اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711263478311097

نحوه و زمان توزیع پرفروش‌ترین فیلم کمدی در شبکه خانگی

هزارپایی متفاوت از سینما را در نمایش خانگی ببینید!

کد: 139711263478311097

https://goo.gl/z2jNsj

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم سینمایی «هزارپا» پرفروش‌ترین فیلم سینمایی تاریخ سینمایی ایران، طی نسخه‌ای کامل و متفاوت که شامل قسمت‌های دیده نشده و پشت صحنه این فیلم است، در قالب 2 دیسک DVD برای نمایش خانگی منتشر می‌شود.

هزارپایی متفاوت از سینما را در نمایش خانگی ببینید!
عکس فیلم هزارپا
هزارپایی متفاوت از سینما را در نمایش خانگی ببینید!
عکس فیلم هزارپا

نسخه نمایش خانگی هزارپا مینی‌سریال نیست، بلکه در دو دیسک DVD در تاریخ 8 و 18 اسفند عرضه می‌شود

به گزارش منظوم؛ مرجع سینما و تلویزیون ایران، هزارپا در 2 دیسک DVD منتشر می‌شود.

فیلم سینمایی هزارپا پرفروش‌ترین فیلم سینمایی تاریخ سینمایی ایران، طی نسخه‌ای کامل و متفاوت که شامل قسمت‌های دیده نشده و پشت صحنه این فیلم است، در قالب 2 دیسک DVD برای نمایش خانگی منتشر می‌شود.

ماجرای شایعات فیلم سینمایی هزارپا چیست؟

با توجه به فروش فوق‌العاده فیلم سینمایی هزارپا در زمان اکران روی پرده و شکستن رکورد فروش تاریخ سینمای ایران، نظر و توجه بسیاری از اهالی سینما به این فیلم جلب شد. در این بین برخی از فروش بالای هزارپا خوشحال نیستند و طی چند ماه اخیر سعی داشتند با انتشار اکاذیب، شایعات و اجرای بازی‌های رسانه‌ای مانع از توزیع این فیلم در شبکه نمایش خانگی شوند. حتی در برهه‌ای از زمان شایعه سانسور و حذف قسمت‌های مختلف هزارپا را مطرح کردند تا مردم را نسبت به خرید این اثر دلسرد کنند. این جریان‌های قدرت در آخرین تلاش‌های خود، شایعه توزیع فیلم سینمایی هزارپا را در تعداد 5 دیسک DVD مطرح کرده‌اند تا با ایجاد اضطراب و تشویش در اذعان عمومی، مخاطبان را نسبت به خرید این فیلم دلسرد کنند تا مانع ثبت رکوردی تازه در فروش هزارپا در نمایش خانگی شوند.

فیلم سینمای هزارپا در 2 دیسک DVD و دو نوبت در تاریخ‌های 1397/12/08 و 1397/12/18 منتشر می‌شود و نشر نسخه 5 دیسکی این فیلم تکذیب می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منظوم

منظوم مرجع سینما و تلویزیون است. در منظوم بانک بزرگی از اطلاعات گردآوری شده است و مخاطبان می‌توانند به آثار مختلف ستاره و امتیاز بدهند و بررسی بنویسند.

اطلاعات تماس
  • 021889*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | سینما و تئاتر