اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971127347960011

آگهی بدهید، اما شماره تلفن خود را ندهید!

کد: 13971127347960011

https://goo.gl/GVB9Xw

، تهران , (اخبار رسمی): «دفترشما» امکان جالبی برای تمامی اشخاص و کسب و کارهایی دارد که می‌خواهند آگهی منتشر کنند.

آگهی بدهید، اما شماره تلفن خود را ندهید!
آگهی بدهید، اما شماره تلفن خود را ندهید!

احتمالا برای خیلی‌ها پیش آمده که برای موردی مانند اجاره دادن منزل، استخدام منشی، فروش وسایل اقدام به آگهی کردن در نیازمندی‌ها، سایت دیوار، شیپور و غیره بکنند.

در اغلب موارد حتی اگر کار با آن آگهی هم تمام شود، منزل خود را اجاره داده، منشی استخدام شده باشد و وسایل فروش رفته باشد، باز هم تا مدت‌ها تلفن وقت و بی وقت زنگ می‌خورد. متأسفانه حتی بسیاری از خانم‌ها در اثر درج شماره تلفن خود بر روی آگهی تا مدت‌ها مزاحم تلفنی خواهند داشت.

«دفترشما» امکان جالبی برای تمامی اشخاص و کسب و کارهایی دارد که می‌خواهند آگهی منتشر کنند.

چگونه هنگام آگهی دادن شماره تلفن خود را ندهیم؟

برای این که هنگام آگهی دادن شماره تلفن خود را ندهید، می‌توان با خرید سرویس تلفن گویا دفترشما تنها در ۵ دقیقه، یک خط تلفن به صورت رایگان بر روی سرویس گرفت. به جز این خط تلفن رایگان، هر زمان که بخواهید می‌توان هر تعداد خط تلفن که مورد نیاز است را به سرویس خود اضافه کنید.

برای گرفتن سرویس تلفن گویا «دفترشما» شما نیاز به مکان فیزیکی و یا تهیه هیچ گونه تجهیزاتی نیست. این سرویس بر بستر اینترنت عرضه می‌شود.

خطوط تلفن «دفترشما» چه خطوطی است؟

«دفترشما» دارای خطوط تلفن کد ۲ تهران است. این خطوط از تنوع بسیار بالایی برخوردارند، شامل ۸ رقمی معمولی، ۸ رقمی رند، ۶ رقمی و ۵ رقمی. هنگام خرید سرویس، این امکان وجود دارد که خط دلخواه را از میان هزاران شماره تلفن موجود جستجو و انتخاب کرد. این خطوط چون از فناوری پیشرفته‌تری نسبت به خطوط تلفن عادی برخوردارند دارای امکانات زیادی نیز هستند:

امکان تعریف داخلی‌های متعدد ( سیستم سانترال مجازی)

دایورت رایگان

خرید آنلاین

تنظیمات آنلاین ۲۴ ساعته

زمانبندی سرویس

مشاهده بسته‌های سرویس تلفن گویا

وقتی کار با آگهی تمام می‌شود باید چه کار کرد؟

هر زمان که کار با آن آگهی تمام شد، به راحتی در چند ثانیه می‌توان خط را غیرفعال کرد تا دیگر از آن شماره تماسی وصل نشود. اما آن خط تا پایان مدت قرارداد در اختیار است و هر زمان که لازم شود می‌توان دوباره آن را فعال کرد. اگر هم بخواهید می‌توانید یک خط تلفن دیگر برای سرویس خود خریداری کنید و از سرویس خود با یک شماره دیگر استفاده کنید.

آیا می‌توان از سرویس برای چند آگهی مختلف استفاده کرد؟

شاید نیاز باشد آگهی‌های مختلفی منتشر شود. برای این کار می‌توان به هر تعداد که لازم است خط تلفن خریداری کرد و تمام خطوط را روی همان یک سرویسی که خریداری شده فعال کرد.

پاسخ به تماس‌های آگهی‌ها را به دفترشما بسپارید

علاوه بر سرویس تلفن گویا، «دفترشما» سرویس منشی مجازی نیز عرضه می‌کند. با سرویس منشی مجازی، با هزینه بسیار پایین‌تر از حقوق یک منشی (شروع قیمت از ماهی ۶۹ هزار تومان)، می‌توان صاحب یک منشی باتجربه شد. اما چرا این سرویس منشی «مجازی» نامگذاری شده است؟ زیرا منشی‌های «دفترشما» در مرکز تماس این شرکت مستقر هستند و از راه دور تماس‌های مشترکین را پاسخ می‌دهند. بنابراین بدون نیاز به دفتر کار و هیچ گونه مکان فیزیکی دارای منشی و خط تلفن ثابت کد ۲ تهران می‌شوید.

منشی چگونه به پرسش‌های تماس گیرندگان پاسخ می‌دهد؟

با خرید سرویس منشی مجازی «دفترشما» از طریق حساب کاربری آنلاین خود، خیلی راحت تمامی اطلاعات مرتبط به آگهی را که فکر می‌کنید منشی باید بداند را برای او تایپ می‌کنید. از این پس، منشی تمامی تماسهای شما را بسیار حرفه‌ای و دقیق پاسخ می‌دهد.

تهیه بانک اطلاعاتی ارزشمند با منشی مجازی

حتی می‌توان از منشی خواست اطلاعات موردنظر را از تماس‌گیرندگان بپرسد و مکتوب کند. بنابراین با مراجعه به حساب کاربری می‌توان گزارش منشی را حاوی تمامی اطلاعات تماس گیرندگان مشاهده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفترشما

خدمات دفتر شما ریشه در زمینه دورکاری مرکز تماس و اپراتوری دارد. این موسسه اعتقاد دارد که دفتر کار و کلیه امور مربوطه می‌بایست به صورت دورکاری انجام شود و آمادگی خود را برای ارائه هرگونه خدمات دفتری اعلام می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]