اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971123347249727

خدمات خودرو هوشمند از امروز برای دارندگان گوشی‌های اپل در دسترس قرار گرفت

اپلیکیشن چارچرخ برای دارندگان اپل در دسترس قرار گرفت

کد: 13971123347249727

https://goo.gl/Mbs9uj

، تهران , (اخبار رسمی): دارندگان گوشی‌های اپل نیز از امروز می‌توانند از خدمات امدادی برای خودروی خود برای هر برند ماشینی استفاده کنند. چارچرخ که از تابستان 97 بر روی گوشی‌های اندروید خدمات هوشمند مدیریت و امداد اضطراری خودرو ارائه می‌کرد از امروز در سیب اپ نیز در دسترس کاربران قرار گرفت.

اپلیکیشن چارچرخ برای دارندگان اپل در دسترس قرار گرفت
در هر مکانی که هستید با هر بند و مدل خودرویی، در خواست امداد خودرو دهید.

سرویس چارچرخ تاکنون برای دارندگان اپلیکیشن اندرویدی در دسترس بوده اما اکنون این اپلیکیشن برای دارندگان گوشی‌های اپل نیز از طریق استور سیب‌اپ در دسترس خواهد بود

امروزه اپلیکیشن‌های موبایل با کارایی و کاربردهای متنوع، هریک به نوعی سهمی در افزایش کیفیت زندگی جامعه دارند. افزایش کیفیت و سرعت خدمات اصلی‌ترین مزیت ارائه خدمات بر بستر فناوری و با استفاده از اپلیکیشن است. در میان تنوع خدمات و سرویس‏‌های اپلیکیشن‌های موبایلی، اپلیکیشن چارچرخ به عنوان یک سامانه هوشمند مدیریت و خدمات خودرو به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا در هر ساعت از شبانه‌روز از خدمات امداد اضطراری خودرو بهره‌مند شوند. این سرویس فارغ از اینکه هر شخص چه خودرویی دارد، خدمات یک سرویس کامل امدادی را در اختیار او قرار می‌دهد. 

اما گاهی نیاز کاربر فراتر از بهره‌مندی راحت از یک خدمت است. باید در نظر گرفت وقتی افراد در پایان یک روز شلوغ کاری، به خودروی خود می‌رسند تا به سرعت به منزل رفته و استراحت کنند، متوجه نقص فنی آن می‌شوند. تعمیرگاهی در نزدیکی نمی‌شناسند و خودشان نیز هیچ سر رشته فنی از تعمیر و نگهداری خودرو ندارند. این شرایط می‌تواند یک روز سخت کاری را به یک روز تلخ تاریخ زندگی بدل کند. در این لحظه استفاده از سرویس سوپر امداد چارچرخ می‌تواند همه چیز را عوض کند. کافی است افراد با چند کلیک در اپلیکیشن خود، برای محلی که در آن هستند تقاضای ارسال سوپر امداد را داشته باشند. در کوتاه‌ترین زمان، نزدیک‌ترین کارشناس که به مدل و برند خودرو اشراف دارد در محل حضور می‌یابد و رفع نقص احتمالی را انجام می‌دهد. همچنین در صورتی که مشکل فنی قابل رفع در لحظه نباشد چارچرخ خودروبر را با حداقل قیمت تعرفه و بدون نیاز به چانه زنی به محل ارسال می‌کند. 

سرویس چارچرخ تاکنون برای دارندگان اپلیکیشن اندرویدی در دسترس بوده است اما اکنون این اپلیکیشن برای دارندگان گوشی‌های اپل نیز از طریق استور سیب اپ در دسترس خواهد بود. 

لازم به ذکر است، به عنوان خدمتی منحصر به فرد سرویس تعمیرگاه یاب در چارچرخ برای کمک به انتخاب با اطمینان تعمیرگاه براساس نظر کاربران در نظر گرفته شده است. به این صورت که تعمیرگاه‌های خودرو بر روی نقشه از طریق چارچرخ به کاربران معرفی می‌شوند و هر یک از مراکز خدماتی امتیاز مشخصی دارند که از طریق دیگر مشتریان و کاربران ثبت و درج شد است. 

به کلیه افرادی که به دنبال راهکاری مدرن برای زندگی مدرن هستند و خودروی شخصی دارند یا مسئول نگهداری خودرو خانواده هستند، توصیه می‌شود از خدمات چارچرخ برای رفع مشکلات خودرو و دسترسی آسان به خدمات تعمیر و نگهداری خودرو استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارچرخ

خودروی سالم، توقف کمتر، ترافیک کمتر، هوایی پاک تر، آرامش بیشتر

اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]