اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711283484711125

اونم هست، بدون تاریخ انقضا 

کد: 139711283484711125

https://goo.gl/1dk7DD

، (اخبار رسمی): مدیر کمپین «اونم هست» با اعلام این موضوع که زمان مشخصی برای پایان دادن به فعالیت کمپین تعیین نشده است گفت: اهداف این کمپین براساس ضرورت‌هایی اجتماعی تبیین شده است، به نحوی که مسیرهای رسیدن به آن‌ها قابلیت آن را دارد تا این کمپین برای رسیدن به اهدافش امتداد یابد و حساسیت‌های لازم پایدار بماند.  

اونم هست، بدون تاریخ انقضا 
اونم هست، بدون تاریخ انقضا 

اگر مشکل همکار ما حل شود باعث بهبود فضای کسب‌وکاری که ما در آن فعالیت می‌کنیم می‌شود و در نهایت ارتقا و رسیدن به مراحل بالاتر تلاش جمعی بهبود می‌یابد

امیر علی‌بابازاده مدیر کمپین «اونم هست» در خصوص برنامه این کمپین گفت: اهداف این کمپین از جنس شدن نیست بلکه از جنس بودن است. انسان‌ها می‌توانند در زمانی به گونه‌ای فکر کنند و در لحظه‌ی  بعد به شکل دیگری مسائل را ببینند.

او ادامه داد: با توجه به اهدافی که ما برای کمپین تعریف کردیم باید حساسیت‌های فردی، اجتماعی و حتی فعالان اقتصادی را برای همراهی با این پویش بالا ببرد.

این حساسیت موجب می‌شود در کنار تمامی موضوعات به این مفهموم اندیشید که فرد دیگری نیز است و می‌توان با کارهای کوچک زندگی و فضای بهتری برای او فراهم کرد.

او ادامه داد: بنابراین نگاه می‌توان این پویش را جنس بودن دید و  هر لحظه اهداف آن را  سر لوحه تصمیم‌ها قرار داد.

بابازاده در خصوص آینده این کمپین گفت: ما می‌خواهیم این حساسیت پایدار بماند و در نتیجه  آدم‌ها و شرکت‌های بیشتری را به این کمپین جذب کنیم و در نهایت اینکه این کمپین را فراگیر‌تر کنیم.

او در پایان بر این موضوع تاکید کرد که با توجه به ماهیت این پویش و اهداف آن نمی‌توان زمانی را برای پایان دادن به فعالیت آن تعیین کرد و افزود: همانطور که پیشتر اعلام شده هدف این کمپین بازگرداندن رنگ‌های رفته‌ی دنیا است؛ در نتیجه این هدف می‌توان همیشه و تا فراگیری آن در قالب فرم‌ها و فعالیت‌های متفاوت و همراهی گروه‌های مختلف ادامه پیدا کند. 

مدیر کمپین اونم هست با اعلام اینکه این کمپین به دنبال رسیدن به اهداف جمعی است گفت:‌ این کمپین در تلاش است با فراهم کردن بسترهایی شرایط را برای بهتر شدن زندگی همه افراد جامعه مهیا کند. 

امیر علی بابازاده مدیر کمپین اونم هست می‌گوید: در این کمپین ما دوست نداریم فقط به فکر خودمان باشیم و تنها خودمان را ببینیم در این کمپین قصد داریم بقیه را هم ببینیم انواع آدم‌های اطرافمان را ببینیم و آینده این افراد و خودمان را در نظر داشته باشیم.

او در تشریح هدف این کمپین گفت: هدف این کمپین این است که وقتی می‌توانیم کاری انجام دهیم که باعث خوشحالی و نجات و موفق‌تر شدن افراد دیگر شود آن را انجام دهیم و ما بتوانیم شرایط این اقدامات را تسهیل کنیم.  

بابا زاده با تاکید بر این موضوع که این فعالیت‌ها اساسا پیچیدگی‌هایی برای ما ایجاد نمی‌کند افزود: با کمک کردن، همراهی کردن و  خوشبخت شدن افراد دیگر  ما نیز می‌توانیم در بستر بهتری زندگی کنیم. در واقع این کارهای کوچک که باعث موفقیت فرد دیگری می‌شود در نهایت زندگی باعث ایجاد زندگی بهتری برای ما می‌شود. به عنوان مثال اگر مشکل همکار ما حل شود باعث بهبود فضای کسب و کاری که ما در آن فعالیت می‌کنیم می‌شود و در نهایت ارتقا و  رسیدن به مراحل بالاتر تلاش جمعی بهبود می‌یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]