازدیدکنندگان در باره سوله سبک به دقت پاسخ داد شد که به صورت اجمالی برخی از این توضیحات را در ادامه اشتراک گذاشته شده است:

 سوله خرپایی چیست؟

سوله خرپایی هم اکنون به یکی از رایج‌ترین سوله‌هایی شده است که در سطح کشور ساخته می‌شود. دهانه سوله خرپایی در انواع متراژها قابل پیاده‌سازی است و از نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد. عمده‌ترین مزیت سوله خرپایی که آن را به بهترین نوع سوله تبدیل کرده است، کم هزینه بودن، وزن سبک، سرعت در ساخت سوله و بهره‌برداری از آن، قابلیت نصب انواع جرثقیل دیواری و سقفی و نیز امکان جابجایی و … است.

مزایای سوله خرپایی

هزینه کم

سبک بودن

استحکام

نصب سریع آن

استفاده بهینه از فضا

استفاده از فولاد کمتر

و…

معایب سوله خرپایی

خوشبختانه تاکنون معایبی برای این گونه سوله اعلام نشده است و تقریبا تمام معایب دیگر سوله‌ها را برطرف کرده است و این یکی از مهم‌ترین حسن استفاده از این نوع سوله است.

اهمیت ساخت سوله سبک

سوله سبک در مقایسه با دیگر سوله‌ها مستحکم‌تر است و نصب آن بسیار سریع و آسان است. می‌توان در فضای کوچک‌تری نسبت به دیگر سوله‌ها سوله سبک ساخت و محدودیتی در اندازه دهانه آن نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان