اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971125347747753

ترجمه فوری مقاله و متون تخصصی

کد: 13971125347747753

https://goo.gl/9BSy3C

، شیراز , (اخبار رسمی): پارس ترنس در راستای رفع نیازهای متعدد مشتریان از جمله نیاز به ترجمه سریع و فوری متون تخصصی، با ارائه سرویس ترجمه فوری، به مشتریان خود این امکان را می‌دهد که به راحتی و با حدکثر سرعت ممکن یک ترجمه دقیق و تخصصی را دریافت کنند.

ترجمه فوری مقاله و متون تخصصی
ترجمه فوری مقاله و متون تخصصی

افرادی که به دنبال ترجمه فوری مقاله یا متن تخصصی خود با بهترین کیفیت و قیمت مناسب هستند، پارس ترنس با داشتن 1100 مترجم حرفه‌ای این امکان را به آنها می‌دهد تا از سرویس ترجمه فوری استفاده کنند

ترجمه فوری در پارس ترنس

افراد یا موسسات در پاره‌ای اوقات و به دلایل مختلف همچون زمان‌بندی نامناسب، مسائل غیرمترقبه و … نیاز به ترجمه فوری مقالات، متون یا حتی کتب خود پیدا می‌کنند. در این حالت مشکل اصلی یافتن سریع یک موسسه و دارالترجمه حرفه‌ای جهت سپردن چنین سفارشی به آن است. سادگی فرآیند کاری، سرعت در عمل، تجربه قبلی بالا و کیفیت خدمات در زمینه این سفارشات مهمترین اصولی هستند که از سوی مشتری جهت انتخاب یک موسسه باید مدنظر قرار گیرند.

بیشتر موسسات و دارالترجمه‌ها به دلیل فشاری که سفارشات ترجمه فوری برای آن‌ها ایجاد می‌کند از پذیرش سفارشات ترجمه مقاله، متن یا ترجمه کتاب سر باز می‌زنند.

پارس ترنس در راستای رفع نیازهای متعدد مشتریان از جمله نیاز به ترجمه سریع و فوری متون تخصصی، با ارائه سرویس ترجمه فوری، به مشتریان خود این امکان را می‌دهد که به راحتی و با حدکثر سرعت ممکن یک ترجمه دقیق و تخصصی را دریافت کنند.

در پارس ترنس با ساده کردن فرآیند کاری و آنلاین کردن فعالیت‌های خود و به علاوه استخدام مترجمینی که سال‌ها است به امر ترجمه تخصصی مشغول هستند آماده است تا چند هزار کلمه در روز را به سرعت، به صورت دقیق و با قیمتی ارزان‌تر از دیگر موسسات ترجمه و تحویل مشتریان شود.

ثبت سفارش، پرداخت هزینه و دریافت ترجمه در پارس ترنس به صورت کاملا آنلاین انجام می‌پذیرد. این امر باعث سرعت بخشیدن به فرآیندها می‌شود  و به صورت ویژه مزایای آن در سفارشات فوری ترجمه نمایان‌تر می‌شود.

روند کاری پارس ترنس برای انجام سفارش‌های دریافتی ترجمه فوری بدین صورت است که به محض ثبت سفارش فوری ترجمه و ارسال متن از سوی مشتری، اپراتورهای این مجموعه اقدام به محاسبه تعداد کلمات متن ارسالی می‌کنند. پس از پرداخت هزینه از سوی مشتری، چنانچه تعداد کلمات متن کمتر از ۴۰۰۰ کلمه باشد؛ این سفارش به صورت فوری برای تنها یک مترجم ارسال و به انجام خواهد رسید.

چنانچه تعداد کلمات متن، بیش از ۴۰۰۰ کلمه باشد؛ متن به چند قسمت تقسیم شده و بر حسب تعداد کلمات برای دو یا چند مترجم ارسال خواهد شد. در این حالت ترجمه‌های ارسالی توسط مترجمان توسط تیم کیفیت پارس ترنس مورد بررسی قرار خواهد تا ترجمه‌ها با یکدیگر هماهنگ و به اصطلاح یک‌دست شوند. با این روند کاری پارس ترنس قادر خواهد بود که در ترجمه انگلیسی به فارسی مقاله تخصصی، متن یا کتاب  تا ۱۰۰۰۰ کلمه در یک روز و برای ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی تا ۵۰۰۰ کلمه در روز را به صورت دقیق ترجمه و با قیمتی منصفانه تحویل کند.

در صورت داشتن تقاضای ترجمه کتاب به صورت فوری، می‌توان با پارس ترنس از طریق تلگرام یا شماره‌های موسسه تماس حاصل کرد تا پس از هماهنگی، جدول زمان‌بندی تحویل ترجمه فوری کتاب برای آنها ارسال شود.

خدمات ترجمه برای سفارشات فوری ترجمه رشته‌های زیر را در بر می‌گیرد:

ترجمه فوری و دقیق متون و مقالات تخصصی رشته‌های فنی مهندسی شامل:

ترجمه مهندسی برق

ترجمه مهندسی مکانیک

 ترجمه مهندسی کامپیوتر

 ترجمه مهندسی فناوری اطلاعات (IT)

 ترجمه فوری و تخصصی مهندسی عمران

 ترجمه مهندسی عمران نقشه برداری

 ترجمه مهندسی صنایع

ترجمه مهندسی پزشکی

 ترجمه مهندسی مواد و متالوژی

 ترجمه مهندسی معماری

 ترجمه مهندسی شیمی

 ترجمه مهندسی نفت

 ترجمه مهندسی پلیمر

 ترجمه مهندسی هوافضا

 ترجمه مهندسی نساجی

 ترجمه مهندسی معدن

ترجمه فوری و دقیق متون و مقالات تخصصی رشته‌های علوم پایه شامل:

ترجمه ریاضی

ترجمه شیمی

ترجمه آمار

ترجمه زمین شناسی

ترجمه فوری و تخصصی زیست شناسی

ترجمه فیزیک

ترجمه فوری و دقیق متون و مقالات تخصصی رشته‌های علوم انسانی شامل:

ترجمه حقوق

ترجمه حسابداری

ترجمه اقتصاد (علوم اقتصادی)

ترجمه مدیریت

ترجمه روانشناسی

ترجمه تربت بدنی

ترجمه ادبیات

ترجمه تاریخ

ترجمه جغرافیا

ترجمه فوری و تخصصی علوم تربیتی

ترجمه جامعه شناسی

ترجمه علوم اجتماعی

ترجمه علوم سیاسی

ترجمه فلسفه و منطق

ترجمه رشته های مترجمی

ترجمه دقیق و فوری متون و مقالات تخصصی رشته‌های کشاورزی

ترجمه دقیق و فوری متون و مقالات تخصصی رشته‌های علوم پزشکی

ترجمه دقیق و فوری متون و مقالات تخصصی رشته‌های هنر

ترجمه تخصصی و فوری در زمینه:

ترجمه فوری انگلیسی به فارسی

ترجمه فوری فارسی به انگلیسی

باشد توجه شود که به دلیل فشرده بودن سفارشات ترجمه فوری، هزینه این سفارشات با یک ضریب همراه خواهد بود. حتی با وجود این ضریب، هزینه‌های دریافتی پارس ترنس برای سفارشات فوری بسیار ارزان‌تر از سایر موسسات و دیگر سایت‌های ارائه کننده خدمات ترجمه است.   

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پارس ترنس

خدمات ترجمه آنلاین با شبکه ای از مترجمین حرفه ای در پارس ترنس

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش