اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971124347336094

شرکت Carbonite، کمپانی وبروت را خواهد خرید

کد: 13971124347336094

https://goo.gl/XSxgDa

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت Carbonite، کمپانی وبروت را به مبلغ 618 میلیون دلار می‌خرد.

شرکت Carbonite ، کمپانی وبروت Webroot را میخرد.
شرکت Carbonite مالکیت شرکت Webroot را در اختیار میگیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، طبق توافق صورت گرفته بین 2 شرکت Carbonite و Webroot، شرکت Carbonite با پرداخت 618.5 میلیون دلار آمریکا، مالکیت شرکت امنیتی وبروت را در اختیار می‌گیرد.

شرکت Carbonite از شرکت‌های سهامی عام حاضر در بورس نزدک نیویورک است و در حوزه ذخیره سازی کلود و حفاظت از اطلاعات فعالیت دارد.

محمد علی، رییس و مدیرعامل شرکت Carbonite معتقد است خرید کمپانی وبروت کمک می‌کند تا راهکارهای جدیدی توسط Carbonite ارائه شده و توسعه کسب و کار Carbonite سرعت بیشتری به خود بگیرد.

شرکت وبروت یکی از شرکت‌های فعال در حوزه امنیت سایبری و ارائه دهنده نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی و تحت شبکه است. وبروت همچنین سازنده سبک‌ترین و کم حجم‌ترین آنتی‌ویروس‌های دنیا است و از رهبران استفاده از تکنولوژی‌های یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی در حوزه امنیت سایبری است.

محصولات و آنتی ویروس‌های وبروت از سال 1387 توسط شرکت دورانتاش به بازارهای ایرانی و خاورمیانه معرفی و ارائه شد.

مدیرعامل کمپانی وبروت در پیامی بر ادامه فعالیت این شرکت به مانند گذشته و ارائه سرویس و خدمات به مشتریان تاکید کرده است.

هم اکنون ده‌ها کمپانی مطرح فناوری از جمله Cisco ،RSA ،F5 Networks  ،A10 Networks  ،PaloAlto Networks  ،HP و RSA از تکنولوژی‌های امنیتی و حفاظتی وبروت استفاده می‌کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]